lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

In mei een bijzettafel besteld waarbij vermeld stond dat de levering in de week van 16 juni was. Op de website/account werd de levering elke keer met 5 dagen verlengd en moest je steeds weer een nieuw wachtwoord aanmaken. Mail gestuurd en antwoord was coronacrisis. Uiteindelijk is de tafel 10 aug geleverd!
De kwaliteit van product is goed. De service daarentegen is slecht! levering kon wegens Corona langer duren en daarbij zouden ze actief communiceren. Helaas was dat niet het geval. We kregen een verwachte datum maar na elke dag was die datum ook een dag verschoven. (Zichtbaar na inloggen op site) Na 2 weken een klacht verstuurd en werd het artikel snel verstuurd zonder enige reactie op mijn klacht
Ons bestelde bureau bestond klaarblijkelijk uit twee pakketten die gelijktijdig aan de bezorgdienst zijn meegegeven. Echter de poten kregen wij op zaterdag bezorgd en de overige spullen op maandag. Wat bleek, het bureau wordt deels met de particuliere service bezorgd en deels met de zakelijke. Waarschijnlijk om financiële redenen. Heel erg onhandig!! Verder prima
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. DHL wil bij enorme drukte (wat nu het geval is ivm Corona) de leveringen wel eens opsplitsen. Hier hebben wij helaas, hoe we graag we dat ook zouden willen, niet altijd invloed op. Hopende op uw begrip Fijn dat alles is geleverd. Veel plezier met uw bureau :)
Kleur van onze zetel komt totaal niet overeen met de kleuren op de website. Okergeel ipv bruin-cognac. Hopelijk onze stoelen die onderweg zijn wel in de juiste kleur.
Het duurde best lang voor de tafel geleverd werd, dat is opzich niet zo erg. Maar na een paar weken heb ik het bedrijf gebeld en een voicemail ingesproken en daar nooit een reactie op ontvangen. Weer een week later werd de tafel gebracht..
6/5/2020 een bestelling geplaatst. Vandaag werd mij pakket bezorgd. Over de bezorging was ik ZEER ontevreden. Er werd bij mij aangebeld en ik werd verteld dat ik mijn eigen pakket beneden moest komen halen, omdat er geen lift was. Dit is absurd! Ik ben erg ONTEVREDEN over de bezorging die door XXL pakket werd uitgevoerd.
Een bevestigingsring was afgebroken bij levering waardoor ik hem op alternatieve manier heb moeten ophangen
Antwoord van lif24
Bedankt voor uw feedback. Vervelend dat u schade heeft. Onze excuses daarvoor. We gaan dit uiteraard voor u oplossen.