lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

Ik had besteld op 14mei, levertijd was 15-23 dagen. Ik heb meer als een maand gewacht, werd niet op de hoogte gehouden en heb wel 10 keer gebeld om juiste informatie te kunnen verkrijgen. Online stond de stoel in voorraad, wel 15 stuks dit verminderde elke dag. Ik kreeg een verzendmail en plots veranderde de levertijd naar 1-2 dagen (voor 20:30u besteld, morgen in huis). Niet tevreden dus.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. De levertijd was binnen de 23 dagen. De voorraad die dan gecommuniceerd was, is van een buitenlands magazijn (daarom ook de langere levertijd). Daar zijn we live mee gekoppeld. Daarom loopt die voorraad ook terug. Indien de voorraad bij ons in Nederland is, gaat de levertijd naar 1-2 dagen. Dan kunnen we snelle leveren :)
We zijn erg tevreden over de tafel, echter duurde de levering erg lang zonder enige vorm van communicatie.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Onze excuses dat u deze ervaring heeft. U heeft als een bedrijf een bestelling geplaatst en een paar dagen later pas betaald. De bestelling staat op het e-mailadres van de administratie. Daar is alle communicatie over het inpakken en track & trace gestuurd. Wellicht heeft u dat gemist?
Ik ben zeer ontgoocheld. De eerste tafel werd geleverd vol kassen en een deuk in de poot. Ik heb dan een nieuwe gekregen... echter weer met krassen en een deuk in de poot aan de andere kant. Deze tafels zijn niets waard. Jammer. Ik had ze beter in Ikea gekocht. Ik heb een terugbetaling gevraagd en de ophaling van beide tafels. Zien hoe het afloopt.
Antwoord van lif24
Vervelend dat u deze ervaring heeft. Onze excuses hiervoor. Het lijkt op een productiefout. We gaan het uiteraard voor u oplossen.
Heb een scheve fauteuil ontvangen dat heb ik gemeld en maandagavond op verzoek foto's met de meetlat ernaast doorgestuurd. Daar heb ik nog geen reactie op gehad, maar nu krijg ik tot mijn verbazing een mail over de ervaring.
Antwoord van lif24
Wij hebben geen e-mail van u ontvangen met foto's. Als het meerdere foto's zijn kunt u ze dan anders per stuk e-mailen of via wetransfer.com? Dan kunnen we het voor u oplossen :)
Helaas was mijn product gebroken. Een bol van de lamp is kapot. Kan ik hier nog wat mee?
Antwoord van lif24
Vervelend dat een van de bollen schade heeft. We gaan u een bol nasturen. Onze excuses voor het ongemak.
horloge stuk toegekomen, weet nie hoe ik moet terugsruren en krijg nie direct info, moet wachten op leverancier, maar mijn terugzendingstijd loopt verder??
Er zit schade aan de glasplaat van de salontafel. Ik heb het gemeld maar nog antwoord gehad of ik een nieuwe glasplaat krijg.
Antwoord van lif24
Er zat inderdaad een vlek in de glasplaat, waarvoor onze excuses. Er zal een nieuwe glasplaat naar u worden opgestuurd om het probleem op te lossen. Onze excuses voor het ongemak.
Slecht kwaliteit
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw review. Jammer om te horen dat het bureau niet aan uw kwaliteitseisen voldoet. We nemen contact met u op om dit probleem te verhelpen.
Ik heb mijn bestelde produkt nog niet ontvangen.....dus beetje voorbarig deze enquête... Ik hoor ook niets over mijn al betaalde bestelling.... Dus ik ben op dit moment nog niet tevreden.
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u deze ervaring heeft. Ons excuses daarvoor. We nemen contact met u op om de levering alsnog te organiseren.