UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

2.108 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.554 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

printer herkent de cartridges niet

blijkt dat de cartridges helemaal niet passen om mijn brother printer. Het ziet er allemaal juist uit maar de printer herkent de cartridge niet. Veel geld voor niets.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen, maar dit gaan we uiteraard samen met u oplossen. We hebben u inmiddels een mail gestuurd, een reactie zien we graag tegemoet! Met kleurrijke groet, Ton
vraag om op thuisadres te leveren en zonder te vragen in afhaalpunt geleverd, hier bestel ik NOOIT meer
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen. Waarom BPost uw bestelling rechtstreeks bij het afhaalpunt heeft bezorgd durf ik u niet te zeggen. We hebben hiervoor inmiddels een onderzoek gestart. Met kleurrijke groet, Ton
Cartouches non compatibles, deuxième fois que ça arrive😡, je dois me faire rembourser.
4 lege cartridges naar jullie opgestuurd Maar nooit geen tegoedbon gekregen
Helaas nog niets ontvangen, schijnt in behandeling te zijn bij Bpost.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review! We zien inderdaad dat uw bestelling nog bij de vervoerder is. Mocht het te lang gaan duren dan neem zeker contact met ons op. Met kleurrijke groet, Desirée
24 mrt 2024
Nog altijd niet toegekomen
Nog niet ontvangen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt! Oh jeetje, dat is heel vervelend. We hebben u dan ook een email gestuurd en gaan dit meteen voor u oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
op 22/02/2024 heb ik nog een mail ontvangen 3 kopen en 1 gratis, ik heb onmiddellijk besteld! Nu de bestelling is toe gekomen heb ik enkel 3 cartridges zonder 1 gratis, ik vind dit niet eerlijk en hoop dat dit recht gezet wordt? Mvg Leon Dijck,
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat er bij ons iets mis is gegaan. Inmiddels hebben we contact met u opgenomen en hebben u het product nagezonden. Met kleurrijke groet, Ton
18 feb 2024
De toegezonden cartrises aanvaard mijn printer niet. Het zijn niet de originele cartrices van Epson. Epson XC 452. Er zaten zelf 2 cartrices tussen die niet overeenstemden met de andere. Om kort te zijn ik ben niet tevreden.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review! We hebben inmiddels al contact en we kijken met u mee om dit op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée

Patronen passen niet!

Patronen passen niet en worden dus niet aanvaard door de printer, terwijl ik wel de juiste besteld had.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om dit probleem op te lossen. Vervelend dat het niet goed werkt, maar we lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
Heb bestelling niet gekregen.Wat moet ik doen?
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review. We hebben inmiddels al contact met u opgenomen en we lossen dit voor u op. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
11 feb 2024

Canon MP 560

Beste,ik heb een probleem met de cartridges,er waren er 2 leeg en heb ze vervangen door de nieuwe die ik bij jullie besteld heb.Ik weet uit ervaring als de lampjes branden zijn ze leeg en moeten ze vervangen worden.De lampjes blijven nu branden,het waren de zwarte en nu print hij geen zwart meer.Kunnen jullie mij helpen dankjewel.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review. We zullen u een email sturen en uiteraard kijken we dan graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
Het product werd netjes geleverd maar is helaas onbruikbaar...op jullie site werd het aangeprezen als beste alternatief voor het origineel maar de printer herkent de cartridge niet. Weggegooid geld en dat is zuur.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om dit probleem voor u op te lossen. U heeft uiteraard garantie op de producten. Met kleurrijke groet, Desirée
CD
chantal D.
Budingen
4 feb 2024
4patronen moeten weggooien,volledige set Ik hoef geen foto bij te voegen alles was rood. Ik gebruik vanaf nu nog enkel originele cartridges...
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en kijken graag even met u mee om dit voor u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
nog niet in mijn bezit 12:02 15h30
6 jan 2024
4 cartridge XL besteld. 1ste cartridge na 20 blad allemaal dwarse strepen die niet afgedrukt werden, 2de na 20-30 blad melding cartridgefout. 3de geplaatst, na nog geen 20 blad melding deze cartridge is niet geschikt voor dit apparaat. Stond wel dat huismerk geschikt is voor HP J5780. Dit allemaal in 1 week tijd. Ik heb nog een kans met 4de. Ronduit bedrog. 1 ster is nog teveel! Ik hoop dat jullie iets doen. Renaat Vanbeveren
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd en kijken graag met u mee. U heeft bij ons 10 jaar garantie op de producten. Met kleurrijke groet, Desirée
U afspraak klopt langs geen kanten normaal bestellen sandere daags geleverd ik ben al drie dagen aan het wachten en nog niks geleverd. Dus afspraak klopt niet tot mijn grote spijt
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank voor uw beoordeling. Uw bestelling is langer naar u onderweg dan u van ons mag verwachten door problemen bij onze pakketdienst, hiervoor ook onze excuses. Wij verwachten dat Bpost uw zending vandaag bij u zal bezorgen. Met kleurrijke groet, Ton
30 dec 2023
7 dagen en de levering is er nog niet Facturen liggen 7 dagen klaar en de print is nog niet gedaan wat denkt uzelf ?
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u voor deze review! We vinden het erg vervelend dat u zo lang op uw bestelling heeft moeten wachten. Door de enorme drukte bij onze vervoerder heeft deze vertraging opgelopen. We zien dat u uw bestelling nu in huis heeft. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée