Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

LogistiekdirectReviews

Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Details over Logistiekdirect

Logistiekdirect - Beschrijving

Logistiekdirect verkoopt alles voor magazijn en transport: CMR vrachtbrieven, spanbanden, verpakkingsmateriaal, pallets, magazijnartikelen, truckparts en meer. Ze is momenteel marktleider in het aanbieden van een totaalassortiment voor de logistiek. Logistiekdirect beschikt over een technisch ijzersterke webshop, optimale gebruiksvriendelijkheid en interessante prijzen. Ze helpt kleine ondernemers, grote multinationals en alles daar tussenin, vooruit.
AFL Belgium BVBA
Noorderlaan 147/ bus 9
2030 Antwerpen
België
Kyckr 0682927015
Hugo de Bie

Beoordelingen voor Logistiekdirect

247 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Duidelijkheid op de webshop. Heel snelle reply op mijn mail met vraag. Levering te laat, maar dit werd op tijd mee gedeeld met een volgende leveringsdatum die wel helemaal in orde was.

Ik heb een bestelling geplaatst van 1425€ bijna volledig aan spanbanden. De geleverde spanbanden stemmen niet overeen met de afbeelding op jullie site, de kwaliteit die ik verwacht had van deze spanbanden is beneden alle peil: bij het aanspannen "slippen" de ergo trekkers door en is het zeer gevaarlijk om verwondingen op te lopen. De geleverde trekkers zijn blank metalen en ik had de trekkers verwacht zoals afgebeeld op jullie site. De afgebeelde trekkers heb ik al enkele jaren (wel van een andere leverancier) en is er nog geen enkele van "doorgeslipt"!

Beoordelingen voor Logistiekdirect

gemakkelijke webshop om artikelen te zoeken, bestellen gemakkelijk. van bestelling tot levering wordt je op de hoogte gehouden.
Antwoord van Logistiekdirect
Beste onze dank als team logistiekdirect voor uw fantastische review. Dit motiveert ons nog meer om u betere service te verlenen. We zien u graag snel terug!
Altijd goede service en snelle leveringen.
goede prijs/kwaliteit verhouding
snel en duidelijk
steeds snelle levering, hebben binnenkort afspraak met vertegenwoordiger hopelijk kunnen we onze samenwerking nog verbeteren
Antwoord van Logistiekdirect
Beste Nadine, hartelijk dank voor uw vriendelijke review. We zien u altijd graag terug!
DE ZEER SNELLE LEVERING EN DEGELIJK MATERIAAL
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk dank voor uw review. We zien u graag snel terug!
goede service steeds snelle reacties
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk dank voor uw prijzende review. We helpen u met plezier, graag tot de volgende !
Zeer goede en vlotte service
geen opmerkingen nodig
Beste , Wij bestellen altijd een aantal dozen cmr's ( ref 3288321 ) Maar het valt op dat de laatse 3 a 4 bestellingen , de cmr's niet samenblijven . Het zijn 4 blaren tegen elkaar , die horen bij elkaar te blijven . Maar helaas lossen zij dadelijk zelfs voor dat ze geprint zijn .
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor uw review. Onze klantenservice zal met u contact opnemen, zodat dit probleem kan opgelost worden.
Correct, Snel, Duurzaam Duidelijke website
Correcte prijzen en levertermijnen
Alles verliep zonder fouten
alles ok
2de maal levering via post nl 2de maal gans de dag thuis 2de maal geen blaadje ... in de bus geen pakje terwijl er een speciale grote box achteraan staat voor leveringen nu moet donderdag met de fiets 5 km enkele rit pakket gaan halen van meer als 12 kg dit was de laatste keer dat ik besteld heb het bestelde artikel is ergens anders 6€ duurder maar word deftig geleverd !
Antwoord van Logistiekdirect
Onze excuses voor het ongemak. Wij leveren echter via GLS en niet via Post NL. Gaat dit over uw bestelling via bol.com bij logistiekdirect.be? Volgens onze informatie werd er op 08/03/2022 geleverd door GLS bij uw thuis en niet in een afhaalpunt. Ook lijkt me 12kg een overdreven gewicht voor een Smartcut-mesje. Mocht er nog iets zijn waar onze klantendienst u mee kan helpen, dan horen wij het graag.
gemakkelijk om online te bestellen, je wordt op de hoogte gehouden vanaf bestelling tot levering.
Antwoord van Logistiekdirect
Beste, bedankt voor uw hartelijke review! We helpen u graag met een volgende bestelling!