Logistiekdirect- Logo - Beoordelingen

Logistiekdirect

371 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.143 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 11 jul 2018
Logistiekdirect voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Artikel goed ontvangen binnen de drie dagen. Het voldoet ook aan onze wensen. Spijtig dat de track & trace van jullie toevertrouwde partner Post NL niet functioneerde. Parcel was niet te volgen. Van jullie tot het sorteercentrum was het ok. Maar toen liep het mis. Toch vervelend want op die manier ben je gedurende geruime tijd toch aangewezen om thuis te blijven. Uiteindelijk heeft dit niks met jullie service te maken maar wel met die van Post NL.

22 jun 2023
Wij gebruiken al jaren de CMR's en andere producten van Logistiekdirect , en zijn altijd super tevreden geweest . juist van de laatste levering zijn wij helemaal niet tevreden . De dozen CMR's moesten geleverd worden door Post-NL . Op de bewakingscamera zien wij de bestelwagen aangereden komen . Hij stop bij ons op de inrit voor de poort , draait zijn bestelwagen om en rijd gewoon door . Niet uitgestapt , niet gebeld , gewoon door gereden . ook al stond de buitendeur van ons kantoor wagenwijd open . ik kan begrijpen dat deze koeriers gehaast zijn en niet veel tijd verspillen op hun stopplaats , maar uitstappen en aanbellen is toch niet moeilijk denk ik dan zo . Hij was zo snel weg , dat wij nog niet de tijd hadden om op de knop van de poort te drukken . Wij bestellen bij jullie omdat wij zelf geen tijd hebben om dergelijk producten in de speciaalzaak op te halen , en daarom laten wij ze leveren . Maar om dan een mail te krijgen met daarin de verwijzing naar een plaatselijk ophaalpunt van Post-NL , waar we het kunnen gaan afhalen . Is net het zelfde als dat wij het zelf gaan halen in de speciaalzaak . Dit kan echt de bedoeling niet zijn vind ik . Ons ongenoegen gaat niet uit naar Logistiekdirect , maar wel naar Post-NL . Vriendelijk groeten Distributie Govaerts

Beoordelingen voor Logistiekdirect

ST
Sjoerd T.
As, belgië

Duidelijke heldere en persoonlijke communicatie, top dus 👍

De artikelen werden snel geleverd. De verhuisdekens werden apart verzonden wat ze ook nog extra op de leveringsbon hadden geschreven bij de eerste levering. Die persoonlijke toets zie je niet vaak. Duidelijk en helder dus. En de verhuisdekens waren zeer degelijk verpakt en van betere kwaliteit dan verwacht. Top dus!
25 aug 2023
Duidelijke product omschrijving, snelle levering! Optie om factuur opgestuurd te krijgen en na levering te kunnen betalen is ook handig voor veel bedrijven, dit zou een mogelijke verbetering kunnen zijn nog.
9 aug 2023
De leveringsdienst was moeilijk te volgen wanneer de bestelling geleverd zou worden. De levering werd geleverd en het zelfde zou nog eens geleverd worden. Dit is allemaal niet zo erg, maar was wel verwarrend.
15 jul 2023
Iets langer moeten wachten op bestelling dan normaal , omdat bepaalde artikelen niet in voorraad was Deel levering gekregen 2dagen nadien de rest Perfecte communicatie en service
18 jul 2023
Hartelijk bedankt voor je fijne review!
14 nov 2023
Ik kan alleen maar bravo zeggen. Perfecte levering, perfecte telefonische afhandeling van de vragen. Jullie hebben me over de streep getrokken als klant. Doe zo voort.
29 sep 2023
De packinglists die besteld werden zijn snel geleverd en in uitstekende toestand bij ons gearriveerd. Bij andere leveranciers komen die meestal in kapotte dozen toe.
16 nov 2023
Correcte uitvoering de onderdelen zouden later toekomen. Men belde daarvoor maar ergens hebben ze toch nog voorraad gevonden en was alles sneller dan verwacht
Ik heb die bak besteld om als vijver te gebruiken. Ben nu benieuwd hoe die de winter doorkomt. Voor de rest was het een correcte prijs en levering

Onvolledige levering PostNL correct rechtgezet door Logistiek Direct

Na een onvolledige levering door PostNL (1 van de colli's is blijkbaar verloren gegaan) werd dit probleem correct opgelost door Logistiek Direct.
Perfect binnen 1 week geleverd,vriendelijke mensen bij levering. Was wel iemand thuis bij levering maar had geen uur mee gekregen voor levering
10 aug 2023
Geleverde goederen zoals beloofd. IBC-containers in onberispelijke en propere staat. Heel behulpzame en vriendelijke chauffeur bij aflevering
30 aug 2023
Producten zijn goed en juist omschreven en vooral...een snelle levering. Het is een plezier om hier te shoppen. Bedankt LogistiekDirect!
1 sep 2023

Time relais

Eenvoudig te bestellen. Door werkzaamheden niet thuis geleverd; maar in Post NL punt. Dit terwijl onze straat wel toegankelijk is.
7 sep 2023
Hartelijk bedankt voor je review! Wij werken elke dag hard om ons te verbeteren. Wij nemen dit zeker mee in onze gesprekken met onze transporteur.
correcte en snelle levering. nadat ikzelf een administratieve fout had gemaakt onmiddellijk geholpen en fout gecorrigeerd . Super !!!!
10 okt 2023
Prima communicatie, alleen de levering duurde wat langer dan gezegd. Zeker geen fout van logistiekdirect maar van de transportfirma
1 sep 2023
Toch even vermelden dat ik " blauwe " spanbanden ( 16 stuks ) en geen oranje en van 1.5m lang en niet van 4.5m lang...had besteld.
7 sep 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen even persoonlijk contact met je op zodat we deze kunnen oplossen.
16 nov 2023

Prima

De hulp bij de telefonisch beste leen, En de perfecte aflevering. Kan er een handleiding nagestuurd worden, die was er niet bij
17 nov 2023
Hartelijk bedankt voor je review. We nemen persoonlijk contact met je voor de handleiding.
2 mei 2023

Toppy service

Gauw besteld, rap geleverd en geleverd met grote zorg. Niks op aan te merken. Is een plezier bestellen bij jullie.