Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

5 apr. 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling. Iets minder tevreden van de manier van leveren. Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden. Nochtans meer dan plek genoeg om te keren. Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden. Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast. Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen. Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen. ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.

22 jun. 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

28 dec. 2023
Alles beviel mij snelle behandeling bestelling en snelle levering..
11 jan. 2024
Product goed beschreven, vlotte levering
18 jan. 2024
Super goede uitleg en snelle levering
5 jan. 2024
perfect ingepakt en goed afgeleverd
22 jan. 2024

Prima !! alles snel en goed afgeleverd!

alles snel en goed gelever
10 jan. 2024
12 jan. 2024
3 jan. 2024
27 dec. 2023
28 nov. 2023
Perfect binnen 1 week geleverd,vriendelijke mensen bij levering. Was wel iemand thuis bij levering maar had geen uur mee gekregen voor levering
27 nov. 2023
Alles goed duidelijk. Ik kon geen ander leveringsadres aanduiden. Na een mailtje kwam dat direct in orde.
30 nov. 2023

Zeer goed

Zeer transparant,duidelijke communicatie, zeer bereikbaar en vriendelijke en vlotte service.
7 dec. 2023
Perfect, top levering en ook zeer tevreden over het product. Gr, Stijn
29 nov. 2023
uitgebreide keuze, correcte afhandeling en vlotte communicatie
PY
Patrick Y.
Heist op den berg
2 dec. 2023
Perfecte mail informatie, bezorging zoals afgesproken.Top..
24 dec. 2023
Bij mijn weten perfecte service en ondersteuning top!