Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

5 apr. 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling. Iets minder tevreden van de manier van leveren. Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden. Nochtans meer dan plek genoeg om te keren. Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden. Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast. Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen. Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen. ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.

22 jun. 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

Alles was zeer correct en duidelijk. Beschreven product klopte ook volledig met de werkelijkheid. Ik ga zeker nog terug komen naar de site en bestellingen doen. Ik heb het ook al aangeraden bij collega transporteurs. Een aanrader. Alles is mooi onderverdeeld ook op de site.
Antwoord van Logistiekdirect
Hartelijk bedankt voor je mooie review. Wij appreciëren deze mooie woorden en zien je graag tegemoet voor een nieuwe bestelling.
momenteel geen oordeel was eerste keer , alles verliep correct

Top

Dit was mijn eerste bestelling en alles is vlot verlopen
30 jan. 2024
Vlotte communicatie, goede opvolging en flexibiliteit
29 jan. 2024
Heel snelle en correcte afhandeling van mijn bestelling
29 jan. 2024
Zeer snelle en correcte levering. Zo hoort het ook.
Duidelijk afspraak, goede service. Niet duur.
Snelle en verzorgde levering . Dank u
5 feb. 2024
Duidelijke webshop en vlotte service.
9 feb. 2024
Snelle levering en correct.
27 jan. 2024
CORRECTE SNELLE AFHANDELING
2 feb. 2024
snelle levering
7 feb. 2024
1 feb. 2024
18 jan. 2024
Overzichtige website , makkelijk besteld en betaald , zeer zeer snelle levering ook deze verliep zeer vlot !! Jullie horen nog van mij !! Zekee weten
5 jan. 2024
Correcte communicatie, snelle levering. Behulpzame mannen die alles netjes uitgeladen hebben en neergezet waar ik het graag had. Top!
CH
crets h.
kaggevinne
15 jan. 2024
het bestelde artikel is zeker wat beloofd is. De levertermijn, ook wel in combinatie met de feestdagen, zou wel veel beter kunnen
Antwoord van Logistiekdirect
15 jan. 2024
Hartelijk bedankt voor je review! Wij nemen dit zeker mee om onze dienstverlening te verbeteren.