lif24- Logo - Beoordelingen

: 281Goed

Beoordelingen voor lif24

19 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

19 jul. 2022
Het digitale contact verliep vlot en netjes en we kregen korting op onze eettafel terwijl andere bedrijven geen korting wilden geven. Daarom gekozen voor Lif24. Levertijd werd ietsje langer maar communicatie daarover was ook op orde.

12 aug. 2022
In februari stoelen besteld, nog steeds niet geleverd. Geen pro-actieve communicatie hierover. Ik moet steeds zelf mailen en krijg dan een nieuwe vage levermaand, maar nog steeds geen stoelen.

Beoordelingen voor lif24

15 jul. 2022
De salontafel heb ik in combinatie gekocht met een kleinere afmeting. Kwaliteit is goed, ben er heel blij mee. Heb er tot nu toe veel complimenten over gekregen!
19 jul. 2022

Natuurlijk probleem met de levertijd van onze tafeltjes. Kan gebeuren, maar informeer je klanten daarover en laat ze niet zelf erachteraan bellen..........
19 jul. 2022
Uitstekende klantenservice. Bestelde tafel kwam zeer goed verpakt binnen. Mistte een dopje van een tafelpoot en werd snel geholpen.
19 jul. 2022
Ik vond het lastig dat ik niet wist waneer de bestelling zou komen. Want wat is de normale levertijd en wat is dan langer. Totaal onduidelijk met de bedoeling duidelijk te zijn.
21 feb. 2022
Mooie bureaulamp met lagere prijs dan bij andere aanbieders
19 jul. 2022
Correct afgeleverd en zeer vriendelijk persoon
19 jul. 2022

Correcte beschrijving en snelle verzending
4 jul. 2022
Product voordelig en snelle levering.
20 jul. 2022
Super geholpen en snel geleverd!
25 mei 2022
Snelle levering, goed verpakt
27 jun. 2022
good quality to price
23 jul. 2022
12 aug. 2022
19 jul. 2022
Lang wachten op bestelling. Geen update of bevestiging bestelling/levering. Geen enkele reactie op mail en geen duidelijkheid geven op telefonische vragen. Uiteindelijk begrepen dat de lamp (its about Romy) niet door hun zelf geleverd wordt/op voorraad is en dat de verzending door its about Romy gebeurd. Hierop zelf maar contact opgenomen met its about Romy en daar echt heel erg goed geholpen en ook geleverd gekregen. Hiervoor echt een groot compliment! Maar de service en communicatie van Lif24 is zeer matig.
19 jul. 2022
Zeer lange lever tijd!! Veel langer als aangegeven op site. Dit zelf moeten ontdekken, hierover geen berichtje ontvangen. 2x een mailtje voor gestuurd. Het product is oké
25 jul. 2022
Er is geen contact te krijgen , email wordt niet beantwoord en telefonisch alleen maar en antwoord apparaat
Antwoord van lif24
9 aug. 2022
Vervelend dat u deze ervaring heeft. U heeft ons proberen te bereiken buiten onze openingstijden. Volgens onze gegevens zijn uw e-mails en retouraanvraag behandeld.