Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

LogistiekdirectReviews

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Logistiekdirect is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Logistiekdirect kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Logistiekdirect

141 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Logistiekdirect Printlint Toshiba Labelprinter Aantal rollen labels kiezen wordt kinderspel door de handige prijsvergelijking die Logistiekdirect aan je voorstelt. Zo kan je eenvoudig kiezen tussen jouw budget, kiezen voor de beste prijs en/of de hoeveelheid om van een gratis verzending te genieten. 's Avonds besteld en 2 dagen later geleverd. Opnieuw een topervaring om online te bestellen op Logiestiekdirect.

30 okt. 2022
Wij hebben ons eerste contact met Logistiek Direct als zeer slecht ervaren. We hadden een beschermingsprofiel besteld waarvoor we op 13/10/22 een pro forma factuur ontvingen die we onmiddellijk betaald hebben. Op 17/10/22 kregen we een bericht dat er nog een saldo (BTW) moest bijbetaald worden, wat ook onmiddellijk is gebeurd. Wij bevestigden de betaling met de vraag om dringend te leveren. Toen we op 19/10/22 telefonisch contact opnamen werd ons de levering op 20/10 beloofd, wat niet gebeurd is. Toen we op 21/10 terug belden was het artikel blijkbaar niet in stock. De levering werd ten stelligste beloofd voor 24/10. Ook geen levering ontvangen. Het profiel moest 's nachts naar Spanje vertrekken, waarvan Logistiek Direct perfect op de hoogte was. De dinsdag stond GLS aan de deur maar ons transport was al vertrokken naar Spanje. Het betaald bedrag zou ons teruggestort worden zodra het artikel terug in jullie magazijn was. Totnogtoe hebben wij dit niet ontvangen.

