Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

LogistiekdirectReviews

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023
Logistiekdirect is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Logistiekdirect kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 4 feb. 2023

Beoordelingen voor Logistiekdirect

156 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Logistiekdirect Printlint Toshiba Labelprinter Aantal rollen labels kiezen wordt kinderspel door de handige prijsvergelijking die Logistiekdirect aan je voorstelt. Zo kan je eenvoudig kiezen tussen jouw budget, kiezen voor de beste prijs en/of de hoeveelheid om van een gratis verzending te genieten. 's Avonds besteld en 2 dagen later geleverd. Opnieuw een topervaring om online te bestellen op Logiestiekdirect.

30 okt. 2022
Wij hebben ons eerste contact met Logistiek Direct als zeer slecht ervaren. We hadden een beschermingsprofiel besteld waarvoor we op 13/10/22 een pro forma factuur ontvingen die we onmiddellijk betaald hebben. Op 17/10/22 kregen we een bericht dat er nog een saldo (BTW) moest bijbetaald worden, wat ook onmiddellijk is gebeurd. Wij bevestigden de betaling met de vraag om dringend te leveren. Toen we op 19/10/22 telefonisch contact opnamen werd ons de levering op 20/10 beloofd, wat niet gebeurd is. Toen we op 21/10 terug belden was het artikel blijkbaar niet in stock. De levering werd ten stelligste beloofd voor 24/10. Ook geen levering ontvangen. Het profiel moest 's nachts naar Spanje vertrekken, waarvan Logistiek Direct perfect op de hoogte was. De dinsdag stond GLS aan de deur maar ons transport was al vertrokken naar Spanje. Het betaald bedrag zou ons teruggestort worden zodra het artikel terug in jullie magazijn was. Totnogtoe hebben wij dit niet ontvangen.

Beoordelingen voor Logistiekdirect

6 jan. 2023
Bestelling was niet volgende dag geleverd maar week later ( mss door feestdagen). Ook was er geen factuur aanwezig wat wel noodzakelijk is voor mijn boekhouding.
Antwoord van Logistiekdirect
10 jan. 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Wij doen ons uiterste best om elk pakket tijdig te leveren. We nemen deze feedback mee naar de toekomst om onze service en dienstverlening te verbeteren. De factuur werd inmiddels via mail gestuurd.

Goede website met heel groot aanbod en goede beschrijvingen en je kan alles makkelijk vinden. Dit alles met een vlotte levering.
Makkelijk te bestellen, vlotte bestelbevestiging en levering door vriendelijke chauffeurs.
20 jan. 2023
Zeer tevreden, bestellen en volgende dag perfecte levering op tijd. Zo volhouden !

Tijdige levering, netjes verpakt en compleet. Zeer tevreden
Gewoon correcte service en de aankoop was in orde
19 jan. 2023
Alles was perfect kan niet beter zeer tevreden
Tevreden over de levering. Altijd correct.
prijs/kwaliteit perfect, snelle levering
11 jan. 2023
Goede kwaliteit aan uitstekende prijzen
Materialen naar wens en fijne levering

ik ben zeer tevreden over de aankoop
goed materiaal, vlotte levering.
18 jan. 2023
Correct en snelle levering.
Is gewoon zoals het hoort
17 jan. 2023
vlot snel en makkelijk