lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Mooie stoelen! Zitten makkelijk.
Het duurde een week, maar verder was alles prima
Super tevreden! De bestelling(een bureau) met korting gekocht en op de volgende dag al thuis ontvangen! Helaas was die niet compleet (poten niet geleverd) maar die kregen we de volgende dag. Een aanrader!
Onjuiste informatie gegeven over levering. Dit wijten ze achteraf aan een technische fout’. Heb mn bestelling moeten annuleren
Het is een mooie spiegel , goede kwaliteit , vind alleen de bijgeleverde schroeven wat aan de kleine/lichte kant voor een spiegel van dit format en gewicht
Ik bestelde een lamp en we hingen deze op. 's Avonds zag ik een beschadiging. Ik kon de lamp niet terugsturen, want een deel van de verpakking lag al in de ondergrondse container. Ik mailde over het probleem met lif24. Medewerker Frenk nam contact op met de leverancier en er werd een aantrekkelijke korting geboden. We zijn akkoord gegaan. Dit was voor ons een prima oplossing.
Een bevestigingsring was afgebroken bij levering waardoor ik hem op alternatieve manier heb moeten ophangen
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u schade heeft. Onze excuses daarvoor. We gaan dit uiteraard voor u oplossen.
Ik heb mijn bestelde produkt nog niet ontvangen.....dus beetje voorbarig deze enquête... Ik hoor ook niets over mijn al betaalde bestelling.... Dus ik ben op dit moment nog niet tevreden.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u deze ervaring heeft. Ons excuses daarvoor. We nemen contact met u op om de levering alsnog te organiseren.
alles ging mooi snel en goed
Goede snelle service en antwoord op vragen via mail!
Mooie tafel, vragen zijn goed afgehandeld!
Ben heel blij met mijn ronde, glazen tafel
Prima product
Super tevreden over de producten. Ook het klantencontact was heel goed. Echt een aanrader.
21 hours ago Prettige communicatie rondom mijn bestelling. Onlangs 3 stoelen besteld bij Lif24 van Van Dyyk. Deze werd in twee delen geleverd (eerst 1 stoel, daarna de laatste 2 stoelen). Eerste levering kwam goed binnen, tweede levering waren beide onderstellen beschadigd. Hier kon Lif24 niets aan doen. Ik ben steeds goed op de hoogte gehouden wb de bestelling, telefonisch prettig geholpen.
Wat een supermooie lamp, goede service en directe levering. Chapeau.
Producten netjes, goed geprijsd en volgens afspraak geleverdDe klantenservice is zoals een klantenservice hoort te zijnAlles volgens afspraak, altijd een reactie en een proactieve houding naar de klant toe, daar kunnen veel bedrijven nog wat van leren