UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be
Beoordelingen:

1.765 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.992 beoordelingen in totaal  

4,54
Uitstekend

keurmerk
geldig

Inclusief kopersbescherming

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
Het keurmerk duidt op betrouwbare webwinkeliers.
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:
  • Geverifieerde identiteit
  • Versleutelde dataoverdracht
  • Duidelijk bestelproces

Trusted Shops Kopersbescherming

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

de meest positieve beoordeling

13 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

de meest kritische beoordeling

13 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost
Het is onze opdracht om digitaal vertrouwen mogelijk te maken. Meer informatie hoe beoordelingen werken bij Trusted Shops.

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Filter
 Sorteren  
Relevantie
5 dagen geleden
 Geverifieerde beoordeling
leveringsdatum wordt niet gerespecteerd (binnen 24uur)
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
4 dagen geleden
Bedankt voor uw beoordeling! Vervelend te horen dat uw zending vertraging heeft opgelopen. We zien dat deze wel bij u bezorgd is en we wensen u dan ook veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
5 feb 2024
 Geverifieerde beoordeling
de inkt paste niet in de printer
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
6 feb 2024
Bedankt voor uw review! We hebben u een email gestuurd, zodat we dit voor u kunnen oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
25 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
De beschermplakker van het contactgedeelte zat los ,dus wat bij mij deed twijfelen of dit ook een trekplakker was ????? Dus materiaal moet zeker nog nagekeken worden alvorens te versturen !!
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
26 jan 2024
Bedankt voor uw beoordeling, op uw cartridge zit een beschermkap en een klein dunne folie waarop staat dat deze eraf kan. Deze vraag nog niet eerder gehad maar we blijven dit bewaken. Kleurrijke groet, Erik
19 jan 2024
 Geverifieerde beoordeling
Inkt niet kwaliteitsvol
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
22 jan 2024
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat u niet volledig te spreken bent over de kwaliteit van onze producten. Daarom hebben we inmiddels contact met u opgenomen om dit samen met u uit te zoeken en uiteraard op te lossen! Met kleurrijke groet, Ton
22 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Een van de geleverde cartridge weigert te installeren, de Margenta cassette kan niet volledig ingedrukt worden. De andere cartridges geen probleem, zelfs heb ik de lege cassette er eens terug geplaatst zonder probleem, maar de Margenta lukte het niet. Zit nu met een gebrekkige printer.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
3 jan 2024
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat u problemen heeft met ons product. Ik zie dat u inmiddels al contact heeft opgenomen met onze klantenservice. Hopelijk is het probleem voor u opgelost. Met kleurrijke groet, Desirée
18 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Volgens jullie info was de levering voorzien op 16/12. Vandaag 18/12 heb ik de levering nog niet. Een vraag naar feed-back is voorbarig en dus niet positief.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
21 dec 2023
Bedankt voor uw beoordeling, we zien bij onze vervoerder dat uw bestelling bij u is afgegeven. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
2 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
Best niet vermelden volgende dag geleverd, van dhl overgedragen naar Bpost kan onmogelijk
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
4 dec 2023
Bedankt voor uw review. We zien dat uw zending helaas wat vertraging heeft opgelopen bij onze vervoerder, maar deze toch een dagje later bezorgd is. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
15 dec 2023
 Geverifieerde beoordeling
TWEE INKTPATRONEN WERKEN NIET , DE REST WEL
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
18 dec 2023
Dank voor uw beoordeling! Ik heb zojuist mail contact met u opgenomen, zodat we dit probleem voor u kunnen oplossen :) Met kleurrijke groet, Linn
20 nov 2023
 Geverifieerde beoordeling
Levering duurt veel te lang
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
21 nov 2023
Dank voor uw beoordeling. Helaas was uw bestelling niet volledig op voorraad, hierover hebben wij u ook geïnformeerd. Daardoor konden wij uw bestelling niet de volgende werkdag leveren. Hiervoor nogmaals onze excuses. Neemt niet weg dat we u inmiddels veel printplezier wensen met uw bestelling. Met kleurrijke groet, Ton
5 okt 2023
 Geverifieerde beoordeling

