UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

1.765 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

13 feb 2024
wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

13 dec 2023
Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Meest recente eerst
Snelle en correcte levering.
Perfecte levering
BV
Bernard V.
Deerlijk
Alles OK
Alles goed en wel en snel geleverd! Aan een voordelige prijs…
Snelle levering. Verzorgd en goed verpakt. Interessante prijs.
geen opmerkingen
Vlotte levering
MV
Marc V.
Belgie
goede service, prima kwaliteit
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
TOP te vernemen dat u onze service en producten met vijf sterren kunt beoordelen. Veel print plezier, Erik
Alles in orde top!
Wordt beoordeeld

Bijzonder opdringerig!

De bestelling verliep goed, doch het bombardement aan "review mails" maken dit een onaangename ervaring. Op de maar liefst 6 "uitnodigingen", 4x uitgeschreven, zonder resultaat.
RB
1 dag geleden
1 dag geleden
ze doen wat ze moeten doen