lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.93/5.00

103 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Tuinset netjes geleverd. Montage was simpel met de handleiding die er bij zat. Tevreden!
Twee weken geleden kapot ontvangen, de doos was intact dus de kruk is kapot verzonden en nu nog geen oplossing ontvangen.
Hebben hier house nordic stoelen gekocht. Erg blij mee. Goede kwaliteit en prima service na een vraag over het product. Kortom erg tevreden.
Er was een productiefout in een van de onderdelen en na een mailtje hebben ze dit meteen in orde gebracht, met snelle levering van het onderdeel. Zeer tevreden.
Bestellen ging snel. Levering gelukkig ook, en ze zittenheerlijk
Hele fijne mooie stoel,
We hebben de tuinbank al even in ons bezit. Montage was goed te doen. Levering was snel, kortom tevreden!!
Ik had besteld op 14mei, levertijd was 15-23 dagen. Ik heb meer als een maand gewacht, werd niet op de hoogte gehouden en heb wel 10 keer gebeld om juiste informatie te kunnen verkrijgen. Online stond de stoel in voorraad, wel 15 stuks dit verminderde elke dag. Ik kreeg een verzendmail en plots veranderde de levertijd naar 1-2 dagen (voor 20:30u besteld, morgen in huis). Niet tevreden dus.
 Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. De levertijd was binnen de 23 dagen. De voorraad die dan gecommuniceerd was, is van een buitenlands magazijn (daarom ook de langere levertijd). Daar zijn we live mee gekoppeld. Daarom loopt die voorraad ook terug. Indien de voorraad bij ons in Nederland is, gaat de levertijd naar 1-2 dagen. Dan kunnen we snelle leveren :)
Goed en snel
Ons bestelde bureau bestond klaarblijkelijk uit twee pakketten die gelijktijdig aan de bezorgdienst zijn meegegeven. Echter de poten kregen wij op zaterdag bezorgd en de overige spullen op maandag. Wat bleek, het bureau wordt deels met de particuliere service bezorgd en deels met de zakelijke. Waarschijnlijk om financiële redenen. Heel erg onhandig!! Verder prima
 Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. DHL wil bij enorme drukte (wat nu het geval is ivm Corona) de leveringen wel eens opsplitsen. Hier hebben wij helaas, hoe we graag we dat ook zouden willen, niet altijd invloed op. Hopende op uw begrip Fijn dat alles is geleverd. Veel plezier met uw bureau :)
Slechte communicatie over alles!!! En 2x een flink beschadigde kast ontvangen. Nu maar afwachten hoe het verder gaat, vreest het ergste.
 Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. De kast is inderdaad twee keer tijdens transport beschadigd geraakt. Onze excuses hiervoor. De kast is helaas te kwetsbaar voor transport en hebben daarom besloten de kast uit onze collectie te halen. Onze excuses hiervoor.
We zijn erg tevreden over de tafel, echter duurde de levering erg lang zonder enige vorm van communicatie.
 Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat u deze ervaring heeft. U heeft als een bedrijf een bestelling geplaatst en een paar dagen later pas betaald. De bestelling staat op het e-mailadres van de administratie. Daar is alle communicatie over het inpakken en track & trace gestuurd. Wellicht heeft u dat gemist?
Mooie bank! Ik moest r even op wachten maar ik ben r erg blij mee. Ziet r erg mooi uit en zit lekker. Kwaliteit ook prima.
Good product, delivered quickly and without damages.
De kuipstoelen zijn prachtig om te zien maar smal. Mensen die wat bredere heupen of bovenbenen hebben zitten daardoor vrij krap in het stoeltje Dit had ik mij vooraf niet gerealiseerd. Door de Corona tijd was het erg druk bij DHL De bezorging was daardoor 3 dagen te laat
Ik ben zeer ontgoocheld. De eerste tafel werd geleverd vol kassen en een deuk in de poot. Ik heb dan een nieuwe gekregen... echter weer met krassen en een deuk in de poot aan de andere kant. Deze tafels zijn niets waard. Jammer. Ik had ze beter in Ikea gekocht. Ik heb een terugbetaling gevraagd en de ophaling van beide tafels. Zien hoe het afloopt.
 Antwoord van lif24
Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het lijkt op een productiefout. We gaan het uiteraard voor u oplossen.
Kan ik iedereen aanraden, Top service, gewoon fantastisch!
Kleur van onze zetel komt totaal niet overeen met de kleuren op de website. Okergeel ipv bruin-cognac. Hopelijk onze stoelen die onderweg zijn wel in de juiste kleur.
Heel blij met de kast! En precies op de tiende dag geleverd (levertijd was 5-10 dagen). Wat betreft de levering met pakket xxl; nog nooit zo'n slechte bezorger gezien. Hij wilde de kast (die al in elkaar zit) naar binnen 'rollen' (terwijl mijn man bij de deur stond om te helpen met tillen). Leek mij een beetje zonde van een kast van 700 euro...
Heb een scheve fauteuil ontvangen dat heb ik gemeld en maandagavond op verzoek foto's met de meetlat ernaast doorgestuurd. Daar heb ik nog geen reactie op gehad, maar nu krijg ik tot mijn verbazing een mail over de ervaring.
 Antwoord van lif24
Wij hebben geen e-mail van u ontvangen met foto's. Als het meerdere foto's zijn kunt u ze dan anders per stuk e-mailen of via wetransfer.com? Dan kunnen we het voor u oplossen :)