lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.86/5.00

96 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Zeer tevreden. Vragen over product goed en vriendelijk beantwoord. Helaas zat er een defect aan een vd stoelen, deze is retour gegaan. Nieuwe liet even op zich wachten. Na een telefoontje is er direct achteraan gegaan. Prima service.
De levering heeft vijf en halve maand geduurd erg lang voor het kastje
Gewoon snel geleverd met Dhl. Had ik niet verwacht van dhl. Maar mijn stoelen waren de volgende dag in huis. Tevreden dus, over dhl en lif24.nl
Het duurde iets langer omdat de stoelen uit Spanje kwamen. Hier werd ik wel goed over geïnformeerd. Dus 4 sterren ipv 5. Verder zitten de stoelen erg lekker en zijn ze mooi. Alleen zitten ze nét iets te ver naar achter voor kleine personen. Een echte uit-buik-stoel dus ;) Dus ook daar 4 sterren ipv 5
In mei een bijzettafel besteld waarbij vermeld stond dat de levering in de week van 16 juni was. Op de website/account werd de levering elke keer met 5 dagen verlengd en moest je steeds weer een nieuw wachtwoord aanmaken. Mail gestuurd en antwoord was coronacrisis. Uiteindelijk is de tafel 10 aug geleverd!
Tevreden. Ondanks corona toch snelle levering van mijn bank!!
De kwaliteit van product is goed. De service daarentegen is slecht! levering kon wegens Corona langer duren en daarbij zouden ze actief communiceren. Helaas was dat niet het geval. We kregen een verwachte datum maar na elke dag was die datum ook een dag verschoven. (Zichtbaar na inloggen op site) Na 2 weken een klacht verstuurd en werd het artikel snel verstuurd zonder enige reactie op mijn klacht
Op de site staat een levertijd van 12-15 dgn, dat klopt sowieso al niet en toen ik een datum in de toekomst aangaf werd gereageerd dat het nog 4 wkn langer duurde. Op zich niet heel erg maar komt niet overeen met info op de website. In de week van afspreken voor levering niks gehoord en bij navraag zou ik teruggebeld worden. Niet gebeurd. Zelf opgelost door leverancier te bellen. Product is top!
nog nooit een dergelijke service gehad! flexibel, zij antwoorden super snel. ik ben meer dan tevreden customer centricity is daar hun motto en we zien het wel! twijfel niet en laat u maar bestellen !
Tuinset netjes geleverd. Montage was simpel met de handleiding die er bij zat. Tevreden!
Twee weken geleden kapot ontvangen, de doos was intact dus de kruk is kapot verzonden en nu nog geen oplossing ontvangen.
Hebben hier house nordic stoelen gekocht. Erg blij mee. Goede kwaliteit en prima service na een vraag over het product. Kortom erg tevreden.
Er was een productiefout in een van de onderdelen en na een mailtje hebben ze dit meteen in orde gebracht, met snelle levering van het onderdeel. Zeer tevreden.
Bestellen ging snel. Levering gelukkig ook, en ze zittenheerlijk
Hele fijne mooie stoel,
We hebben de tuinbank al even in ons bezit. Montage was goed te doen. Levering was snel, kortom tevreden!!
Ik had besteld op 14mei, levertijd was 15-23 dagen. Ik heb meer als een maand gewacht, werd niet op de hoogte gehouden en heb wel 10 keer gebeld om juiste informatie te kunnen verkrijgen. Online stond de stoel in voorraad, wel 15 stuks dit verminderde elke dag. Ik kreeg een verzendmail en plots veranderde de levertijd naar 1-2 dagen (voor 20:30u besteld, morgen in huis). Niet tevreden dus.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. De levertijd was binnen de 23 dagen. De voorraad die dan gecommuniceerd was, is van een buitenlands magazijn (daarom ook de langere levertijd). Daar zijn we live mee gekoppeld. Daarom loopt die voorraad ook terug. Indien de voorraad bij ons in Nederland is, gaat de levertijd naar 1-2 dagen. Dan kunnen we snelle leveren :)
Goed en snel
Ons bestelde bureau bestond klaarblijkelijk uit twee pakketten die gelijktijdig aan de bezorgdienst zijn meegegeven. Echter de poten kregen wij op zaterdag bezorgd en de overige spullen op maandag. Wat bleek, het bureau wordt deels met de particuliere service bezorgd en deels met de zakelijke. Waarschijnlijk om financiële redenen. Heel erg onhandig!! Verder prima
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. DHL wil bij enorme drukte (wat nu het geval is ivm Corona) de leveringen wel eens opsplitsen. Hier hebben wij helaas, hoe we graag we dat ook zouden willen, niet altijd invloed op. Hopende op uw begrip Fijn dat alles is geleverd. Veel plezier met uw bureau :)
Slechte communicatie over alles!!! En 2x een flink beschadigde kast ontvangen. Nu maar afwachten hoe het verder gaat, vreest het ergste.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. De kast is inderdaad twee keer tijdens transport beschadigd geraakt. Onze excuses hiervoor. De kast is helaas te kwetsbaar voor transport en hebben daarom besloten de kast uit onze collectie te halen. Onze excuses hiervoor.