lif24- Logo - Beoordelingen

lif24Reviews

: 262GoedGecertificeerd

Beoordelingen voor lif24

22 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beste, We kunnen alleen maar positieve zaken vertellen in verband met onze bestelling. Alles is correct verlopen, te beginnen met de levering die op tijd gebeurde en uiterst veilig ingepakt was (het betrof een glazen salontafel). Jammer genoeg was er een fout in het glas, onzichtbaar overdag maar 's avonds bij het licht van de tv waren er zogenaamde "olievlekken" in het bovenblad van de tafel. We hebben dit gemeld en kregen het voorstel om ofwel, de tafel om te wisselen of om de verkoop te annuleren en ons geld terug te krijgen. We kozen voor het laatste. De retour alsook de betaling werden correct uitgevoerd. Proficiat hiervoor. Vriendelijke groeten, Van Marcke

Een aantal maanden geleden een bestelling geplaats voor een bank, bedrag voldaan en een datum afgestemd met Lif-24. Voor de afgesproken leverdatum een herinnering mail gestuurd, Lif-24 gaf aan dat de bank niet geleverd kon worden, het initiatief voor contact moest vanuit mij komen. Ze gaven aan dat de bank na een week besteltijd, afgelopen woensdag zou binnenkomen, en ze direct contact zouden opnemen voor aflevering, helaas niks vernomen. Wederom gemaild, maar geen reactie, intussen meerdere malen gebeld en ook op de voicemail ingesproken, maar ben zoals Lif-24 wel aangeeft, ben ik niet terug gebeld. Erg vervelend die onzekerheid.

Beoordelingen voor lif24

Mooie bureaulamp met lagere prijs dan bij andere aanbieders
Wij hadden een glazen salontafel besteld en die werd keurig en op de afgesproken tijd geleverd. Jammer genoeg was er een fout in het glas, er waren zogenaamde "olievlekken" in het glas. Dit was onzichtbaar overdag maar 's avonds bij het licht van de tv kwamen die vlekken tevoorschijn. We hebben dit gemeld en we konden de tafel laten omruilen of we konden ook kiezen om de koop te annuleren en ons geld te laten terugstorten. We kozen voor dit laatste. De tafel werd opnieuw op tijd terug gehaald en een week later hadden wij ons geld op onze bankrekening. Alles is perfect verlopen, proficiat hiervoor. Met vriendelijke groeten, Van Marcke
De stoel zit super lekker, en was makkelijk in elkaar te zetten. Ook was die goed verpakt. Op de website staat echter duidelijk vermeld dat de stoel de volgende dag geleverd zou worden. Meteen na bestellen ontving ik een bericht dat er vertraging was. Voor mij was dit geen probleem, want ik had geen enorme haast, maar het is niet helemaal transparant op deze manier.
Onze bestelling werd in eerste instantie niet geleverd door het transportbedrijf. Na dit gemeld te hebben werd er razendsnel gereageerd en gehandeld. We kregen een nieuw rek toegezonden welke door een ander transportbedrijf werd geleverd. Top service en een mooie, zeer stevige schoenenrek die kwa afmeting perfect past in ons halletje.
Snelle levering en uitvoering product conform verwachting. Echter kleur wijkt sterk af van kleur op website (meer bruin dan beige/gebroken wit). Omdat de kleur wel past in interieur en prijs kwaliteit OK is, product gehouden.
Onze bestelling van de salontafel kwam al binnen 2 dagen binnen en is nog mooier dan verwacht! Netjes verpakt. Kreeg ook nog 5% korting ivm een actie. Ben ontzettend tevreden en raad deze site daarom aan!
Goede communicatie en top service! Wij moesten een dag voor levering van de bestelde tafel, onze bestelling wijzigen en dit kon zonder problemen! Snel antwoord op onze vragen. Absolute aanrader!
Uiteindelijk zelf nog doir DHL gebeld ondat het huisnummer niet ok was. Hier kon deze winkel niet zoveel aan doen. Fout lag bij leverancier. Snel en vriendelijk te woord gestaan door medewerker
Lange Lieferzeit. Auf eine Anfrage aber am nächsten Tag reagiert. Die dann versprochene Lieferzeit wurde auch eingehalten. Bestellte Stühle sind sehr schön.
We hadden een poef besteld van KaveHome. Hij stond 2 dagen later al in onze woonkamer te pronken! Snelle en goede levering, dank je wel!
Hele mooie tafel, van goede kwaliteit. Straalt luxe uit. Ondanks drukke periode , een heel uitstekende en snelle levering waarvoor dank!
Er is een foutje gemaakt met de levering, maar dit is prima opgelost. Vandaar 5 sterren voor de service
Genieten van mooie lampen uit de collectie van Good & Mojo Snelle levering en prettig contact
Mooie lamp en super snelgeleverd en ook nog eens een leuke prijs. Wat wil je nog meer??
Leveren niet en kunt ze ook niet bereiken