Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

LogistiekdirectReviews

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Logistiekdirect is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Logistiekdirect kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Logistiekdirect

141 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Logistiekdirect Printlint Toshiba Labelprinter Aantal rollen labels kiezen wordt kinderspel door de handige prijsvergelijking die Logistiekdirect aan je voorstelt. Zo kan je eenvoudig kiezen tussen jouw budget, kiezen voor de beste prijs en/of de hoeveelheid om van een gratis verzending te genieten. 's Avonds besteld en 2 dagen later geleverd. Opnieuw een topervaring om online te bestellen op Logiestiekdirect.

30 okt. 2022
Wij hebben ons eerste contact met Logistiek Direct als zeer slecht ervaren. We hadden een beschermingsprofiel besteld waarvoor we op 13/10/22 een pro forma factuur ontvingen die we onmiddellijk betaald hebben. Op 17/10/22 kregen we een bericht dat er nog een saldo (BTW) moest bijbetaald worden, wat ook onmiddellijk is gebeurd. Wij bevestigden de betaling met de vraag om dringend te leveren. Toen we op 19/10/22 telefonisch contact opnamen werd ons de levering op 20/10 beloofd, wat niet gebeurd is. Toen we op 21/10 terug belden was het artikel blijkbaar niet in stock. De levering werd ten stelligste beloofd voor 24/10. Ook geen levering ontvangen. Het profiel moest 's nachts naar Spanje vertrekken, waarvan Logistiek Direct perfect op de hoogte was. De dinsdag stond GLS aan de deur maar ons transport was al vertrokken naar Spanje. Het betaald bedrag zou ons teruggestort worden zodra het artikel terug in jullie magazijn was. Totnogtoe hebben wij dit niet ontvangen.

Beoordelingen voor Logistiekdirect

12 nov. 2022
9 nov. 2022
9 nov. 2022
7 nov. 2022
Beste Ik had zegels en krone lenzen besteld. Jammer genoeg is het niet gelukt om dit te leveren via Gls en heb ik toen een nieuw afspraak gemaakt met Gls maar dat was helaas toen telaat voor hen omdat ze het pakketje terug naar jullie opgestuurd hadden. Nu vraag ik voor een nieuw levering maar mijn krone lenzen zijn verdwenen?? Ik heb hiervoor betaald en wil uiteraard mijn lenzen ook terug. Ik heb jullie ook geprobeerd om te contacteren voor een nieuw levering. Mvg
Antwoord van Logistiekdirect
Beste, GLS is inderdaad je pakket kwijtgeraakt. Jammer genoeg hebben wij de lenzen niet meer op voorraad. Je zal hiervoor binnen de 10 dagen een terugbetaling krijgen. De containerzegels zijn opnieuw verstuurd, zoals besproken aan de telefoon, naar het adres van jouw keuze (dagbladhandel). Deze zouden daar intussen moeten geleverd zijn. Mocht je nog vragen hebben over deze bestelling kan je altijd contact met ons opnemen.
Pas maand na bestelling ontvangen.
Antwoord van Logistiekdirect
Zoals te zien in de orderbevestiging, bedraagt de levertijd 12 werkdagen. Op 26 oktober heb je de bestelling geplaatst en op 15 november hebben we geleverd. De levertermijn is daarmee gerespecteerd.
20 okt. 2022
Er was vlot een medewerker beschikbaar voor informatieverstrekking en na de betaling van de eerste bestelling bij jullie, werd zeer snel geleverd. Dus we zijn tevreden.
31 okt. 2022
na plegen van telefoontje om te zorgen dat de bestelling op tijd geleverd wordt is hier veel zorg aan verleend zodat wij de bestelling ruim op tijd binnen hadden.
17 okt. 2022
Dikke rol bubbelplastiek voor verhuis besteld. Prima artikel voor weinig geld. En 's anderendaags in huis. Kon niet beter !
11 okt. 2022
Levering duurt iets langer dan ik gewoon ben van Logistiek Direct. Normaal leveren ze heel stipt. Contact verliep wel vlot.
3 nov. 2022
Goede website. Product voldoet helemaal aan de beschrijving en een scherpe prijs. Niets op aan te merken, doe zo verder
19 okt. 2022
veiligheidsbril +2 , het versterkte gedeelte in de bril is eigenlijk iets te klein om goed te werken, jammer
21 okt. 2022
Beste, bedankt voor je feedback, die waarderen we. We zullen we het aanpakken.
2 nov. 2022
De website werkte wat traag, maar de goederen werden heel snel geleverd.
28 okt. 2022
onze bestelling werd netjes geregeld! bedankt voor de goede service
18 okt. 2022
Direct verzonden en de volgende dag reeds geleverd. Top service!
6 okt. 2022
toestel op tijd geleverd zoals afgesproken super kwaliteit
26 okt. 2022
alles is perfect verlopen . Levering volgens afspraak
2 nov. 2022
Correcte en snelle levering.
14 okt. 2022
Snelle en correcte levering
31 okt. 2022
van jos J.
op tijd en goed geleverd