lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Mooi product.. Levering duurde iets langer dan verwacht maar dit werd netjes aangegeven en was geen enkel probleem.
horloge stuk toegekomen, weet nie hoe ik moet terugsruren en krijg nie direct info, moet wachten op leverancier, maar mijn terugzendingstijd loopt verder??
Het duurde best lang voor de tafel geleverd werd, dat is opzich niet zo erg. Maar na een paar weken heb ik het bedrijf gebeld en een voicemail ingesproken en daar nooit een reactie op ontvangen. Weer een week later werd de tafel gebracht..
Het pakje is na drie afspraken bezorgd. Iedere werd de data veranderd
De kast is steviger dan verwacht. Ik gebruik deze om planten in te zetten. Na 20 min stond deze kast wel in elkaar. De levering liet eventjes op zich wachten (5 dagen), mogelijks door de corona maatregelen. De kartonnen verpakking van de kast kwam wel beschadigd aan (de zijkant was open).
Tevreden!
Het product is na meer dan 3 weken nog steeds niet geleverd. zelfs in corona-tijden is dat lang. bovendien ontvang ik geen enkel bericht of het pakket zelfs onderweg is! Ik kan dus niet tevreden zijn over de levering en de service. Over het product zelf kan ik bijgevolg nog niets zeggen. Ik reken erop dat jullie alsnog alles in orde brengen!
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. U gaf aan dat u geen e-mail heeft gehad van ons. Kan het zijn dat het wellicht in de spam is terecht gekomen? Wij hebben wij u op 07-05 een e-mail gestuurd dan wij uw pakket op 15-5 gingen versturen. Dat hebben we vervolgens ook gedaan. Tevens heeft DHL u een e-mail gestuurd met track & trace.Daarin zie ik ook dat het pakket inmiddels geleverd is.
Er zit schade aan de glasplaat van de salontafel. Ik heb het gemeld maar nog antwoord gehad of ik een nieuwe glasplaat krijg.
Antwoord van lif24
Er zat inderdaad een vlek in de glasplaat, waarvoor onze excuses. Er zal een nieuwe glasplaat naar u worden opgestuurd om het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Levering duurde wat langer tgv corona maar werd daarvan goed op de hoogte gehouden. De klassieke bijzettafel is nog steeds modern en is praktisch daar je bv de voet onder je bank kan schuiven. Leuk ding!
Wel vreemd om een bank te ontvangen die op de doos Ria blijkt te heten, terwijl we een Manon besteld hebben. Maar de bank voldeed veder volledig aan de beschrijving.
6/5/2020 een bestelling geplaatst. Vandaag werd mij pakket bezorgd. Over de bezorging was ik ZEER ontevreden. Er werd bij mij aangebeld en ik werd verteld dat ik mijn eigen pakket beneden moest komen halen, omdat er geen lift was. Dit is absurd! Ik ben erg ONTEVREDEN over de bezorging die door XXL pakket werd uitgevoerd.
Vanwege corona tijd iets langere levertijd maar alleszins acceptabel (~1 week).
Prachtige tafel voor een redelijke prijs. Voldoet precies aan de verwachtingen. Je hebt wel twee manen nodig om hem in elkaar te zetten.
Prachtige wandlamp van Good & Mojo. Levering op tijd & compleet!
Binnen 2dgn besteld en ontvangen. Product precies als omschreven. Zeer blij mee!
Prima service, vlotte levering
Alles prima geleverd en mooi product. Ben ik blij mee.
Levering duurde langer dan voorzien maar product is wel top. Snelle feedback van leverancier.
Zetel is nog steeds niet geleverd!
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw review. Vervelend dat u die ervaring heeft. Het pakket staat inderdaad vast op een Hub in België. We laten direct een onderzoek instellen en houden u per e-mail op de hoogte.