UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.beReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022
UwCartridgeWinkel.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij UwCartridgeWinkel.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 2 okt. 2022

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

1.790 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 aug. 2022
Snelle service. Hun prijs lag de helft lager dan die van de voornaamste concurrenten en dat had een reden: ze leverden alleen de toner, niet de cartridge waarin de vulling moest worden gestoken. Een goedkope, maar slechts partiële oplossing, die geen rekening houdt met klanten die een nieuwe cartridge nodig hebben omdat de vorige is versleten (coronadraad, rollers, ...) Maar voor mij een goedkope oplossing (vier toners vullingen voor de prijs van één nieuwe cartridge) en ik blijf dus tevreden klant. Alleen was deze informatie niet duidelijk aangegeven.

10 feb. 2022
De nieuwe toner van het huismerk Samsung CLT-K404S zwart levert een slechte afdruk af. Het contrast van de tekst is te licht en variabel zodat de tekst bijna onleesbaar is op veel plaatsen. Volgens mij ligt het niet aan de drum want: - Het gaat om de eerste vervanging van de toner terwijl je normaal tot drie toners kan gebruiken voordat de drum aan vervanging toe is. - De afdrukken in kleur (met de originele kleurencartridges) leveren wel nog altijd een goed leesbare egale afdruk.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

9 sep. 2022
Ik weet niet wat je nog beter kan doen. De cartridges gewoon verwisselen en klaar is het. Vroeger zat ik bezig met hervullen met spuiten maar dan waren ze niet meer herkenbaar enz. Neen ik ben zeer tevreden.
Gebruik reeds een geruime tijd hun inktpatronen brother. Zijn bijna de helft goedkoper dan 123inkt en heb er nog nooit problemen mee gehad. Printresultaten zijn gewoon goed. Voor mij prima!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Wauw! Super bedankt voor deze geweldige score en mooie woorden. We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
18 sep. 2022
Ik had de verkeerde besteld,en stuurde een mailtje ivm met retour.kreeg een super mail terug met de juiste link en retour voor de oude.ook was t snel binnen en netjes verpakt.
Levering op zich was goed alleen de bezorging van het pakket was niet zo goed. Het zou beter verlopen indien Bpost.be zou worden gebruikt ,
12 sep. 2022
Snelle levering, het fotopapier is van goede kwaliteit en de inktcartridges zijn compatibel met mijn Canon printer.
7 sep. 2022
de snelheid van het verzenden,het gemak van betaling omdat bancontact niet werkte en de prijs vond ik ok
eerste bestelling. Nog geen idee over de kwaliteit ! Volgt wel bij een hopelijke volgende bestelling
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u wel voor uw beoordeling! Dan wensen we u alvast heel veel printplezier toe en zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
goede begeleiding super snel geleverd Dank Zeker een aanrader zal iedereen toevertrouwen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Ah dank u wel voor uw mooie beoordeling. Een groot compliment :) We helpen u graag, dus we zien u hopelijk in de toekomst weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Linn
11 sep. 2022
Vlug ontvangen na bestelling. Uitstekende kwaliteit, ik gebruik enkel deze shop nog.
8 sep. 2022
Ik zou op voorhand willen weten welke de einddatum zou zijn van de producten.
9 sep. 2022
Vlotte levering en goede service - veel keuze aan aanvaardbare prijzen
Vlugge bestelling Cartridge geven te vlug aan dat ze leeg zijn
heel vlugge levering, zeer goede prijs/kwaliteit verhouding
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u wel voor deze vijf sterren score! Goed te horen dat u zo tevreden bent. Met kleurrijke groet, Desirée
gemakkelijke bestellingswijze en correcte en stipte levering.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Fantastisch! Wat een mooie review, hier worden we blij van. We wensen u veel printplezier toe! Met kleurrijke groet, Desirée
12 sep. 2022
Vlugge en correcte levering, jammer dat de pen niet schreef.
12 sep. 2022
Heel vlotte communicatie. Bestelling naar wens afgehandeld.
gemakkelijk te bestellen, eerlijke prijs dus zeer goed
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Wauw! Dank u wel voor deze mooie woorden en geweldige score. Met kleurrijke groet, Desirée
Zoals altijd correcte en snelle levering. Bedankt.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
U bedankt! Hier worden we natuurlijk erg blij van om terug te horen. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering , scherpe prijs, goede kwaliteit!!!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor deze mooi 5 sterren beoordeling. Fijn te lezen dat u onze levering, scherpe prijs en kwaliteit kunt waarderen. Daar doen wij het voor! Veel printplezier gewenst! Met kleurrijke groet, Ton
Prijs kwaliteit goed vlugge en verzorgde zending.