bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022
bono.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij bono.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 14 apr. 2022
Laatst gewijzigd op: 4 dec. 2022

Beoordelingen voor bono.nl

198 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

22 sep. 2022
Snelle levering, maar zo’n grote doos die met een smerig busje wordt besteld is niet meer van deze tijd. Geef Iig de optie om klein verpakt met de elektrische fiets te laten bezorgen. In Leiden doet Moss dat goed en gezond!

31 okt. 2022
Wij hebben een bestelling geplaatst op 23/10 , en zou de volgende dag verstuurd worden , met track en trace code ,maar niets meer gehoord en geen bestelling gezien. Daarnog een berichtje verstuurd , wanneer de bestelling geleverd zou worden , maar tot heden geen antwoord. zeer droevig.

Beoordelingen voor bono.nl

22 feb. 2022
De bestelling werd, zoals gebruikelijk, zeer snel verwerkt en bezorgd. Wel jammer dat ik niet meer, zoals voorheen, er niet meer voor kon kiezen om het pakket bij een afhaalpunt te laten bezorgen. Nu moest ik zorgen dat ik thuis was (ik hou er niet van wanneer pakketjes bij de buren afgegeven worden). Verder was de hoeveelheid verpakkingsmateriaal bizar. Dat kan en moet echt anders. Niettemin zal ik de volgende keer ook weer bij deze webwinkel bestellen, want de service is op zichzelf goed.
1 jan. 2022
al enige tijd gebruik ik Biotine 1000 ug. Nu gebruik ik al enige maanden Biotin 10.000 mgr. Maar zie nog geen verbetering bij de haaruitval. Ik blijf nog even hopen.
20 feb. 2022
Snelle levering en goed verpakt. Ondanks een bestelling van ruim €250 geen cadeau ontvangen zoals werd beloofd. Verder fijne ervaring en goeie communicatie.
18 jun. 2022
Jammer als het product niet bevalt dat je dan zelf de retourkosten moet betalen. Minpuntje
16 jan. 2022
Ik heb minder haaruitval, maar mijn haar blijft dun