kelty-europe.com/nlBeoordelingen

8 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

3 sterren
2 sterren
1 ster

Wat andere klanten zeggen over kelty-europe.com/nl

tas besteld, helaas werd de track & trace niet doorgestuurd. De levering via DPD is onhandig en langdradig. DPD hanteert vaak bezorgingen na werktijd, ideaal voor mensen thuis maar niet handig als je elke dag werkt tot later dan standaard. Onzorgvuldigheid: de verkeerde kleur tas werd geleverd. Deze kleur beviel beter dus in overleg deze alsnog gehouden. Wel een beetje slordig.

Uitstekende klantenservice en product. Ik wilde perse de Kelty voor hiken in de himalaya maar ik zou de volgende werkdag al vertrekken. Gebeld en de klantenservice heeft ervoor gezorgd dat ik de tas op tijd binnen had. Ook de tas zelf ben ik erg blij mee en ik ben ervan overtuigd dat ik er nog veel van zal genieten.

Beste prijs - kwaliteit verhouding die er te vinden is. Zoek niet verder als je voor een beperkt budget hoge kwaliteitsproducten wilt

Geweldige tent, wel een dag later bezorgd dan geroepen op de website.

Wat betreft de levering zou ik nog nadere 'track and trace' gegevens ontvangen, deze echter niet mogen ontvangen. Ik had de levering zaterdag verwacht, maar deze kwam op maandag.

Een voorradprobleem bij een dealer van Kelty heeft Kelty heel netjes opgelost. Een mail naar Kelty was voldoende om het product alsnog snel te krijgen. Top, klantvriendelijkheid van dit niveau kom je zelden tegen.

Mooiee rugzak goede kwaliteit en snel geleverd

Alles goed ontvangen