lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Product werd niet geleverd. Zoals vaker door dit bedrijf wordt gesuggereerd dat het beschadigd retour werd gestuurd door dhl.. Dhl gaf aan het pakket nooit ontvangen te hebben. Overigens was de kleur die geleverd zou worden anders dan weergegeven op de website. Mijn geld is wel op tijd terug gestort.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Als een pakket beschadigd is geraakt bij het depot, krijgt het in veel gevallen geen scan omdat er anders een leveringdag en tijd naar u zou worden gecommuniceerd. Helaas wil het in deze enorm drukke periode wel eens gebeuren dat een pakket beschadigd raakt. Onze excuses daarvoor.
Slecht kwaliteit
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat het bureau niet aan uw kwaliteitseisen voldoet. We nemen contact met u op om dit probleem te verhelpen.
Levering was later dan voorzien. Geen probleem, maar de beloofde pro-active communicatie van lif24 is er niet gekomen.
Snelle en goede levering. Heel duidelijk alles aangeven en afspraken nagekomen.
Nog even afwachten hoe dit wordt opgelost, maar lamp is kapot gearriveerd (en dat komt niet door transport schade). is inmiddels prima opgelost dor het opsturen van een nieuwe lamp (de defecte en oude hoeft niet retour, dus geen extra werk voor mij).
Jammer dat het glas mat en stroef is. ik had verwacht dat het glad zou zijn.
Makkelijk besteld, snel geleverd en mooi product
Betreft de levering van een kastje. Artikel is als beschreven, goed verpakt. Communicatie m.b.t. levering goed.
Product snel geleverd en netjes verpakt.
Levering duurde langer dan beloofd, product bleef een paar dagen bij DHL liggen. Telefonisch contact verliep enigszins moeizaam maar uiteindelijk toch naar tevredenheid opgelost.
produkt is goed verpakt en de volgende dag geleverd top top top
Stuk goedkoper dan andere sites. Houden je netjes op de hoogte van de status van de levering
Geen bijzonderheden, alles was goed
Prima.
Mooi produkt tegen mooie prijs en snel geleverd
Goede en snelle service!
Goede en snelle levering! Fijn stoeltje!
kapot geleverd, heel vies, duurde lang
Antwoord van lif24
Waarschijnlijk heeft u een vergissing gemaakt. We hebben uw order nooit uitgeleverd omdat er geen betaling heeft plaatsgevonden.
Nog niets ontvangen wordt niet op de hoogte gehouden. Waardeloos
Antwoord van lif24
Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Uw pakket is nog onderweg met DPD. Naar verwachting is deze uiterlijk morgen bij. Er zijn wel e-mails naar u gestuurd, ook met track & trace. Wellicht dat deze in de spam zit?
Zojuist naar Lif24 gestuurd: Ik ben zeer ontevreden over jullie en wil mijn bestelling W290.14527 van 3/5 annuleren! De DHL-link meldt dat het product door hen niet is ontvangen. In jullie mails wordt gemeld dat jullie mij zullen informeren als er iets verandert in de levering: Niets. Ik heb diverse keren gebeld en verzocht mij terug te bellen: Niets. Bevestig svp mijn annulering en restitueer eea
Antwoord van lif24
Het pakket lijkt te zijn zoekgeraakt bij DHL. We gaan daar een onderzoek laten starten. Onze excuses hiervoor. We zullen de order voor u annuleren en DHL het verzoek sturen indien deze gevonden is dat deze retour mag naar ons. Mocht het pakket onverhoopt toch bij u aangeboden worden dan mag de zending weigeren. Nogmaals onze excuses, hopende op uw begrip. Ps. bij toevoeging stond ook uw postcode