bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

736 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

14 jan 2024
Verliezen mijn pakket
Bestelling niet ontvangen
Antwoord van bono.nl
Goedemiddag, Zou je zo vriendelijk willen zijn om contact met onze klantenservice op te nemen zodat zij het verder kunnen oppakken? We zullen er dan uiteraard alles aan doen om het pakket alsnog bij je geleverd te krijgen. Excuses voor het ongemak.
17 dec 2023
Bestelling niet compleet
ik weet het nog niet
NB
N B.
Zaandijk
4 nov 2023
wordt niet gereageerd op vraag via mail. Prijs product prima.
14 okt 2023
Bestelling duurt lang
MB
6 okt 2023
Na een week nog steeds niets ontvangen...
4 okt 2023
Je krijgt 10 procent korting en je hebt net besteld daarmee en dan is er ineens 15 procent korting
13 sep 2023

Tot nu krijg ik niks

Ik bestelde van een week maar ik krijg tot nu niks, heel slecht
14 sep 2023
Goedemiddag, Bedankt voor je bericht. Ik raad je aan om contact op te nemen via onze klantenservice. Zij zullen het probleem voor je oplossen.
De service is perfect. Het leveren is ook perfect ik twijfel alleen aan de echtheid van het product. Ik heb de estriol en de progesterone creme laten onderzoeken en de hoeveelheid is minimaal aanwezig. Eigenlijk zo weinig dat je er geen effect van kan hebben. Maar desalniettemin is het een lekkere crème voor de huid
16 jul 2023
Ik heb nog steeds niets ontvangen wel betaald....
Antwoord van bono.nl
Beste Lody, wat verevelend om te horen dat het pakket nog niet is geleverd. We hebben nog geen contact met je gehad over dit probleem, dus ik zal je een mail sturen om dit probleem op te lossen. Als het oorspronkelijke pakket is kwijt geraakt tijdens de verzending, sturen we uiteraard een nieuw pakket op of storten we je geld terug. Bij Bono weet je zeker dat je krijgt waar je voor betaald. We spreken elkaar snel om dit probleem op te lossen. Gr Justin
16 jun 2023
de communicatie
9 jun 2023
Geduld was nodig!
29 mei 2023

Waardeloos geen nuchter personeel en u

26 mei 2023
Kunt je factuur niet downloaden
25 mei 2023
Ik heb het bestelde nog steeds niet gekregen