Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

LogistiekdirectReviews

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022
Logistiekdirect is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij Logistiekdirect kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Laatst gewijzigd op: 5 dec. 2022

Beoordelingen voor Logistiekdirect

141 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

1 sep. 2022
Logistiekdirect Printlint Toshiba Labelprinter Aantal rollen labels kiezen wordt kinderspel door de handige prijsvergelijking die Logistiekdirect aan je voorstelt. Zo kan je eenvoudig kiezen tussen jouw budget, kiezen voor de beste prijs en/of de hoeveelheid om van een gratis verzending te genieten. 's Avonds besteld en 2 dagen later geleverd. Opnieuw een topervaring om online te bestellen op Logiestiekdirect.

30 okt. 2022
Wij hebben ons eerste contact met Logistiek Direct als zeer slecht ervaren. We hadden een beschermingsprofiel besteld waarvoor we op 13/10/22 een pro forma factuur ontvingen die we onmiddellijk betaald hebben. Op 17/10/22 kregen we een bericht dat er nog een saldo (BTW) moest bijbetaald worden, wat ook onmiddellijk is gebeurd. Wij bevestigden de betaling met de vraag om dringend te leveren. Toen we op 19/10/22 telefonisch contact opnamen werd ons de levering op 20/10 beloofd, wat niet gebeurd is. Toen we op 21/10 terug belden was het artikel blijkbaar niet in stock. De levering werd ten stelligste beloofd voor 24/10. Ook geen levering ontvangen. Het profiel moest 's nachts naar Spanje vertrekken, waarvan Logistiek Direct perfect op de hoogte was. De dinsdag stond GLS aan de deur maar ons transport was al vertrokken naar Spanje. Het betaald bedrag zou ons teruggestort worden zodra het artikel terug in jullie magazijn was. Totnogtoe hebben wij dit niet ontvangen.

Beoordelingen voor Logistiekdirect

21 nov. 2022
Algemeen correcte afhandeling, inclusief snelle verzending. Verpakking in orde en stevig genoeg. Materiaal in orde en voorzien van de nodige tags met draagcapaciteiten. Aanbevolen handelaar!
18 nov. 2022
Vlotte levering, goed verpakt… over het gebruik kan ik weinig zeggen omdat het op een Kerstlijstje stond
21 nov. 2022
Duidelijke bestelling, snelle en correcte levering, goed verpakt
snelle levering en uitgebreid assortiment
Zeer snelle levering. Goed verpakt.
7 nov. 2022
Makkelijk te bestellen online!
alles was in orde
12 nov. 2022
9 nov. 2022
9 nov. 2022
20 okt. 2022
Er was vlot een medewerker beschikbaar voor informatieverstrekking en na de betaling van de eerste bestelling bij jullie, werd zeer snel geleverd. Dus we zijn tevreden.
17 okt. 2022
Dikke rol bubbelplastiek voor verhuis besteld. Prima artikel voor weinig geld. En 's anderendaags in huis. Kon niet beter !
3 nov. 2022
Goede website. Product voldoet helemaal aan de beschrijving en een scherpe prijs. Niets op aan te merken, doe zo verder