UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.beReviews

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023
UwCartridgeWinkel.be is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij UwCartridgeWinkel.be kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 2.500 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 12 sep. 2019
Laatst gewijzigd op: 30 jan. 2023

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

1.856 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

9 aug. 2022
Snelle service. Hun prijs lag de helft lager dan die van de voornaamste concurrenten en dat had een reden: ze leverden alleen de toner, niet de cartridge waarin de vulling moest worden gestoken. Een goedkope, maar slechts partiële oplossing, die geen rekening houdt met klanten die een nieuwe cartridge nodig hebben omdat de vorige is versleten (coronadraad, rollers, ...) Maar voor mij een goedkope oplossing (vier toners vullingen voor de prijs van één nieuwe cartridge) en ik blijf dus tevreden klant. Alleen was deze informatie niet duidelijk aangegeven.

4 nov. 2022
Geen beloftes maken die men niet kan waarmaken: de cartridges zouden zogezegd de volgende dag worden geleverd, maar ik kreeg ze pas aan 6 dagen na bestelling! Ik kreeg 2 zwarte cartridges gratis bij mijn bestelling (2 multipacks), maar deze vervallen al in februari 2023. Goed, ze waren gratis, maar ook de 2 zwarte die deel uitmaakten van mijn multipacks vervallen ook in die maand. Dus ze verkopen cartridges die slechts enkele maanden meegaan (de andere hebben nog een levensduur van nagenoeg 2 jaar en meer). Dit kan anders...

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

4 jan. 2023
Ben tevreden met de bestelling die mij werd geleverd. We dachten dat we 2 stuks van de Brother TN-1050 besteld hadden, maar waarschijnlijk het aantal niet goed aangeklikt. Maar voorlopig zal het wel gaan met deze toner cartridge. En als ze opgebruikt is bestel ik weer een andere
4 jan. 2023
Bedankt voor deze geweldige beoordeling! Mocht u deze op hebben dan zien we u graag weer bij ons terug in onze webwinkel. Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Goede service. Enkel het "Voor 19 uur besteld, volgende dag in huis" klopt niet. Ik kreeg zowel van DHL als van de Post een mail dat zij mijn bestelling zouden leveren, maar dat gebeurde uiteindelijk pas de vierde dag door de Post.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor uw beoordeling! Onze excuses dat uw bestelling niet op tijd is geleverd door onze vervoerder. Wij versturen met DHL en zij geven het in België door aan Bpost. Daar is helaas vertraging ontstaan. Gelukkig heeft u het in goede orde ontvangen, maar nogmaals excuses voor de vertraging. We wensen u veel printplezier toe! Met kleurrijke groet, Linn
De producten zijn makkelijk en overzichtelijk te vinden en de prijs is prima. Bestellen gaat vlot en makkelijk alleen de levering zou iets sneller kunnen zijn.Voor de rest alles dik in orde.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze mooie woorden! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Bestelling en betaling op donderdag, levering via bpost op zaterdag. Wij hadden verwacht op vrijdag...maar goed toegekomen waarvoor dank
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Super te horen dat u uw product goed heeft ontvangen. Helaas heeft deze een dagje vertraging opgelopen bij onze vervoerder. Onze excuses hiervoor en we wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
prijs kwaliteit is heel goed. levering 1 dagje te laat wat ik niet zo erg vond. verpakking is ook ok. Ga zeker nog bestellen.
toner cartridge voor mijn brother printer besteld aan zeer goede prijs. Binnen de 2 dagen geleverd. Top !!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Wauw bedankt voor deze 5 sterren beoordeling. Daar worden we heel erg blij van. Met kleurrijke groet, Linn
Na 1ste bestelling niet gekregen te hebben werd er onmiddellijk een ander opgestuurd dus zeer tevreden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze geweldige beoordeling! Goed te horen dat we het voor u snel hebben kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
Correcte en snelle levering, over kwaliteit kan ik mij nog niet uitspreken want nog niet gebruikt....
Bestelling en levering verliepen vlekkeloos en snel. Goed materiaal voor betaalbare prijs.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Wat fijn te horen dat u zeer tevreden bent over uw bestelling bij ons. We zien u dan ook graag weer terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
3 jan. 2023
Al enkele keren bestelling gedaan en was telkens correct en snel geleverd.
3 jan. 2023
Hartelijk dank voor deze vijf sterren review! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
4 jan. 2023
snelle interventie en korrekte afhandeling mbt een defect geleverde toner
4 jan. 2023
Super te lezen dat onze klantenservice uw probleem snel en goed heeft opgelost! We zijn er dan ook om u te helpen. Bedankt voor deze goede beoordeling. Met kleurrijke groet, Linn
9 jan. 2023
printer Epson geeft soms een melding : cardrige niet herkent aan
alles liep vlot en was op tijdt zoals gezegdt in jullie mail
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Super! Hartelijk dank voor deze geweldige beoordeling. Fijn dat u het zoals beloofd ook snel in huis had. Met kleurrijke groet, Linn
Kwaliteits cartridgen voor lage prijzen en snelle levering.
15 jan. 2023
Levering eerst post nl, dan bpost. Levering pas op dag +3.
Snelle levering, cartridge vervangen zonder problemen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dat is geweldig om te horen! Hartelijk dank voor uw review. We zien u graag weer bij ons terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
9 jan. 2023
Bestelling geleverd dag nadien zoals vermeld. Bedankt
8 jan. 2023
De cartridge is zeker zo goed als de de originele !!
9 jan. 2023
Heel erg bedankt voor uw review! Ons huismerk is zeker net zo goed als de originele producten. Met kleurrijke groet, Desirée
Goed verzorgd levering aangekomen na 5 dagen post ?
Prijs-kwaliteit verhouding en de vlotte levering.