Lif24 webshop B.V.

4.40 / 5.00

62 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

1 week geleden
21 hours ago Prettige communicatie rondom mijn bestelling. Onlangs 3 stoelen besteld bij Lif24 van Van Dyyk. Deze werd in twee delen geleverd (eerst 1 stoel, daarna de laatste 2 stoelen). Eerste levering kwam goed binnen, tweede levering waren beide onderstellen beschadigd. Hier kon Lif24 niets aan doen. Ik ben steeds goed op de hoogte gehouden wb de bestelling, telefonisch prettig geholpen.

Wat een supermooie lamp, goede service en directe levering. Chapeau.

Producten netjes, goed geprijsd en volgens afspraak geleverdDe klantenservice is zoals een klantenservice hoort te zijnAlles volgens afspraak, altijd een reactie en een proactieve houding naar de klant toe, daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren

Prima product en levering. Montage van het bureau is even wat werk, is wel mooi.

Vertraging bij de levering, maar goede klantenservice, scherpe prijs en mooi produkt ontvangen

IK heb de stoelen gevonden die ik wilde , voor een goede prijs, er ontbraken 2 anti strip , deze zijn netjes nagelevert. Contact en service zeer goed

Na de levering van een verkeerde pendel, heeft lif24 heel klantvriendelijk gehandeld. Ik werd netjes te woord gestaan en er kwam zeer snel een hele goede oplossing. Het handelen van lif24 zorgt voor vertrouwen. Ik zou zeker nog eens wat bij hen bestellen.

2e bestelling. Wederom gwn goed

De lamp was op meerdere plekken beschadigd. Vervolgens duurde het twee weken nadat ze mijn retour ontvangen hadden en meerdere mailtjes om het bedrag terug te krijgen.

Antwoord van lif24
Vervelend dat u deze ervaring heeft. U heeft twee lampen besteld waarvan u eentje heeft gehouden. De lamp met een productiefout hebben wij gratis retour genomen en aan u gecrediteerd. De retourverwerking heeft inderdaad (door de vakantie periode) enkele dagen vertraging opgelopen, waarvoor onze excuses. Veel plezier met de vloerlamp die u gehouden heeft :)
Lamp besteld. Goede communicatie. Verzorgde levering.

Levering duurde iets langer als aangegeven, maar goed product en goed ontvangen

Een kwalitatieve communicatie met de klant vinden ze duidelijk belangrijk. En wij ook Vriendelijk, correct, duidelijk, bereikbaar, snelle respons, aangenaam. Dikke plus. Streepje voor op de concurrentie.

We hadden twee stoelen besteld. Deze zijn heel snel geleverd, zonder problemen. De stoelen voelen stevig aan en zijn ook mooi.

Fantastische service, goede communicatie

Cliché, maar waar: goede prijs-kwaliteit-verhouding (dit gaat over het ladeblok Officio - Zwart - Metaal - 61x52x40 dat ik kocht). Snelle levering, goed verpakte bestelling. Tip: update-mails over de bezorging communiceerden de naam van het transportbedrijf en niet van het bestelde product. Omdat ik ivm een verhuizing meerdere dingen had besteld, wist ik niet wat er op welke dag werd bezorgd.

Product was op voorraad, dus snelle goede levering. Korting van de review op vorige bestelling verrekend dus dat is altijd leuk. Ik kan geen foto plaatsen anders had ik kunnen laten zien hoe mooi de lamp hangt.

De levering was in mijn geval iets minder omdat het wat langer duurde voordat alle lampen er waren maar de service was echt fantastisch Er werd super klantvriendelijk gehandeld en advies gegeven. Alles is perfect geregeld en afgehandeld. Ze zien mij hier zeker terug

Super snel geleverd en product is precies zoals op website beloofd is. Volgende keer weer lif

Top product , verpakking en service

Ik heb op 31 mei mijn artikel besteld en heb het nogsteeds niet ontvangen, het is inmiddels 30 juni. Het artikel zou volgens de pakketdienst Xxl paket niet compleet zijn en daardoor is het nog niet geleverd. Ik heb meerdere keren 24lif gebeld en ze hadden beloofd dat het pakketje zou aankomen 1 of 2 juli. Ik ben benieuwd hoe het zal verlopen.

Antwoord van lif24
Bedankt voor uw review en feedback. Er was inderdaad een onderdeel zoek bij de pakketdienst. Onze excuses daarvoor. Dit is inmiddels opgelost en uw bestelling is inmiddels geleverd.