UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be
Beoordelingen:

1.765 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.992 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

de meest kritische beoordeling

13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
(44)
(34)
(66)
Resetten
8 dagen geleden
Wordt beoordeeld
zeer slecht - ik bestel 2 x cardtridges t 0713 - 2 x t 0712 ik krijg 2 x nr 13 en 2 x nr 141 (geel) ik reclameer wegens verkeerde deellevering - ze gloven me niet - ik moet foto als bewijs opsturen - geen reactie hoe fout hersteld kan worden uit pure ellende dan maar rechtstreeks in winkel set gekocht 11 - 12 - 13 - 14 zodat verder kan - nog altijd geen reactie bestelnr 100843828
Beoordeling melden
11 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling

Canon MP 560

Beste,ik heb een probleem met de cartridges,er waren er 2 leeg en heb ze vervangen door de nieuwe die ik bij jullie besteld heb.Ik weet uit ervaring als de lampjes branden zijn ze leeg en moeten ze vervangen worden.De lampjes blijven nu branden,het waren de zwarte en nu print hij geen zwart meer.Kunnen jullie mij helpen dankjewel.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
12 feb 2024
Bedankt voor uw review. We zullen u een email sturen en uiteraard kijken we dan graag met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
3 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
op 22/02/2024 heb ik nog een mail ontvangen 3 kopen en 1 gratis, ik heb onmiddellijk besteld! Nu de bestelling is toe gekomen heb ik enkel 3 cartridges zonder 1 gratis, ik vind dit niet eerlijk en hoop dat dit recht gezet wordt? Mvg Leon Dijck,
Beoordeling melden
12 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
De toegezonden cartrises aanvaard mijn printer niet. Het zijn niet de originele cartrices van Epson. Epson XC 452. Er zaten zelf 2 cartrices tussen die niet overeenstemden met de andere. Om kort te zijn ik ben niet tevreden.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
11 dagen geleden
Bedankt voor uw review! We hebben inmiddels al contact en we kijken met u mee om dit op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het product werd netjes geleverd maar is helaas onbruikbaar...op jullie site werd het aangeprezen als beste alternatief voor het origineel maar de printer herkent de cartridge niet. Weggegooid geld en dat is zuur.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
6 feb 2024
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om dit probleem voor u op te lossen. U heeft uiteraard garantie op de producten. Met kleurrijke groet, Desirée
20 uur geleden
Wordt beoordeeld

Bijzonder opdringerig!

De bestelling verliep goed, doch het bombardement aan "review mails" maken dit een onaangename ervaring. Op de maar liefst 6 "uitnodigingen", 4x uitgeschreven, zonder resultaat.
Beoordeling melden
CD
chantal D.
Budingen
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
4patronen moeten weggooien,volledige set Ik hoef geen foto bij te voegen alles was rood. Ik gebruik vanaf nu nog enkel originele cartridges...
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
6 feb 2024
Bedankt voor uw review. We hebben u een email gestuurd en kijken graag even met u mee om dit voor u op te lossen. Met kleurrijke groet, Desirée
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling

Patronen passen niet!

Patronen passen niet en worden dus niet aanvaard door de printer, terwijl ik wel de juiste besteld had.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
4 dagen geleden
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd om dit probleem op te lossen. Vervelend dat het niet goed werkt, maar we lossen dit voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
leveringsdatum wordt niet gerespecteerd (binnen 24uur)
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
4 dagen geleden
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We zien dat deze wel bij u bezorgd is en we wensen u dan ook veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
4 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
Het duurde 5 dagen vooraleer ik mijn levering kreeg.
Beoordeling melden
10 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Heb bestelling niet gekregen.Wat moet ik doen?
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
10 dagen geleden
Bedankt voor uw review. We hebben inmiddels al contact met u opgenomen en we lossen dit voor u op. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
12 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
nog niet in mijn bezit 12:02 15h30
Beoordeling melden
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
de inkt paste niet in de printer
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
6 feb 2024
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
7 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
Beoordeling melden
6 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
4 cartridge XL besteld. 1ste cartridge na 20 blad allemaal dwarse strepen die niet afgedrukt werden, 2de na 20-30 blad melding cartridgefout. 3de geplaatst, na nog geen 20 blad melding deze cartridge is niet geschikt voor dit apparaat. Stond wel dat huismerk geschikt is voor HP J5780. Dit allemaal in 1 week tijd. Ik heb nog een kans met 4de. Ronduit bedrog. 1 ster is nog teveel! Ik hoop dat jullie iets doen. Renaat Vanbeveren
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
8 jan 2024
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd en kijken graag met u mee. U heeft bij ons 10 jaar garantie op de producten. Met kleurrijke groet, Desirée
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De beschermplakker van het contactgedeelte zat los ,dus wat bij mij deed twijfelen of dit ook een trekplakker was ????? Dus materiaal moet zeker nog nagekeken worden alvorens te versturen !!
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
26 jan 2024
Bedankt voor uw beoordeling, op uw cartridge zit een beschermkap en een klein dunne folie waarop staat dat deze eraf kan. Deze vraag nog niet eerder gehad maar we blijven dit bewaken. Kleurrijke groet, Erik
11 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
U afspraak klopt langs geen kanten normaal bestellen sandere daags geleverd ik ben al drie dagen aan het wachten en nog niks geleverd. Dus afspraak klopt niet tot mijn grote spijt
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
12 jan 2024
Dank voor uw beoordeling. Uw bestelling is langer naar u onderweg dan u van ons mag verwachten door problemen bij onze pakketdienst, hiervoor ook onze excuses. Wij verwachten dat Bpost uw zending vandaag bij u zal bezorgen. Met kleurrijke groet, Ton
12 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
levering is na 3 dagen aangekomen terwijl een levering na 1 dag was beloofd. als U een levering na 1 dag beloofd moet dat ook gebeuren.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
15 jan 2024
Bedankt voor uw review! We vinden het heel vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen bij onze vervoerder. We streven ernaar om altijd zo snel mogelijk te leveren. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
10 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Mijn printer geeft direct aan dat de inktpatronen beschadigd zijn.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
10 jan 2024
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat u problemen heeft en we hebben u dan ook een email gestuurd. We kijken graag even met u mee. Met kleurrijke groet, Desirée
GD
guido d.
tongeren
8 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling

Zou 's anderendaags geleverd worden

Zou 's andere daags geleverd worden. Is dis niet.
Beoordeling melden