Beoordelingen voor Logistiekdirect

Beste Ik had zegels en krone lenzen besteld. Jammer genoeg is het niet gelukt om dit te leveren via Gls en heb ik toen een nieuw afspraak gemaakt met Gls maar dat was helaas toen telaat voor hen omdat ze het pakketje terug naar jullie opgestuurd hadden. Nu vraag ik voor een nieuw levering maar mijn krone lenzen zijn verdwenen?? Ik heb hiervoor betaald en wil uiteraard mijn lenzen ook terug. Ik heb jullie ook geprobeerd om te contacteren voor een nieuw levering. Mvg
Antwoord van Logistiekdirect
Beste, GLS is inderdaad je pakket kwijtgeraakt. Jammer genoeg hebben wij de lenzen niet meer op voorraad. Je zal hiervoor binnen de 10 dagen een terugbetaling krijgen. De containerzegels zijn opnieuw verstuurd, zoals besproken aan de telefoon, naar het adres van jouw keuze (dagbladhandel). Deze zouden daar intussen moeten geleverd zijn. Mocht je nog vragen hebben over deze bestelling kan je altijd contact met ons opnemen.
Pas maand na bestelling ontvangen.
Antwoord van Logistiekdirect
Zoals te zien in de orderbevestiging, bedraagt de levertijd 12 werkdagen. Op 26 oktober heb je de bestelling geplaatst en op 15 november hebben we geleverd. De levertermijn is daarmee gerespecteerd.
30 okt. 2022
31 okt. 2022
Zoals reeds telefonisch vermeld zal het bedrag terugbetaald worden wanneer de bestelling terug bij ons is. Dit is echter nog niet het geval. Wij gaan uitzoeken waar het profiel zich bevindt en gaan zorgen voor een spoedige afhandeling van deze kwestie.
26 okt. 2022
al tweemaal gemeld dat slechts 1 deel van de zending is afgeleverd. telkens werd de belofte gemaakt dat ik op de hoogte zou worden gehouden. verder geen communicatie meer mogen ontvangen...
27 okt. 2022
Dat is zeker niet zoals het hoort! We gaan ervoor zorgen dat het ontbrekende artikel vandaag nog naar je toegezonden wordt.
3 okt. 2022
U vraagt mijn mening , maar ik heb nog steeds niets ontvangen ?
3 okt. 2022
Onze oprechte excuses voor het ongemak. Wij hebben contact opgenomen met GLS om te vragen waar je pakket blijft. Van zodra we meer info hebben, zullen we contacteren via je opgegeven e-mailadres.
4 okt. 2022
ik heb nog niks gekregen , , ,
10 okt. 2022
Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Volgens GLS werd dit reeds op 28-09-2022 geleverd. Is het misschien mogelijk dat dit bij de buren werd geleverd? Mocht dit niet het geval zijn, kan je altijd contact opnemen met onze klantenservice (info@logistiekdirect.be). Dan zorgen we voor een gepaste oplossing.
1 jan. 2022
Aan de hand van hun naam Logiestiekdirect hebben we nog altijd niks ontvangen na 11 dagen!! Alles zou binnen de 8 dagen geleverd worden! Dus nu met lege handen ..... Waren Cadeaus , dus snel maar iets anders voorzien en weer extra geld uit geven. Dankjewel Logie direct
3 jan. 2022
Beste, onze oprechte excuses voor deze vertraging. De bestelde artikelen waren niet voorradig waardoor de levering niet tijdig kon uitgevoerd worden. Indien u nog verdere vragen heeft, gelieve contact op te nemen met onze klantenservice : +3225887005.
10 jan. 2022
Ik wacht nog steeds op mijn bestelling die normaal 28/12 geleverd zou worden. Ik heb meermaals geïnformeerd aangezien ik zelfs geen track & trace code heb. Dus ik weet zelfs niet waar mijn pakket zich bevindt. Ik moest wel ten laatste vandaag betalen, en annuleren ging ook niet aangezien het al in levering staat. Onvoorstelbaar vind ik dit. Dus nee ik ga nooit nog bij jullie bestellen .
11 jan. 2022
Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Wij doen ons uiterste best om zo snel mogelijk te leveren. De pakketjesdiensten kampen echter met vertragingen, maar doen hun uiterste best.
15 mrt. 2022
2de maal levering via post nl 2de maal gans de dag thuis 2de maal geen blaadje ... in de bus geen pakje terwijl er een speciale grote box achteraan staat voor leveringen nu moet donderdag met de fiets 5 km enkele rit pakket gaan halen van meer als 12 kg dit was de laatste keer dat ik besteld heb het bestelde artikel is ergens anders 6€ duurder maar word deftig geleverd !
16 mrt. 2022
Onze excuses voor het ongemak. Wij leveren echter via GLS en niet via Post NL. Gaat dit over uw bestelling via bol.com bij logistiekdirect.be? Volgens onze informatie werd er op 08/03/2022 geleverd door GLS bij uw thuis en niet in een afhaalpunt. Ook lijkt me 12kg een overdreven gewicht voor een Smartcut-mesje. Mocht er nog iets zijn waar onze klantendienst u mee kan helpen, dan horen wij het graag.
8 jan. 2022
Mijn pakket heb ik niet ontvangen! Volgens de mail van gls is het pakket afgeleverd, maar helaas heb ik niks ontvangen en bij de buren ook niks afgeleverd en ook niks in mijn brievenbus terug gevonden!
10 jan. 2022
Onze oprechte excuses voor dit ongemak. Wij zullen GLS contacteren om ervoor te zorgen dat je de bestelling zo snel mogelijk ontvangt. Wij zullen je op de hoogte houden via mail.
6 jan. 2022
van Luc P.
Bestel hier niets dat je dringend nodig hebt! Die 8 werkdagen levertermijn (wat al lang is) mag je vergeten!
7 jan. 2022
Beste, het spijt ons dat we uw bestelling niet tijdig konden leveren vanwege de feestdagen. We hopen u met een volgende bestelling sneller te leveren.
12 jan. 2022
Printer gekocht die niet voldeed. Hierover geklaagd en gevraagd of deze retour kan. GEWOON NUL REACTIE
13 jan. 2022
Jammer genoeg kan ik geen communicatie terugvinden over een retour. Onze klantendienst zal contact met je opnemen om dit uit te zoeken.