bono.nl- Logo - Beoordelingen

bono.nl

773 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.541 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 14 apr 2022
bono.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

11 aug 2023
Duidelijke website met een goede omschrijving van de producten, zelfs de houdbaarheidsdatum staat vermeld wat ikzelf erg prettig vind. Verder zeer goede communicatie tijdens het hele bestel en bezorg proces. Ik had mijn bestelling al de volgende middag in huis en deze was netjes en zorgvuldig verpakt. Ik kende Bono nog niet als bedrijf maar zal zeker een terugkerende klant worden want kan ben enorm tevreden over gehele bestelproces.
SP
Saskia P.
Hendrik-Ido-Ambacht

29 mei 2023
in eerste instantie kon men niet een gunst doen om de bestelling te annuleren! Terwijl ik 30 minuten na dat ik het besteld had, al meten Bonno dus webshop al op del hoogte stelde. En dan zonder dat ze bij thuis gingen bezorgen!! hebben ze 8,5 KM verder een DHL PUNT waar na het openen van de dat de potje van 100 melatonine 10 MG er niet bij zag van 35€ en kleine haar Shampoo tegen haar uitval wel!! wat en hoofdpijn online shoppen, meetstal gaat het goed! maark een pot van 100 pillen vergeten vraag ik me af!!!

Beoordelingen voor bono.nl

JH
20 jul 2023
Goede producten en snelle levering
13 jul 2023
Gunstig geprijsd en vlot geleverd.
20 apr 2023
snelle levering,goede behandeling
24 apr 2023
Wauw, 5 sterren én snelle levering - wat een geweldige combinatie! Dankjewel voor je positieve feedback en blijf genieten van onze service. Warme groet, Julie
10 nov 2023
scherpe prijs en snelle levering
31 okt 2023
Duidelijke site , snelle levering
JF
Jeannine F.
Mechelen (Belgie )
30 jul 2023
Alles is daar altijd meer dan ok.

Goede producten + snelle levering

Goede producten, snelle levering.
25 nov 2023
Snelle levering goede producten
2 nov 2023
Goede producten, snelle levering
HD
Hans d.
Haarlem
28 okt 2023
Zeer goede service en kwaliteit
20 okt 2023
Snelle levering prima verpakking
25 aug 2023
Betrouwbaar en snel. Super goed!
1 aug 2023
Prima product en snelle levering
1 jul 2023

Prima

Goede producten. Snelle levering
9 mei 2023
Goede service, snelle levering!
9 mei 2023
Hoppa, een fantastische 5-sterrenbeoordeling! We zijn vereerd dat je zo tevreden bent en hopen je snel weer te zien. Groetjes, Julie
21 apr 2023
Vlotte verwerking en leveringen
24 apr 2023
Wow, bedankt voor je enthousiaste feedback over onze snelle levering! We zijn verheugd te horen dat je onder de indruk bent van onze bezorgsnelheid bij Bono. We streven ernaar om je altijd een uitstekende en efficiënte ervaring te bieden. Mocht je vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Nogmaals bedankt voor je steun en vertrouwen in Bono! Vriendelijke groet, Julie
18 apr 2023
Prima verzorgd, snelle levering!
19 apr 2023
Beste klant, dankjewel voor je stralende 5-sterrenreview en de complimenten over onze verzorgde service en snelle levering! We zijn blij dat je tevreden bent. Mocht je ooit vragen of opmerkingen hebben, aarzel dan niet om ons te contacteren via info@bono.nl. Nogmaals bedankt en tot snel bij je volgende bestelling! 😊✨ Warme groet, Julie
15 nov 2023

Juiste produkt en snelle levering

Juiste produkt, snelle levering
16 aug 2023
Gewoon heel goed geregeld alles
19 jul 2023
Snelle bezorging en goede prijs