UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

1.958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Alles is Top van bestelling tot levering geen problemen al jaren gebruik ik de cartridges !
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Erg fijn te vernemen dat u al jaren tevreden bent over UwCartridgeWinkel.BE en de producten. We blijven zo doorgaan. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
Correcte levering , in zeer degelijke verpakking. Daarvoor mijn dank. Groetjes Gerard.
Snelle levering, conform de bestelling. Geen onnodige, extra verpakkingen in de doos.
Een vlotte levering, geen enkel probleem met de cartridges en de prijs is dik OK !
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor deze meer dan OK score! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering, gunstig in prijs en werkend op merkprinters zonder problemen
Goed verpakt en dat het perfekt past in de brievenbus. Inkt goede kwaliteit.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u wel voor dit geweldige compliment! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

prima levering

altijd tevreden wanneer het pakje arriveert, zoek nooit andere leverancier
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt! Goed te horen dat u ook onze snelle levering zo waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée

perfecte service

Beloofde levertermijn werd gerespecteerd en cassettes werken perfect.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
En wij willen u bedanken voor deze perfecte beoordeling en score!! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

Bestelling in vertrouwen !

Donderdavond besteld en zaterdagmiddag geleverd wat kan beter zijn !
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze fantastische beoordeling! We zien u graag terug in onze mooie webshop. Met kleurrijke groet, Desirée
Betrouwbaar en snelle levering. De bestelling zit heel goed verpakt.
Goede cartridges aan zeer interessante prijzen ! Correcte levering !
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Super! Een beoordeling waar we heel erg blij van worden! Dank u wel. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mrt 2024

Correct, snel en goed

Correcte, snelle levering Alles was in orde aan een voordelige prijs
Snelle levering ,goed product en alles is correct verlopen! Dank u.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze mooie woorden. Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering, maar niet duidelijk hoe ik aan een factuur kom.
Snelle levering en goede kwaliteit tot zo ver ben ik super blij
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Een geweldige beoordeling! U blij, wij blij!! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée

Formidabel

De vlugge levering, wat er verbeterd kan worden weinig of niets
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
U bedankt voor deze formidabele score! Heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée

werkt perfect

geen problemen met de printer, deze cartridges werken perfect
BM
Benjamin M.
Sint-Niklaas
Een heel snelle en correcte levering waarvoor dank !! Maes B.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Heel graag gedaan en u bedankt voor deze geweldige review! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
TD
Zelf later dan 19hr besteld en de volgende dag toch ontvangen
Snelle levering. Verzorgd en goed verpakt. Interessante prijs.