UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

KVK 57597278
Martijn Martinus Albertus Jean-Marie Stroecken

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

1.747 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Jullie toners worden wel steeds duurder - dat begrijp ik niet goed - ik betaal de TN 1050 DCP BROTHER - vroeger 7,5€ en nu bijna 12€ - ik vind dit een toch wel forse stijging, met drie studerende kinderen in huis. En veel acties zijn er niet meer, ooit heb ik een BROTHER DCP 1510 gewonnen. Dit gebeurt nauwelijks nog. Dit was uiteraard wel bij inkt.nl die overgenomen zijn en waar de toners en drums schandalig duur geworden zijn. DUS : AL BIJ AL MAG IK NIET KLAGEN. Met vriendelijke groeten. Luc Vits Kortrijksestraat 158 3010 KesselLo 0495456528

De nieuwe toner van het huismerk Samsung CLT-K404S zwart levert een slechte afdruk af. Het contrast van de tekst is te licht en variabel zodat de tekst bijna onleesbaar is op veel plaatsen. Volgens mij ligt het niet aan de drum want: - Het gaat om de eerste vervanging van de toner terwijl je normaal tot drie toners kan gebruiken voordat de drum aan vervanging toe is. - De afdrukken in kleur (met de originele kleurencartridges) leveren wel nog altijd een goed leesbare egale afdruk.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Ik bestelde 6 doosjes van 50 keer fotopapier (10 op 15 cm). Er waren er slechts 2 voorradig, de rest kwam wat later. Ik apprecieer het dat ik daarover werd opgebeld en er werd afgesproken dat ik wel zou wachten tot de 6 doosjes ineens werden opgestuurd. Dat is nu gebeurd en ik hoop dat de kwaliteit van het fotopapier zal voldoen maar dat weet ik dus nu nog niet. Dus alvast goed gecommuniceerd!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor deze mooi review! Maar liefst 5 sterren! Daar doen we het voor! Goed te lezen dat u onze service kunt waarderen. Inmiddels heeft u de producten in huis, dus wij horen graag nog van u of u bent te spreken over de kwaliteit van het fotopapier. Met kleurrijke groet, Ton
Mijn probleem met 2 toner cartridges die niet compatibel bleken te zijn, werd binnen de 2 dagen opgelost door om te ruilen naar het juiste type. De 2 verkeerde cartridges worden morgen dinsdag 19-04-2022 terugbezorgd via de pakjesbezorger DHL. Omdat het maandag 18-04-2022 paasmaandag was, kon dit niet eerder.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Hartelijk dank voor deze mooie 5 sterren beoordeling! Wat goed te lezen dat uw probleem spoedig is opgelost :) We zien uw retourzending verschijnen en wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
Vlotte bestelling, pakje is een dag later dan voorzien toegekomen maar zal geweest zijn owv feestdag (dag van de arbeid) dus begrijpbaar al had het fijn geweest hiervan op de hoogte te zijn. Heel interessante korting gehad.
Goed verpakt. Cartridge moet nog worden uitgeprobeerd. Minpunt: de belofte om daags na de bestelling te leveren werd niet ingelost. Communicatie wanneer levering kan beter
Helemaal niets op aan te merken. Vlotte bestelling. Pakje op tijd en zoals afgesproken geleverd. Degelijke verpakking....wat kan men nog meer wensen!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Wat kunnen wij ons nog meer wensen? Met zo'n geweldige goede beoordeling. Hartelijk dank daarvoor! We hopen u in de toekomst weer bij ons terug te zien. Met kleurrijke groet, Linn
correcte levering maar facturatie was niet in e-mail waardoor die nadien diende opgevraagd te worden wat onmiddellijk opgelost werd
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review! Helaas is er een kleine storing geweest en daardoor zijn de facturen niet via de email bijgevoegd. Dit is gelukkig opgelost! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Rapidité et un prix intéressant. Faire de mieux Mmmmmmh, donner gratuitement mais ca c'est un peu trop demandé je pense!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Merci beaucoup pour votre belle critique! :) Avec des salutations colorées, Linn
Al de tweede keer cartridges en toners van het huismerk besteld en supertevreden over de kwaliteit en zeker de prijs!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u wel voor deze SUPER 5 sterren beoordeling! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Linn
snelle levering, eerste resultaten duiden op geen kwaliteitsverschil met originelen. zeer interessante prijs
Vlotte website, duidelijk en overzichtelijk. Correcte afwerking van bestelling, betaling en levering. Prima.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor deze prachtige beoordeling. Super te lezen dat u tevreden bent! We hopen u in de toekomst weer terug te zien. Met kleurrijke groet, Linn
Vlotte service! Correct geleverd zoals beloofd en goed op de hoogte gehouden van de status van de bestelling
zeer goede prijs kwaliteut verhouding en snelle en correcte service. Doe zo voort, een zeer tevreden klant.
Zeer tevreden over de afhandeling van mijn 1ste bestelling. Zeker voor herhaling vatbaar.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Hartelijk dank voor uw geweldige review! We zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering vanaf de bestelling online tot aflevering van de bestelde goederen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Hartelijk dank voor dit mooie compliment! We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
geen opmerkingen, geen problemen met : bestelling -betaling-levering.
Een goede en snelle behandeling van mijn bestelling super!!
Ik ben zéér tevreden! Stipt, correct en verzorgd geleverd !
goede levering en goed bericht om op te halen bij post .be
Prijs-kwaliteit ok, vlotte levering, tijdig … kortom top!
Hartelijk dank voor deze TOP review! Met kleurrijke groet, Desirée