visumbuitenland.nlReviews

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022
visumbuitenland.nl is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij visumbuitenland.nl kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 25 mei 2020
Laatst gewijzigd op: 27 nov. 2022

Beoordelingen voor visumbuitenland.nl

622 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

14 mei 2022
Ik vond het even lastig om de gehele naam van m,n Vader en de meisjes naam van m,n moeder te herinneren. Gelukkig wist ik dat nog nadat m’n vader al 50 jaar overleden is. Dan was er nog een vraag over een ID van Facebook nou ik ben 71 en blij dat ik het leven heb en ik weet zover dingen niet van dat internet, telefoons en tablets en laptops neen andere mensen wisten dat ook niet. Maar verder alles o.k. hoor.Ik begrijp dat de borderprotection en homeland security goed moet opletten ook ter veiligheid van de passagiers. Hart.groet van F.J.Vlietstra te Amsterdam. Hoop u hiermede van dienst te zijn geweest.

12 jan. 2022
Dat je namen van je ouders moet invullen Vind ik erg vreemd Heb ook een aanvraag voor mijn moeder gedaan Haar ouders zal al jaren overleden Mijn vader is ook al overleden Dus mijn mening rare vragen

Beoordelingen voor visumbuitenland.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters