lif24Beoordelingen

Beoordelingen voor lif24

3.88/5.00

97 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Wat andere klanten zeggen over lif24

De levering heeft vijf en halve maand geduurd erg lang voor het kastje
Het duurde iets langer omdat de stoelen uit Spanje kwamen. Hier werd ik wel goed over geïnformeerd. Dus 4 sterren ipv 5. Verder zitten de stoelen erg lekker en zijn ze mooi. Alleen zitten ze nét iets te ver naar achter voor kleine personen. Een echte uit-buik-stoel dus ;) Dus ook daar 4 sterren ipv 5
Op de site staat een levertijd van 12-15 dgn, dat klopt sowieso al niet en toen ik een datum in de toekomst aangaf werd gereageerd dat het nog 4 wkn langer duurde. Op zich niet heel erg maar komt niet overeen met info op de website. In de week van afspreken voor levering niks gehoord en bij navraag zou ik teruggebeld worden. Niet gebeurd. Zelf opgelost door leverancier te bellen. Product is top!
Hebben hier house nordic stoelen gekocht. Erg blij mee. Goede kwaliteit en prima service na een vraag over het product. Kortom erg tevreden.
Er was een productiefout in een van de onderdelen en na een mailtje hebben ze dit meteen in orde gebracht, met snelle levering van het onderdeel. Zeer tevreden.
Mooie bank! Ik moest r even op wachten maar ik ben r erg blij mee. Ziet r erg mooi uit en zit lekker. Kwaliteit ook prima.
De kuipstoelen zijn prachtig om te zien maar smal. Mensen die wat bredere heupen of bovenbenen hebben zitten daardoor vrij krap in het stoeltje Dit had ik mij vooraf niet gerealiseerd. Door de Corona tijd was het erg druk bij DHL De bezorging was daardoor 3 dagen te laat
Heel blij met de kast! En precies op de tiende dag geleverd (levertijd was 5-10 dagen). Wat betreft de levering met pakket xxl; nog nooit zo'n slechte bezorger gezien. Hij wilde de kast (die al in elkaar zit) naar binnen 'rollen' (terwijl mijn man bij de deur stond om te helpen met tillen). Leek mij een beetje zonde van een kast van 700 euro...
Niets op aan te merken
Goede service en mooi nachtkastje!
De levering was vlot. Duurde wel iets langer. Beschadiging op ladenkast. Wel zelf op te lossen. Ik kan foto sturen.
Beste, ik ben super tevreden. De kleur beige is eerder licht-grijs, maar past ook in mijn interieur. Vriendelijke groeten Mieke
Het pakje is na drie afspraken bezorgd. Iedere werd de data veranderd
De kast is steviger dan verwacht. Ik gebruik deze om planten in te zetten. Na 20 min stond deze kast wel in elkaar. De levering liet eventjes op zich wachten (5 dagen), mogelijks door de corona maatregelen. De kartonnen verpakking van de kast kwam wel beschadigd aan (de zijkant was open).
Levering duurde wat langer tgv corona maar werd daarvan goed op de hoogte gehouden. De klassieke bijzettafel is nog steeds modern en is praktisch daar je bv de voet onder je bank kan schuiven. Leuk ding!
Wel vreemd om een bank te ontvangen die op de doos Ria blijkt te heten, terwijl we een Manon besteld hebben. Maar de bank voldeed veder volledig aan de beschrijving.
Vanwege corona tijd iets langere levertijd maar alleszins acceptabel (~1 week).
Prachtige wandlamp van Good & Mojo. Levering op tijd & compleet!
Levering was later dan voorzien. Geen probleem, maar de beloofde pro-active communicatie van lif24 is er niet gekomen.
Jammer dat het glas mat en stroef is. ik had verwacht dat het glad zou zijn.