Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

370 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.142 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Artikel goed ontvangen binnen de drie dagen. Het voldoet ook aan onze wensen. Spijtig dat de track & trace van jullie toevertrouwde partner Post NL niet functioneerde. Parcel was niet te volgen. Van jullie tot het sorteercentrum was het ok. Maar toen liep het mis. Toch vervelend want op die manier ben je gedurende geruime tijd toch aangewezen om thuis te blijven. Uiteindelijk heeft dit niks met jullie service te maken maar wel met die van Post NL.

22 jun 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

Deze tool is redelijk

Deze tool werkt op zich prima, maar de sterke van de magneten zijn niet zo goed waardoor je het horizontaal niet kan opstellen... Verticaal werkt het wel prima. Ik ben op zich wel tevreden over de aankoop, mijn spanbanden zijn in no time opgerold.. zeker als je er 14 stuks van hebt. verticaal werkt het wel primaafgewerkt en snelle levering.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review! We nemen deze feedback zeker mee in onze evaluatie.

Kwaliteit levering

Beste, De chauffeur is deze morgen langs geweest met 1 pallet kartonnen dozen en 1 grote rol schuimfolie. Dit werd zonder ontvangst van een leveringsbon gedumpt op het trottoir net voor de postbussen waardoor de postbode geen briefwisseling zal kunnen afgeven. In principe zou ik dan samen met de chauffeur naar ons magazijn rijden om daar de goederen te laten leveren, maar deze keer was hij al vertrokken. Bijgevolg moeten wij nu een apart transport regelen en zullen er ons bijkomende kosten worden aangerekend. Als de dozen kapot zijn door de regen zullen wij niet nalaten jullie hiervan een factuur te bezorgen. Gelieve mij hiervan de bon te willen bezorgen en nadrukkelijk aan de chauffeur uit te leggen dat dit geen manier is van werken. De chauffeur trouwens, spreekt geen woord Nederlands enkel wat Frans.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.

De levertijd van het product staat op…langer dan notmal

De levertijd van het product staat op de website als 3 dagen, maar de levering duurde 4 dagen. De accu van de machine die ik kocht, laadde niet op en ik heb hem teruggestuurd voor reparatie. Er werd mij verteld dat ze het zouden repareren en dat ik het binnen twee werkdagen terug zou ontvangen, maar het is inmiddels 5 werkdagen geleden en ik heb nog steeds niets ontvangen. Ik bel en ze zeggen dat ze het transportbedrijf niet kunnen bereiken. Ik vertrouwde deze site, nu kan ik niet werken en het is niet duidelijk wanneer ik deze zal ontvangen.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Wij hebben persoonlijk contact met je opgenomen om dit op te lossen.
Wordt beoordeeld
Ik wacht nog steeds op mijn eerste bestelling ????????
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Je bestelling werd op eigen vraag aangepast. We hebben persoonlijk contact met je opgenomen om dit op te lossen.
Ik heb nog altijd geen zending ontvangen
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. We hebben mail contact over dit probleem en zullen dit zo verder oplossen.
als je iets besteld, en je hebt het nog niet aangekregen, hoe kan ik dan iets beoordelen? Begrijp het niet , maar steeds problemen met Post.NL, terwijl ik vaak zaken bestel uit het buitenland (etsy) en nooit problemen met de levering, kan er dan niemand eens iets aan doen dat Post.NL een boete krijgt voor de verdwenen goederen ??? is niet de eerste keer voor mij, tenslotte neem je een dag vrij omdat ze zogezegd komen, erg in deze zo moderne maatschappij
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen dit zeker mee in ons overleg met PostNL om onze service te verbeteren. We hebben al persoonlijk contact met je in verband met je bestelling.

Verpakking van de opvulchips

De opvulchips waren verpakt in zakken die te licht zijn en gemakkelijk openscheuren tijdens het transport. Twee van de vijf zakken waren gescheurd. Ik vind de chips ook iets te groot. En niet goedkoop.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. We gaan dit zeker meenemen om onze service te verbeteren. We nemen even persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.
Nog steeds geen levering ontvangen... Direct verzonden? weinig geloofwaardig...geen feedback omtrent verzending terwijl je dat bij aparte betaling toch zou mogen verwachten een opvolgcode te krijgen..
Na 1 week na geen levering van goederen
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen persoonlijk contact met je op, want volgens de track & trace werd dit al geleverd.
Ik heb recent een lot van 12 tweedehandse metalen stapelbakken aangekocht. Helaas blijken er 3 verschillende subtypes in te zitten, met verschillen in stapelhoogte. Volgens de website waren er meer dan 100 beschikbaar, hoe moeilijk kan het dan zijn 12 dezelfde uit te kiezen en op te sturen.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Dit nemen we zeker mee om onze service te verbeteren.
We wachten nog op de levering van onze juiste goederen
Antwoord van Logistiekdirect
Volgens de track & trace werd alles geleverd. We nemen even persoonlijk contact met je op om na te gaan wat hier gebeurd is.
Betaling en levering was allemaal niet duidelijk.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen dit zeker mee om onze service te verbeteren.

1 produkt met vragen.....

Bestelde dozen zijn top! Maar had ook 'kraft tape' besteld..... en versta niet hoe ik die kan gebruiken! Dacht dat die zelfklevend ging zijn.... maar is niet het geval.... Kunt u me meer info geven?
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. We geven je met plezier meer uitleg over de tape. De papiertape is dus gemaakt van papier met een lijmlaag van gom. Dit is vergelijkbaar met een envelop. Om de lijm te activeren op de tape is er water nodig. De papiertape is daarom alleen geschikt voor verwerking in een manuele papierplakband dispenser type B6 (https://www.logistiekdirect.be/papierplakband-dispenser-b6).
De levertermijn werd uitgesteld, waardoor mijn factuur zal volgen in een ander boekjaar.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen dit mee om onze dienstverlening te verbeteren.
Tot op heden nog niets ontvangen. PostNL laat weten dat ze het traject van het pakket voorbereiden van Nederland naar België. Ik heb nog geen datum van levering ontvangen. Bijgevolg zal ik niets meer bestellen…
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen persoonlijk contact met je op om dit op te lossen.
Onze bestelling is NOOIT aangekomen. Heb 2x contact opgenomen met jullie en tot nu toe nog steeds geen feedback!!
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Deze zending is kwijtgeraakt in het distributieproces. We hebben persoonlijk contact met je opgenomen om een oplossing te bespreken.
Levertermijn die aangekondigd wordt op de website werd niet nageleefd.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Zoals in onze e-mails besproken werd de zending ondertussen geleverd.
7 okt 2023

Produkt ok.

Over het uiteindelijk geleverd product ben ik tevreden, alleen de communicatie omtrent de leverdatum was voor mij persoonlijk zeer slecht. Ik heb nooit een leverdatum gekregen waardoor ik gewoon thuis zat te wachten. Uiteindelijk heeft het een week geduurd vooraleer ik het produkt had.
21 sep 2023
Service is heel goed, snelle verzending maar de 50 mails die ik krijg om een beoordeling te geven zijn er teveel aan. Niet iedereen heeft tijd of zin daarvoor.
21 sep 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We geven het door aan de betreffende departement.
30 aug 2023
levering bij een bedrijf na kantooruren??? uiteindelijk pakket kunnen gaan afhalen bij een postpunt, niet de juiste service
30 aug 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Wij werken elke dag hard om ons te verbeteren. Wij nemen dit zeker mee in onze gesprekken met onze transporteur.