Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

367 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.111 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

5 apr 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling. Iets minder tevreden van de manier van leveren. Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden. Nochtans meer dan plek genoeg om te keren. Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden. Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast. Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen. Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen. ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.

22 jun 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

1 produkt met vragen.....

Bestelde dozen zijn top! Maar had ook 'kraft tape' besteld..... en versta niet hoe ik die kan gebruiken! Dacht dat die zelfklevend ging zijn.... maar is niet het geval.... Kunt u me meer info geven?
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. We geven je met plezier meer uitleg over de tape. De papiertape is dus gemaakt van papier met een lijmlaag van gom. Dit is vergelijkbaar met een envelop. Om de lijm te activeren op de tape is er water nodig. De papiertape is daarom alleen geschikt voor verwerking in een manuele papierplakband dispenser type B6 (https://www.logistiekdirect.be/papierplakband-dispenser-b6).
De levertermijn werd uitgesteld, waardoor mijn factuur zal volgen in een ander boekjaar.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je review. Wij nemen dit mee om onze dienstverlening te verbeteren.
7 okt 2023

Produkt ok.

Over het uiteindelijk geleverd product ben ik tevreden, alleen de communicatie omtrent de leverdatum was voor mij persoonlijk zeer slecht. Ik heb nooit een leverdatum gekregen waardoor ik gewoon thuis zat te wachten. Uiteindelijk heeft het een week geduurd vooraleer ik het produkt had.
21 sep 2023
Service is heel goed, snelle verzending maar de 50 mails die ik krijg om een beoordeling te geven zijn er teveel aan. Niet iedereen heeft tijd of zin daarvoor.
21 sep 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We geven het door aan de betreffende departement.
30 aug 2023
levering bij een bedrijf na kantooruren??? uiteindelijk pakket kunnen gaan afhalen bij een postpunt, niet de juiste service
30 aug 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Wij werken elke dag hard om ons te verbeteren. Wij nemen dit zeker mee in onze gesprekken met onze transporteur.
7 jun 2023
De communicatie en wachttijd kan wel beter.. meer dan 10 dagen moeten wachten op de bestelling die voorradig was..
9 jun 2023
Hartelijk bedankt voor je review. De bestelling had een levertermijn van 6 werkdagen. Dit werd ook zo gecommuniceerd in de bevestigingsmail.
ketting cmr's waren niet 100% in orde , printer kon niet aannemen aangezien slechte sortering.
19 sep 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Dit helpt ons om onze kwaliteit elke dag te verbeteren.
29 jun 2023

Late levering

Op de site stond: levering ‘s anderdaags. Ik heb 5 dagen moeten wachten
30 jun 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Ik zie echter dat de levertermijn van je bestelling 4 werkdagen was. Dit werd zo gecommuniceerd in de bevestiging.
10 mei 2023
Ik heb mijn pakje nog niet gekregen dus daarom kan ik niet oordelen!
10 mei 2023
Hartelijk bedankt voor je review. Ondertussen werd dit geleverd.
21 aug 2023
Bestelling was inorde Alleen Levertijd was langer da verwacht
22 aug 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Door grote drukte is de levertermijn inderdaad langer dan je van ons gewoon bent. We doen ons uiterste best om elk pakket zo snel mogelijk te bezorgen.
4 okt 2023
een van de vaten was onderaan beschadigd
4 okt 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen even persoonlijk contact met je op zodat we deze kunnen oplossen.
8 sep 2023
snelheid
11 sep 2023
Hartelijk bedankt voor je review!
2 nov 2023