lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Mooie bank! Ik moest r even op wachten maar ik ben r erg blij mee. Ziet r erg mooi uit en zit lekker. Kwaliteit ook prima.
Good product, delivered quickly and without damages.
De kuipstoelen zijn prachtig om te zien maar smal. Mensen die wat bredere heupen of bovenbenen hebben zitten daardoor vrij krap in het stoeltje Dit had ik mij vooraf niet gerealiseerd. Door de Corona tijd was het erg druk bij DHL De bezorging was daardoor 3 dagen te laat
Ik ben zeer ontgoocheld. De eerste tafel werd geleverd vol kassen en een deuk in de poot. Ik heb dan een nieuwe gekregen... echter weer met krassen en een deuk in de poot aan de andere kant. Deze tafels zijn niets waard. Jammer. Ik had ze beter in Ikea gekocht. Ik heb een terugbetaling gevraagd en de ophaling van beide tafels. Zien hoe het afloopt.
Antwoord van lif24
Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het lijkt op een productiefout. We gaan het uiteraard voor u oplossen.
Kan ik iedereen aanraden, Top service, gewoon fantastisch!
Kleur van onze zetel komt totaal niet overeen met de kleuren op de website. Okergeel ipv bruin-cognac. Hopelijk onze stoelen die onderweg zijn wel in de juiste kleur.
Heel blij met de kast! En precies op de tiende dag geleverd (levertijd was 5-10 dagen). Wat betreft de levering met pakket xxl; nog nooit zo'n slechte bezorger gezien. Hij wilde de kast (die al in elkaar zit) naar binnen 'rollen' (terwijl mijn man bij de deur stond om te helpen met tillen). Leek mij een beetje zonde van een kast van 700 euro...
Heb een scheve fauteuil ontvangen dat heb ik gemeld en maandagavond op verzoek foto's met de meetlat ernaast doorgestuurd. Daar heb ik nog geen reactie op gehad, maar nu krijg ik tot mijn verbazing een mail over de ervaring.
Antwoord van lif24
Wij hebben geen e-mail van u ontvangen met foto's. Als het meerdere foto's zijn kunt u ze dan anders per stuk e-mailen of via wetransfer.com? Dan kunnen we het voor u oplossen :)
Niets op aan te merken
Goeie service, persoonlijke benadering via mail omdat de levering vertraagd was. Alsnog vrij snel ontvangen. Snelle reacties ook van klantenservice. Stoel is naar verwachting zoals op de foto. Mooie grijze kuipstoelen met scandinavisch design. Stevige stof en comfortabele zitting. Onderaan zitting ook een rits dus stof kan worden verwijderd om te wassen.
Levering was door Corona wat vertraagd. Zelf om info moeten vragen. Extra service zou zijn als bedrijf je op de hoogte zou houden. Beantwoorden wel netjes de mail. Product nog mooier dan verwacht! Goed ingepakt!
Goede service en mooi nachtkastje!
Mooie stoelen, prima service. Goed op de hoogte gehouden. Ben erg tevreden
Mijn grootste ergernis is de beschadiging van de tafelblad (diameter 1cm) die men ook nog geprobeerd heeft te verbergen wat het allemaal veel erger maakt! Als ik het gelijk had gezien had ik het geretourneerd, maar de beschadiging was besmeerd met een zachte kleiachtig mengsel in dezelfde kleur als tafelblad, dus niet gelijk opgemerkt. Niet te geloven! Teleurgesteld!
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw review. Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses daarvoor. We gaan het voor u oplossen. Als u ons een foto stuurt, zorgen wij voor een nieuw blad.
Helaas was mijn product gebroken. Een bol van de lamp is kapot. Kan ik hier nog wat mee?
Antwoord van lif24
Vervelend dat een van de bollen schade heeft. We gaan u een bol nasturen. Onze excuses voor het ongemak.
Prima, goed en vriendelijk op de hoogte gehouden over de levering.
Snelle levering en product voldoet aan de verwachtingen
De levering was vlot. Duurde wel iets langer. Beschadiging op ladenkast. Wel zelf op te lossen. Ik kan foto sturen.
Beste, ik ben super tevreden. De kleur beige is eerder licht-grijs, maar past ook in mijn interieur. Vriendelijke groeten Mieke
Goede en duidelijke communicatie over de status van de bestelling.