lif24Beoordelingen

3.86/5.00

101 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

prima verlopen
Problemen gehad met levering (lange wachttijd, gebroken tijdens transport) maar heel netjes opgelost!
Levering duurt lang
Prima producten, netjes op de hoogte gehouden, maar levertijd op de site klopt echt niet. Ca 1 week werd 2 maanden.
Mooi lamp gekocht , helaas zat er beschadiging aan de voet. Met serviceteam lif24 goed gecommuniceerd hoe dit op te lossen Uiteindelijk hebben ze een goede korting kunnen realiserenTOP ! Steeds prettig gecommuniceerd met de klantenservice
Hele mooie stoelen mogen ontvangen. Zeer tevreden met de kwaliteit. Daarnaast ook nog een goede service ontvangen van team lif24, met vragen mbt levertijden en betalingen. Snelle reacties en hebben goed met mij meegedacht.
Wij hadden onze bestelling veel vroeger verwacht en hebben uiteindelijk zelf onze stoelen moeten afhalen op het depot van DHL Het heeft ons geld gekost om een wagen te huren wij waren op de afgesproken tijd steeds thuis en zaten te wachten op de leveringen. Hebben er speciaal verlofdag voor genomen! Spijtig maar ik zal in de toekomst niets meer bestellen bij een firma die laten leveren door DH
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u deze ervaring heeft gehad met DHL. Onze excuses daarvoor. Fijn dat u alsnog de stoelen voor de feestdagen heeft gehad. Helaas heeft elke vervoerder op dit moment (feestdagen en corona) zijn problemen, 100% kunnen wij dit helaas niet voorkomen. Hoe graag we dit ook zouden willen. Wel nemen we dit mee in de evaluatie met DHL.
Danke an das Lif24 Team meine Ware wurde ordnungsgemäß und pünktlich geliefert werde weiter empfehlen
Zeer tevreden. Vragen over product goed en vriendelijk beantwoord. Helaas zat er een defect aan een vd stoelen, deze is retour gegaan. Nieuwe liet even op zich wachten. Na een telefoontje is er direct achteraan gegaan. Prima service.
De levering heeft vijf en halve maand geduurd erg lang voor het kastje
Gewoon snel geleverd met Dhl. Had ik niet verwacht van dhl. Maar mijn stoelen waren de volgende dag in huis. Tevreden dus, over dhl en lif24.nl
Het duurde iets langer omdat de stoelen uit Spanje kwamen. Hier werd ik wel goed over geïnformeerd. Dus 4 sterren ipv 5. Verder zitten de stoelen erg lekker en zijn ze mooi. Alleen zitten ze nét iets te ver naar achter voor kleine personen. Een echte uit-buik-stoel dus ;) Dus ook daar 4 sterren ipv 5
In mei een bijzettafel besteld waarbij vermeld stond dat de levering in de week van 16 juni was. Op de website/account werd de levering elke keer met 5 dagen verlengd en moest je steeds weer een nieuw wachtwoord aanmaken. Mail gestuurd en antwoord was coronacrisis. Uiteindelijk is de tafel 10 aug geleverd!
Tevreden. Ondanks corona toch snelle levering van mijn bank!!
De kwaliteit van product is goed. De service daarentegen is slecht! levering kon wegens Corona langer duren en daarbij zouden ze actief communiceren. Helaas was dat niet het geval. We kregen een verwachte datum maar na elke dag was die datum ook een dag verschoven. (Zichtbaar na inloggen op site) Na 2 weken een klacht verstuurd en werd het artikel snel verstuurd zonder enige reactie op mijn klacht
Op de site staat een levertijd van 12-15 dgn, dat klopt sowieso al niet en toen ik een datum in de toekomst aangaf werd gereageerd dat het nog 4 wkn langer duurde. Op zich niet heel erg maar komt niet overeen met info op de website. In de week van afspreken voor levering niks gehoord en bij navraag zou ik teruggebeld worden. Niet gebeurd. Zelf opgelost door leverancier te bellen. Product is top!
nog nooit een dergelijke service gehad! flexibel, zij antwoorden super snel. ik ben meer dan tevreden customer centricity is daar hun motto en we zien het wel! twijfel niet en laat u maar bestellen !
Tuinset netjes geleverd. Montage was simpel met de handleiding die er bij zat. Tevreden!
Twee weken geleden kapot ontvangen, de doos was intact dus de kruk is kapot verzonden en nu nog geen oplossing ontvangen.
Hebben hier house nordic stoelen gekocht. Erg blij mee. Goede kwaliteit en prima service na een vraag over het product. Kortom erg tevreden.