lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Twee weken geleden kapot ontvangen, de doos was intact dus de kruk is kapot verzonden en nu nog geen oplossing ontvangen.
Slechte communicatie over alles!!! En 2x een flink beschadigde kast ontvangen. Nu maar afwachten hoe het verder gaat, vreest het ergste.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. De kast is inderdaad twee keer tijdens transport beschadigd geraakt. Onze excuses hiervoor. De kast is helaas te kwetsbaar voor transport en hebben daarom besloten de kast uit onze collectie te halen. Onze excuses hiervoor.
Mijn grootste ergernis is de beschadiging van de tafelblad (diameter 1cm) die men ook nog geprobeerd heeft te verbergen wat het allemaal veel erger maakt! Als ik het gelijk had gezien had ik het geretourneerd, maar de beschadiging was besmeerd met een zachte kleiachtig mengsel in dezelfde kleur als tafelblad, dus niet gelijk opgemerkt. Niet te geloven! Teleurgesteld!
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw review. Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses daarvoor. We gaan het voor u oplossen. Als u ons een foto stuurt, zorgen wij voor een nieuw blad.
Het product is na meer dan 3 weken nog steeds niet geleverd. zelfs in corona-tijden is dat lang. bovendien ontvang ik geen enkel bericht of het pakket zelfs onderweg is! Ik kan dus niet tevreden zijn over de levering en de service. Over het product zelf kan ik bijgevolg nog niets zeggen. Ik reken erop dat jullie alsnog alles in orde brengen!
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. U gaf aan dat u geen e-mail heeft gehad van ons. Kan het zijn dat het wellicht in de spam is terecht gekomen? Wij hebben wij u op 07-05 een e-mail gestuurd dan wij uw pakket op 15-5 gingen versturen. Dat hebben we vervolgens ook gedaan. Tevens heeft DHL u een e-mail gestuurd met track & trace.Daarin zie ik ook dat het pakket inmiddels geleverd is.
Zetel is nog steeds niet geleverd!
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw review. Vervelend dat u die ervaring heeft. Het pakket staat inderdaad vast op een Hub in België. We laten direct een onderzoek instellen en houden u per e-mail op de hoogte.
Product werd niet geleverd. Zoals vaker door dit bedrijf wordt gesuggereerd dat het beschadigd retour werd gestuurd door dhl.. Dhl gaf aan het pakket nooit ontvangen te hebben. Overigens was de kleur die geleverd zou worden anders dan weergegeven op de website. Mijn geld is wel op tijd terug gestort.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Als een pakket beschadigd is geraakt bij het depot, krijgt het in veel gevallen geen scan omdat er anders een leveringdag en tijd naar u zou worden gecommuniceerd. Helaas wil het in deze enorm drukke periode wel eens gebeuren dat een pakket beschadigd raakt. Onze excuses daarvoor.
kapot geleverd, heel vies, duurde lang
Antwoord van lif24
Waarschijnlijk heeft u een vergissing gemaakt. We hebben uw order nooit uitgeleverd omdat er geen betaling heeft plaatsgevonden.
Nog niets ontvangen wordt niet op de hoogte gehouden. Waardeloos
Antwoord van lif24
Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Uw pakket is nog onderweg met DPD. Naar verwachting is deze uiterlijk morgen bij. Er zijn wel e-mails naar u gestuurd, ook met track & trace. Wellicht dat deze in de spam zit?
Zojuist naar Lif24 gestuurd: Ik ben zeer ontevreden over jullie en wil mijn bestelling W290.14527 van 3/5 annuleren! De DHL-link meldt dat het product door hen niet is ontvangen. In jullie mails wordt gemeld dat jullie mij zullen informeren als er iets verandert in de levering: Niets. Ik heb diverse keren gebeld en verzocht mij terug te bellen: Niets. Bevestig svp mijn annulering en restitueer eea
Antwoord van lif24
Het pakket lijkt te zijn zoekgeraakt bij DHL. We gaan daar een onderzoek laten starten. Onze excuses hiervoor. We zullen de order voor u annuleren en DHL het verzoek sturen indien deze gevonden is dat deze retour mag naar ons. Mocht het pakket onverhoopt toch bij u aangeboden worden dan mag de zending weigeren. Nogmaals onze excuses, hopende op uw begrip. Ps. bij toevoeging stond ook uw postcode
Onjuiste informatie gegeven over levering. Dit wijten ze achteraf aan een technische fout’. Heb mn bestelling moeten annuleren