Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

5 apr. 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling. Iets minder tevreden van de manier van leveren. Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden. Nochtans meer dan plek genoeg om te keren. Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden. Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast. Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen. Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen. ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.

22 jun. 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

EG
2 nov. 2023
Alles was perfect geleverd en met de juiste bestelde hoeveelheid
3 nov. 2023
Op tijd afgeleverd in goede staat en beleefde transporteurs.
7 nov. 2023
Super snelle levering en kwalitatief materiaal
snelle en correcte verzending
30 okt. 2023
29 okt. 2023
12 apr. 2023

Problemen site

Er waren problemen aan de website (foutmelding met betalen). Via de chatfunctie kwam ik in contact met de klantenservice. Ze hebben dit doorgegeven aan de IT dienst en het probleem werd verholpen. Het duurde wel soms lang voordat ik een antwoord had. (15min) in totaal was ik hierdoor langer dan 1 uur kwijt aan deze bestelling. De levering en het product hebben voldaan aan alle eisen.
12 apr. 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Wij werken iedere dag hard om onze service te verbeteren en dit helpt ons enorm. We zijn blij te horen dat de bestelling voldoet aan alle eisen.
25 aug. 2023
Duidelijke product omschrijving, snelle levering! Optie om factuur opgestuurd te krijgen en na levering te kunnen betalen is ook handig voor veel bedrijven, dit zou een mogelijke verbetering kunnen zijn nog.
9 aug. 2023
De leveringsdienst was moeilijk te volgen wanneer de bestelling geleverd zou worden. De levering werd geleverd en het zelfde zou nog eens geleverd worden. Dit is allemaal niet zo erg, maar was wel verwarrend.
3 mrt. 2023

TOP Service

Eenvoudig bestellen en betalen , netjes en snel geleverd en op afgesproken tijd door een super vriendelijke bezorger , Gewoon TOP service , Niets veranderen zo verder doen , BEDANKT.
3 mrt. 2023
Hartelijk bedankt voor je mooie review!
15 jul. 2023
Iets langer moeten wachten op bestelling dan normaal , omdat bepaalde artikelen niet in voorraad was Deel levering gekregen 2dagen nadien de rest Perfecte communicatie en service
18 jul. 2023
Hartelijk bedankt voor je fijne review!
29 sep. 2023
De packinglists die besteld werden zijn snel geleverd en in uitstekende toestand bij ons gearriveerd. Bij andere leveranciers komen die meestal in kapotte dozen toe.