bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

774 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

Mijn Bestelling plaatsen gaat heel makkelijk, de ontvangstbevestiging komt direct er achteraan en de bestelling wordt altijd binnen het bezorg termijn geleverd. Geweldig toch!
Bestelling was eerder geleverd dan verwacht. En dat is altijd fijn. Bezorging gaat altijd goed bij BONO! Erg tevreden.

Prima

Snelle levering, door de grote verpakkingen is de prijs ook lager, goed geleverd.
KP
Kimberley P.
Maastricht

Vriendelijk, betrouwbaar, groot assortiment, goed advies en de prijzen zijn TOP !

Kortsamengevat : een betrouwbare en ruime online shop.
Snelle verzending Goede prijs kwaliteitverhouding

Zeker geen klachten

Ruim aanbod, snelle levering, leuke kortingen
heel toegankelijke en royaal en snelle oploss
SB
sarwie B.
AMSTERDAM
Super Service.Vriendelijke klantenservice.
Alles ging vlot. Supervlotte levering.
GA
Geert A.
Waalre
snelle levering, en niet duur
Duudelijk en snelle levering
perfect geleverd
Niets

BONO is gewoon TOP!!

Al diverse keren een bestelling gedaan, bij BONO! Kreeg een HANDGESCHREVEN kaartje met de beste wensen voor 2024, met daarbij een mooie korting op de volgende bestelling, HOE LEUK IS DAT!!! Prima bedrijf, snelle levering, mooie website, gewoon TOP!!!
Snelle levering Goede prijzen, mooie korting gekregen en een cadeau. 🎁. ‘s avonds besteld en de volgende dag geleverd!
Aan iedereennaan te bevelen! Een voorbeeldige webshop: groot assortiment, goede prijzen, snelle aflevering!