Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

359 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.073 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul. 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

5 apr. 2023
Zeer tevreden van de vlotte afhandeling. Iets minder tevreden van de manier van leveren. Ik had levering achteraan gevraagd. De chauffeur weigerde ons erf op te rijden. Nochtans meer dan plek genoeg om te keren. Daardoor moest er vooraan in volle strakke wind geleverd worden. Tapes losgescheurd met weinig zorg door de persoon die de levering deed met gaten in de zakken tot gevolg. Ik had de chauffeur gevraagd om rustig te leveren omdat die zaken heel licht zijn en makkelijk door de wind gevat kunnen worden. Hij was blijkbaar gehaast. Inhoud hierdoor gedeeltelijk gaan vliegen. Daardoor zijn jullie nu beland in het vak back-up voor voor bestellingen in noodgevallen. ik heb geen foto's genomen, want ik was niet van plan om hierover te reclameren.

22 jun. 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

7 aug. 2023

Onvolledige levering PostNL correct rechtgezet door Logistiek Direct

Na een onvolledige levering door PostNL (1 van de colli's is blijkbaar verloren gegaan) werd dit probleem correct opgelost door Logistiek Direct.
10 aug. 2023
Geleverde goederen zoals beloofd. IBC-containers in onberispelijke en propere staat. Heel behulpzame en vriendelijke chauffeur bij aflevering
30 aug. 2023
Producten zijn goed en juist omschreven en vooral...een snelle levering. Het is een plezier om hier te shoppen. Bedankt LogistiekDirect!
1 sep. 2023

Time relais

Eenvoudig te bestellen. Door werkzaamheden niet thuis geleverd; maar in Post NL punt. Dit terwijl onze straat wel toegankelijk is.
7 sep. 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Wij werken elke dag hard om ons te verbeteren. Wij nemen dit zeker mee in onze gesprekken met onze transporteur.
9 okt. 2023
correcte en snelle levering. nadat ikzelf een administratieve fout had gemaakt onmiddellijk geholpen en fout gecorrigeerd . Super !!!!
10 okt. 2023
Prima communicatie, alleen de levering duurde wat langer dan gezegd. Zeker geen fout van logistiekdirect maar van de transportfirma
1 sep. 2023
Toch even vermelden dat ik " blauwe " spanbanden ( 16 stuks ) en geen oranje en van 1.5m lang en niet van 4.5m lang...had besteld.
7 sep. 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen even persoonlijk contact met je op zodat we deze kunnen oplossen.
2 mei 2023

Toppy service

Gauw besteld, rap geleverd en geleverd met grote zorg. Niks op aan te merken. Is een plezier bestellen bij jullie.
30 jun. 2023
Producten zoals beschreven. Klantendienst was heel vriendelijk toen de levering van Postnl wat moeilijk verliep.
13 jun. 2023

Altijd fijn kopen bij logistiek Direct

De producten verwachten alweer zeer goed aan de verwachtingen! Levertijden zijn ook zeker aan de goede kant !
18 mei 2023
De aankoop verliep zonder problemen, ik ontving de goederen op tijd, dus ik ben zeer tevreden. Bedankt.
PH
7 mrt. 2023

bestelling en levering prima.

bestellen via de webshop is makkelijk, je ziet wat er op voorraad is. de levering verloopt ook vlotjes.
11 okt. 2023
Overzichtelijke webshop, snelle aankoop. Verzenden mag iets sneller zijn. Voor de rest alles prima!
24 mrt. 2023
Vlotte website , ook volledig op gebied van uitleg over het product .De betaling werkt ook goed .
29 aug. 2023
snelle en correcte levering. Producten met zeer goede prijs-kwaliteitsverhouding. TOP dus.
PH
26 jan. 2024
Een snelle levering, je wordt op de hoogte gehouden wanneer je levering gepland staat..
26 okt. 2023
Heel goede service van dit bedrijf. Wij gaan er zeker reclame maken voor dit bedrijf.
26 okt. 2023
Hartelijk bedankt voor je mooie review!
13 sep. 2023
Snelle reactie, vlotte opvolging en perfecte uitvoering van de levering, een aanrader !
7 apr. 2023
Zeer snel geleverd en mooi verpakt. Er zal zeker nog besteld worden in de toekomst
PV
peter v.
liedekerke
4 sep. 2023
de levering is nog steeds niet gebeurd na 2 weken bestelling fout bij post nl
7 sep. 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We zien dat de je bestelling op 01/09 werd geleverd. We nemen even persoonlijk contact met je op zodat we kunnen nagaan waar je pakket zich bevindt.