Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

5 apr. 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling. Iets minder tevreden van de manier van leveren. Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden. Nochtans meer dan plek genoeg om te keren. Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden. Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast. Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen. Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen. ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.

22 jun. 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

6 dec. 2023
dat het vlot liep. Wat kan beter: momenteel geen idee
13 dec. 2023
Klein probleempje werd zonder problemen opgelost.
4 dec. 2023
Alle bestelling correct en op tijd geleverd!
29 nov. 2023
Snelle verwerking en leveren !
Prima service, snelle levering

ST
Sjoerd T.
As, belgië
6 nov. 2023

Duidelijke heldere en persoonlijke communicatie, top dus 👍

De artikelen werden snel geleverd. De verhuisdekens werden apart verzonden wat ze ook nog extra op de leveringsbon hadden geschreven bij de eerste levering. Die persoonlijke toets zie je niet vaak. Duidelijk en helder dus. En de verhuisdekens waren zeer degelijk verpakt en van betere kwaliteit dan verwacht. Top dus!
14 nov. 2023
Ik kan alleen maar bravo zeggen. Perfecte levering, perfecte telefonische afhandeling van de vragen. Jullie hebben me over de streep getrokken als klant. Doe zo voort.
16 nov. 2023
Correcte uitvoering de onderdelen zouden later toekomen. Men belde daarvoor maar ergens hebben ze toch nog voorraad gevonden en was alles sneller dan verwacht
3 nov. 2023
Ik heb die bak besteld om als vijver te gebruiken. Ben nu benieuwd hoe die de winter doorkomt. Voor de rest was het een correcte prijs en levering
16 nov. 2023

De hulp bij de telefonisch beste leen, En de perfecte aflevering. Kan er een handleiding nagestuurd worden, die was er niet bij
Antwoord van Logistiekdirect
17 nov. 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen persoonlijk contact met je voor de handleiding.
6 nov. 2023

Uitgebreid assortiment van dozen.

Uitgebreid assortiment van prijs/kwaliteit. Bestelling is in goede orde ontvangen.