late levering

Zowel bij de bestelling als door bpost, werd mij een levering op zaterdag beloofd. Ergens staat op de website dat voor een bestelling vanuit België op vrijdag, de levering op dinsdag komt. Maar bij het plaatsen van de bestelling werd me zaterdag ("op voorraad: zaterdag 30 september in huis!") beloofd, evenals door Bpost. De bestelling kwam drie dagen later, op dinsdag aan.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
6 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling. De leveringen voor Belgie die op vrijdag, zaterdag of zondag geplaatst worden, worden op dinsdag geleverd. Zie de levertijden op de website. Onze excuses dat dit tijdens het bestellen niet geheel duidelijk is en we gaan er mee aan de slag. Met kleurrijke groet, Desirée
PV
Pierre V.
Wetteren
6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
De levering vertrekt heel vlug maar komt via een omweg toe. De site zegt dat de levering met DHL komt maar is niet. Na drie dagen merkte ik dat de levering werd over gedragen aan De Post die het in een automaat had gestoken en mij een mail stuurde welke in mijn map Junk stak. Dat is reeds de tweede maal dat ze mij liggen hebben. Gr. Pierre
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
7 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling gaat via Dhl naar Bpost en daar wordt deze bij u geleverd door deze bezorger. Wat vervelend dat uw email in de reclame terecht is gekomen. Onze klanten krijgen altijd een track en trace om de zending te volgen. Mocht er de volgende keer problemen zijn, neem dan contact met ons op. We lossen het altijd voor u op. Met kleurrijke groet, Desirée
MH
Mariam H.
Mechelen
10 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Bij aankoop staat vandaag kopen morgen thuis..... week geleden maar ik heb nog mijn bestelling niet ontvangen .Ik had mijn bestelling spoedig nodig en daarom heb ik voor deze winkel gekozen. Maar ik ben niet tevreden.
Beoordeling melden
6 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
eerst en vooral veel te lang moeten wachten voor mij bestelling en de tweede vandaag gehad zonder de bellen doos afgezet doos stuk en geen huismerk brother lc-223c cyaan dat ik bij bestelde had zeker niet blij daarmee
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
7 jun 2023
Bedankt voor deze review! Helaas heeft onze vervoerder vertragingen opgelopen met uw zending. Ik heb u inmiddels een email gestuurd om de missende producten met u door te nemen en deze zullen we u zeker nasturen. Onze excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
5 sep 2023
 Geverifieerde beoordeling
I received my order 3 days late which is below expectations. The policy is usually when you place an order before 7pm I should Receive it the next day. I should be compensated for the delay.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
6 sep 2023
Thank you for your review. I understand your frustration very well as you did not receive your shipment on time. We are as bummed about this as you are. Unfortunately, this is also impotence for us as there has been a delay with our carrier. Our sincere apologies for the inconvenience, but unfortunately there is nothing more we can do in this regard. I hope you want to order by us again in the future, so we can show that it can be delivered on time. With colourful regards, Linn
24 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
U vergeet (bewust?) de houdbaarheidsdatum van de inktpatronen te vermelden . Mocht ik die gekend hebben, dan zou ik geen twee inktpatronen besteld hebben. Ik voel me eigenlijk bedrogen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
25 apr 2023
Dank voor uw beoordeling. We hebben u zojuist gemaild met extra informatie en uitleg hierover. Het is namelijk niet zo dat de inkt niet meer te gebruiken is, deze houdbaarheidsdatum is onze garantie datum bij onze leverancier. Wij bieden dan ook 10 jaar garantie op onze producten :) Want binnen die tijd moet het gewoon werken in uw printer. In afwachting van reactie op onze e-mail. Met kleurrijke groet, Linn
6 aug 2023
 Geverifieerde beoordeling
Volgens dat het kopie is, is de prijs zeer hoog! Bovendien heeft bpost ze geleverd in 24 i.p.v. 26, nummer duidelijk op de bus. Gelukkig was buurman zo eerlijk om ze te brengen.
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
7 aug 2023
Bedankt voor uw review! Wat vervelend te horen dat de bezorger deze in de verkeerde brievenbus heeft gestopt. Onze excuses hiervoor.. Met kleurrijke groet, Desirée
14 jun 2023
 Geverifieerde beoordeling
Mijn vragen via email blijven onbeantwoord met betrekking van een probleem met de ontvangen cartridges. Géén communicatie :-{
Beoordeling melden
7 mei 2023
 Geverifieerde beoordeling
Best Ik nog altijd mijn bestelling nie Aangekregen is besteld op 1 mei En nog niks aangekregen
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
8 mei 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Helaas zijn er bij onze vervoerder vertragingen ontstaan en we hopen dan ook dat dit snel voor u opgelost wordt. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
HJ
22 jul 2023
 Geverifieerde beoordeling

Late levering!

De belofte "vandaag besteld, morgen in huis" wordt helaas NIET waargemaakt...
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
24 jul 2023
Bedankt voor uw review. Helaas heeft uw pakketje vertraging opgelopen bij onze vervoerder. Dit betreuren we ook en koppelen dit zeker terug. We zien dat u inmiddels al contact met ons heeft opgenomen en mocht het te lang gaan duren zullen we dit zeker voor u anders gaan oplossen. Met kleurrijke groet, Desirée
9 apr 2023
 Geverifieerde beoordeling
de slogan "vandaag voor 19.00 uur besteld morgen bij u afgeleverd klopt niet
Beoordeling melden
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
20 apr 2023
We betreuren het dat uw zending niet op het gewenste tijdstip bij u is afgegeven. Als we dit konden beïnvloeden voor u dan deden we dat natuurlijk, echter zijn wij hiervoor afhankelijk van de vervoerders, en daar gaat het een enkele keer niet goed. Sorry voor dit ongemak, we hopen dat u wel vertrouwen heeft in onze webshop. Kleurrijke groet, Erik