UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

1.952 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.317 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

29 apr 2023