lif24- Logo - Beoordelingen

: 281Goed

Beoordelingen voor lif24

28 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 dec. 2021
Beste, We kunnen alleen maar positieve zaken vertellen in verband met onze bestelling. Alles is correct verlopen, te beginnen met de levering die op tijd gebeurde en uiterst veilig ingepakt was (het betrof een glazen salontafel). Jammer genoeg was er een fout in het glas, onzichtbaar overdag maar 's avonds bij het licht van de tv waren er zogenaamde "olievlekken" in het bovenblad van de tafel. We hebben dit gemeld en kregen het voorstel om ofwel, de tafel om te wisselen of om de verkoop te annuleren en ons geld terug te krijgen. We kozen voor het laatste. De retour alsook de betaling werden correct uitgevoerd. Proficiat hiervoor. Vriendelijke groeten, Van Marcke

12 nov. 2021
Een aantal maanden geleden een bestelling geplaats voor een bank, bedrag voldaan en een datum afgestemd met Lif-24. Voor de afgesproken leverdatum een herinnering mail gestuurd, Lif-24 gaf aan dat de bank niet geleverd kon worden, het initiatief voor contact moest vanuit mij komen. Ze gaven aan dat de bank na een week besteltijd, afgelopen woensdag zou binnenkomen, en ze direct contact zouden opnemen voor aflevering, helaas niks vernomen. Wederom gemaild, maar geen reactie, intussen meerdere malen gebeld en ook op de voicemail ingesproken, maar ben zoals Lif-24 wel aangeeft, ben ik niet terug gebeld. Erg vervelend die onzekerheid.

Beoordelingen voor lif24

12 aug. 2022
In februari stoelen besteld, nog steeds niet geleverd. Geen pro-actieve communicatie hierover. Ik moet steeds zelf mailen en krijg dan een nieuwe vage levermaand, maar nog steeds geen stoelen.
19 jul. 2022
Het digitale contact verliep vlot en netjes en we kregen korting op onze eettafel terwijl andere bedrijven geen korting wilden geven. Daarom gekozen voor Lif24. Levertijd werd ietsje langer maar communicatie daarover was ook op orde.
19 jul. 2022
Ik vond het lastig dat ik niet wist waneer de bestelling zou komen. Want wat is de normale levertijd en wat is dan langer. Totaal onduidelijk met de bedoeling duidelijk te zijn.
15 jul. 2022
De salontafel heb ik in combinatie gekocht met een kleinere afmeting. Kwaliteit is goed, ben er heel blij mee. Heb er tot nu toe veel complimenten over gekregen!
19 jul. 2022
Natuurlijk probleem met de levertijd van onze tafeltjes. Kan gebeuren, maar informeer je klanten daarover en laat ze niet zelf erachteraan bellen..........
19 jul. 2022
Uitstekende klantenservice. Bestelde tafel kwam zeer goed verpakt binnen. Mistte een dopje van een tafelpoot en werd snel geholpen.
19 jul. 2022
Correct afgeleverd en zeer vriendelijk persoon
19 jul. 2022
Correcte beschrijving en snelle verzending
4 jul. 2022
Product voordelig en snelle levering.
20 jul. 2022
Super geholpen en snel geleverd!
23 jul. 2022
19 jul. 2022
Lang wachten op bestelling. Geen update of bevestiging bestelling/levering. Geen enkele reactie op mail en geen duidelijkheid geven op telefonische vragen. Uiteindelijk begrepen dat de lamp (its about Romy) niet door hun zelf geleverd wordt/op voorraad is en dat de verzending door its about Romy gebeurd. Hierop zelf maar contact opgenomen met its about Romy en daar echt heel erg goed geholpen en ook geleverd gekregen. Hiervoor echt een groot compliment! Maar de service en communicatie van Lif24 is zeer matig.
19 jul. 2022
Zeer lange lever tijd!! Veel langer als aangegeven op site. Dit zelf moeten ontdekken, hierover geen berichtje ontvangen. 2x een mailtje voor gestuurd. Het product is oké
25 jul. 2022
Er is geen contact te krijgen , email wordt niet beantwoord en telefonisch alleen maar en antwoord apparaat
Antwoord van lif24
9 aug. 2022
Vervelend dat u deze ervaring heeft. U heeft ons proberen te bereiken buiten onze openingstijden. Volgens onze gegevens zijn uw e-mails en retouraanvraag behandeld.
27 jun. 2022
good quality to price
1 dec. 2021
Wij hadden een glazen salontafel besteld en die werd keurig en op de afgesproken tijd geleverd. Jammer genoeg was er een fout in het glas, er waren zogenaamde "olievlekken" in het glas. Dit was onzichtbaar overdag maar 's avonds bij het licht van de tv kwamen die vlekken tevoorschijn. We hebben dit gemeld en we konden de tafel laten omruilen of we konden ook kiezen om de koop te annuleren en ons geld te laten terugstorten. We kozen voor dit laatste. De tafel werd opnieuw op tijd terug gehaald en een week later hadden wij ons geld op onze bankrekening. Alles is perfect verlopen, proficiat hiervoor. Met vriendelijke groeten, Van Marcke
7 dec. 2021
De stoel zit super lekker, en was makkelijk in elkaar te zetten. Ook was die goed verpakt. Op de website staat echter duidelijk vermeld dat de stoel de volgende dag geleverd zou worden. Meteen na bestellen ontving ik een bericht dat er vertraging was. Voor mij was dit geen probleem, want ik had geen enorme haast, maar het is niet helemaal transparant op deze manier.