UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

2.135 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.594 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Epson xl's besteld, perfect zoals op de website, enkel de foto op de website klopte niet wat voor verwarring zorgde. Na enkele mails was het snel duidelijk dat de bestelling klopte. Vriendelijke klantendienst die snel reageren en je met concrete info helpen. (zelfs meer gekregen dan besteld 😅)
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw geweldige review! Helaas was er wat verwarring ontstaan en ben blij dat we u duidelijkheid hebben kunnen geven. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée

Eerste bestelling

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. helaas was er een foutje bij de levering maar via de chat werd dit onmiddellijk in orde gebracht. 2 dagen nadien werd het correct artikel geleverd. De inkt zelf kan ik nog niet beoordelen omdat deze nog maar net vervangen is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Heel fijn te horen dat we u goed hebben kunnen helpen. Onze klantenservice staat graag voor u klaar. We wensen u alvast veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée

Korting

In januari kreeg ik voor mijn verjaardag een code voor een korting van 15% bij mijn volgende bestelling. Toen ik een bestelling plaatste vorige week (eind maart) werd er slechts 10% korting gegeven. Ok, ik kreeg korting maar niet de beloofde. Dit wou ik even vermelden

Makkelijk bestelproces en zeer snelle levering

Op zich zijn wij heel tevreden over het bestelproces en snelheid van leveren. Op zich kunnen wij nog geen beoordeling geven over de bestelde printcartridges zelf. Wij vertrouwen erop dat wij het juiste type hebben gekozen en dat deze van goede kwaliteit zullen zijn.
24 mrt 2024
De snelle levering ! Ik heb de cartridges niet geplaats daar mijn vorig nog werkt. De uitleg die er is bijgeleverd voor het werken van mijn HP 2549 is er niet , mijn printer heeft geen display. Wat kan ik doen als ik ze wil plaatsen ? bedankt lieve Janssens
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt! Deze is voor deze printer niet van toepassing. U kunt kijken of het via de pc zou kunnen. We willen u bedanken voor uw review en wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
LR
Liefke R.
Oostakker

Top service!

Jammer dat mijn printer niet werkte met het product dat ik bij UwCartridgewinkel kocht, maar de hulp die geboden werd maakt dat goed. Goede begeleiding, snelle respons en garantie zonder discussie.
Superservice na verkoop. Problemen met onze printer en inktcartridges die we niet meer kunnen gebruiken worden gecrediteerd. Onze volgende cartridges zullen opnieuw bij jullie worden aangekocht
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor dit geweldige compliment. We denken met onze klanten mee in oplossingen en heel fijn te horen dat u dit waardeert. We zien u graag terug. Met kleurrijke groet, Desirée

Goed, maar geen 24u.

De cartouche werkt. Dat is het bijzonderdste. Maar wel 72u ipv 24. Niet enkel omwille van BPost. Voor de deadline besteld, maar het duurt toch 24u voor dat het pakje uit de deur is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Fin dat u de kwaliteit als goed kunt ervaren. Spijtig dat uw zending vertraging heeft opgelopen bij BPost. Ons excuus daarvoor en we hopen dat het de volgende keer wel binnen de tijd bij us is. Kleurrijke groet, Erik
Het bestelde goed werkt goed maar kreeg wel een foutmelding dat het géén originele cartridgen zijn .Mischien recentere chip voorzien.
De service,snel,vriendelijk en correct. Ik had 2 niet werkende cardriges en deze zijn vervangen ,waarvoor hartelijk dank
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze geweldige review! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Snel en volledig aan competitieve prijzen. En je moet niet thuisblijven voor ontvangst want het past in je brievenbus
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Super! Wanneer uw bestelling in een envelop past, zullen we deze altijd zo verpakken zodat u er niet voor thuis hoeft te blijven. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Bij het afrekenen en het ingeven van mijn kortingscode van 5€ werkte dit niet hoewel dit mijn eerste bestelling was.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review. De korting is 5% op het aankoopbedrag. Mocht dit ook niet gelukt zijn dan mag u altijd contact met ons opnemen. Met kleurrijke groet, Desirée
Correcte en snelle verzending en ook nog een klein presentje erbij ☺ TOP ! (+ enkele handige tips over de printer)
Goede ondersteuning bij aanpassen adres (huisnummer was twee maal vermeld waardoor DHL niet kon?? leveren.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Super! Goed te horen dat onze klantenservice u goed heeft kunnen helpen. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles goed en vlug gedaan, en goed producten. Meer, can ik niet schrijven iin Nederlands. Hasta la proxima🍀
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Hahaha, maar dit klinkt zeker goed in het Nederlands! Heel erg bedankt! Met kleurrijke groet, Desirée
Beloften nakijken ik hou van een woord is een woord de producten zijn perfect en voldoen aan mijn wensen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u wel! We houden ons aan onze beloften. Goed te horen dat u erg tevreden bent en we hopen u dan ook weer terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
PV
Paul V.
Gavere, Belgie
20 mrt 2024
Ik bestelde de verkeerde inktcartridge, werd op één dag mooi rechtgezet en afgehandeld. Super service

Het werkt

Snel geleverd. Cartridges passen in onze printer. Een paar foto's afgeprint en resultaat was prima.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor uw mooie 5 sterren beoordeling. En top dat u tevreden bent over de kwaliteit van onze cartridges. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
correcte service betaalbare inktpatronen levering zoals aangegeven alles verlopen zoals gewenst
31 mrt 2024
Perfecte levering! Snel en betrouwbaar. Moeilijk te zeggen wat er nog beter zou kunnen.