Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

366 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.103 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling. Iets minder tevreden van de manier van leveren. Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden. Nochtans meer dan plek genoeg om te keren. Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden. Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast. Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen. Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen. ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.

22 jun 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

nieuwe klant. 1ste x bestelling geplaatst, 100% tevreden over de service. Telefonisch een medewerker om info gevraagd, correct en vriendelijk. Wij zijn een tevreden klant!!
De chatsessie. De chatsessie heeft super lang open gestaan zonder dat ik respons kreeg. Ik heb dan maar een mail gestuurd
Duidelijke overzichtelijke website. Veel Keuze en een vlotte levering.
Snel exact wat ik besteld heb geleverd. Dat is in orde dus.
Perfect geleverd. Goede kwaliteit. Niets op aan te merken.
prijs/kwaliteit en snelheid van levering waren uitstekend
De juiste prijs, snelle levering en goed materiaal!
Duidelijk afspraak, goede service. Niet duur.
alles verliep vlot . niets aan op te merken .
mooie snelle aflevering en waar voor geld
voor mij hoeft er niks te veranderen
Snelle en goeie service en levering
1 dag geleden
Prima levering, alles in orde
livraison rapide et conforme
voldoet aan de verwachtingen
JM
Julien M.
TESSENDERLO
snel en correct geleverd
vlotte en snelle service!
Alles perfect verlopen!
Snel en correct!