Zeer tevreden van de vlotte afhandeling.
Iets minder tevreden van de manier van leveren.
Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden.
Nochtans meer dan plek genoeg om te keren.
Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden.
Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast.
Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen.
Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen.
ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.
Wij hebben ons eerste contact met Logistiek Direct als zeer slecht ervaren. We hadden een beschermingsprofiel besteld waarvoor we op 13/10/22 een pro forma factuur ontvingen die we onmiddellijk betaald hebben. Op 17/10/22 kregen we een bericht dat er nog een saldo (BTW) moest bijbetaald worden, wat ook onmiddellijk is gebeurd. Wij bevestigden de betaling met de vraag om dringend te leveren. Toen we op 19/10/22 telefonisch contact opnamen werd ons de levering op 20/10 beloofd, wat niet gebeurd is. Toen we op 21/10 terug belden was het artikel blijkbaar niet in stock. De levering werd ten stelligste beloofd voor 24/10. Ook geen levering ontvangen. Het profiel moest 's nachts naar Spanje vertrekken, waarvan Logistiek Direct perfect op de hoogte was. De dinsdag stond GLS aan de deur maar ons transport was al vertrokken naar Spanje. Het betaald bedrag zou ons teruggestort worden zodra het artikel terug in jullie magazijn was. Totnogtoe hebben wij dit niet ontvangen.
Artikel dik in orde maar via chat gevraagd om 2d later te leveren, niet gebeurd, stond volgende morgen al op de stoep, al een geluk heb ik fantastische buren
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
16 mei 2023
Hartelijk bedankt voor je review.
Het is niet de bedoeling dat het zo wordt geleverd dus we overleggen dit met onze transporteur om onze service en dienstverlening in de toekomst verder te verbeteren.
Geverifieerde beoordeling
2 mei 2023
Gauw besteld, rap geleverd en geleverd met grote zorg. Niks op aan te merken. Is een plezier bestellen bij jullie.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
12 dagen geleden
De aankoop verliep zonder problemen, ik ontving de goederen op tijd, dus ik ben zeer tevreden. Bedankt.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
11 dagen geleden
Snelle levering.
Werken met een gestructureerde mededeling lijkt me iets handiger
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
8 mei 2023
zeer tevreden over het product en dienst
Zeer ontevreden over leveringsdienst
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
8 mei 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen je opmerking over de levering zeker mee om onze service te verbeteren.
Geverifieerde beoordeling
5 mei 2023
Snelle levering, correcte service bij foutieve levering.
Hartelijk bedankt voor je review. We hebben telefonisch contact met je opgenomen om na te gaan wat het probleem is. We nemen de feedback mee naar de toekomst om onze dienstverlening te blijven verbeteren.
Geverifieerde beoordeling
5 apr. 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling.
Iets minder tevreden van de manier van leveren.
Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden.
Nochtans meer dan plek genoeg om te keren.
Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden.
Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast.
Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen.
Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen.
ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
7 apr. 2023
Bedankt voor uw feedback!
Het is niet de bedoeling dat het zo wordt geleverd dus we overleggen dit met onze transporteur om onze service en dienstverlening in de toekomst verder te verbeteren. We hebben contact gehad en fijn dat we overeenstemming hebben over de oplossing.
Geverifieerde beoordeling
6 apr. 2023
De communicatie en het gebruiksgemak zijn in orde. De verwachte verzend- en leverdatum werd ook goed gecommuniceerd. Bij de levering liep het echter mis. De transporteur bleek geleverd te hebben, wat niet het geval was. Na enkele mails over en weer met LD, dook het pakket alsnog op en werd het geleverd door GLS. Niet meteen iets dat fout loopt bij de LD, maar wel bij de verzendpartner. Dit zorgt voor veel verwarring en frustratie.
Al bij al wel tevreden.
Beoordeling melden
Geverifieerde beoordeling
12 apr. 2023
Er waren problemen aan de website (foutmelding met betalen). Via de chatfunctie kwam ik in contact met de klantenservice. Ze hebben dit doorgegeven aan de IT dienst en het probleem werd verholpen. Het duurde wel soms lang voordat ik een antwoord had. (15min) in totaal was ik hierdoor langer dan 1 uur kwijt aan deze bestelling. De levering en het product hebben voldaan aan alle eisen.
Beoordeling melden
Antwoord van Logistiekdirect
12 apr. 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Wij werken iedere dag hard om onze service te verbeteren en dit helpt ons enorm. We zijn blij te horen dat de bestelling voldoet aan alle eisen.
Er zijn maatregelen genomen om ervoor te zorgen dat de gepubliceerde beoordelingen uitsluitend afkomstig zijn van consumenten die de goederen of diensten daadwerkelijk hebben gebruikt of gekocht.
Geïmporteerde beoordelingen:
Worden niet opgenomen in de eindscore. Er zijn geen verificatiemaatregelen getroffen.