UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

1.765 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

13 feb 2024
wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

13 dec 2023
Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

4 feb 2024
Het duurde 5 dagen vooraleer ik mijn levering kreeg.
12 jan 2024
levering is na 3 dagen aangekomen terwijl een levering na 1 dag was beloofd. als U een levering na 1 dag beloofd moet dat ook gebeuren.
15 jan 2024
Bedankt voor uw review! We vinden het heel vervelend dat uw zending vertraging heeft opgelopen bij onze vervoerder. We streven ernaar om altijd zo snel mogelijk te leveren. Excuses voor dit ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
4 dec 2023
J'ai trouvé dommage de devoir insister pour pouvoir bénéficier de la réduction de 5 % à laquelle j'avais droit selon deux engagements de votre part. Autrement rien de négatif ni dans la qualité des produits ni dans les délais d'expédition
4 dec 2023
Merci pour votre avis. Quel dommage que cette communication ait mal tourné. Nos excuses. Avec des salutations colorées, Désirée
27 dec 2023
Ik heb mijn bestelling nog niet ontvangen.
3 jan 2024
Bedankt voor uw review! We zien inderdaad dat uw bestelling door de drukke periode bij onze vervoerder wat vertraging heeft opgelopen. U heeft ze gelukkig wel ontvangen en wensen u dan ook veel printplezier toe. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
23 dec 2023
Levering was veel te laat.
3 jan 2024
Bedankt voor uw review! Door de drukke periode kan een bestelling door de vervoerder helaas wat vertraging oplopen. Onze excuses hiervoor. Met kleurrijke groet, Desirée
19 dec 2023
Joke S.
Hoegaarden
14 jun 2023

vraag en antwoord!!

Na verschillende mails met de vraag waar mijn bestelling bleef "vandaag besteld morgen in huis" kreeg ik geen antwoord. Nadat het geleverd werd bestelling gedaan op donderdag levering ontvangen op woensdag de week erna, kreeg ik wel mail want ze hadden het gezien dat het geleverd was!!!! Dat vond ik wel een beetje te laat. Had men gewoon verwittigd dat de vervoerder vertraging had was ik hiermee tevreden geweest.
4 okt 2023
Levering volgende dag als voor 19h besteld : als je dit niet kan , niet op website zetten . Leidt enkel tot frustratie indien pas 4 dagen later wordt geleverd. Te korte vervaldag van 4 toners ( 2 maanden) ondanks uitleg dat kwaliteit niet achteruit gaat en dat ze worden omgewisseld en er ,10 jaar garantie wordt geboden . Positief is de heel snelle respons via whatsapp.
5 okt 2023
Bedankt voor uw beoordeling en we hebben u in de mail de uitleg hierover gegeven, fijn dat dit voor u duidelijk is. We wensen u veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
31 mei 2023
Normaal gezien heel tevreden alleen deze keer heel wat minder betreffende de levering ,besteld op donderdag 25mei en pas vandaag op 31mei ontvangen terwijl de levering beloofd was voor vrijdag 26mei het pakje werd dan nog in de brievenbus gepropt waardoor de verpakking helemaal stuk was ,levering via b post maar wel een onderaanneming
31 mei 2023
Bedankt voor uw review! Vervelend te horen dat de levering nu zo vertraagd is bij onze vervoerder. Hier balen we natuurlijk ook van. Uiteraard koppelen we dit terug en hopen u dan toch weer bij ons terug te zien bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
7 aug 2023
Ik bestelde een cartridge 54 van 17 ML en op de verpakking staat 9 ML. Wat nu. Ik heb mijn verpakking weg gesmeten en kan niet terug sturen. Dit noem ik bedrog.
8 aug 2023
Bedankt voor uw beoordeling. Er lijkt iets mis te zijn gegaan en we hebben u dan ook een email gestuurd om dit met u op te lossen. Onze excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
28 sep 2023
Bij de levering van mijn inktpatronen voor mijn printer herkende de printer het inktpatroon met de blauwe kleur niet, bijgevolg werkte de printer niet.
28 sep 2023
Dank voor uw beoordeling. Vervelend om te moeten vernemen dat de cartridge niet wordt herkend. Inmiddels hebben we contact met u gezocht om het samen met u op te lossen. Met kleurrijke groet, Ton
23 okt 2023
Ik bestelde vorige week 4 cartridges en ontving 3 cartridges te gebruiken tot 10/23. Is dit wel normaal ? zal dit geen uitdrogingsproblemen geven ?
23 okt 2023
Dank voor uw beoordeling. Inmiddels hebben we via de mail contact met u opgezocht om de datums op de producten te verklaren. Voor uitdroging hoeft u niet bang te zijn, daarnaast heeft u niet voor niets 10 jaar garantie op onze producten! Dus u loopt als klant geen risico! Met kleurrijke groet, Ton
2 apr 2023
DOOR EEN STAKING BIJ DHL KREEG IK MIJN INKTPATRONEN EEN WEEK LATER GELEVERD. PRIJS/KWALITEIT VIND IK NOG ALTIJD SUPER.
24 mei 2023
Beloofde levertijd is later uitgevoerd dan gepland daar het materiaal niet tijdig bij de leveringsdienst was
27 sep 2023
mooie service maar jammer dat nog verzendingskosten moeten betaald worden voor een bestelling boven de 30€
MV
mariella v.
Herentals
9 mei 2023
Ze moeten niet zeggen vandaag besteld voor 19,00 uur morgen in huis woensdag besteld en maandag afgehaald
10 mei 2023
Bedankt voor uw review. Helaas heeft uw zending vertraging opgelopen bij onze vervoerder en dat betreuren wij ook. Hopelijk zien we u de volgende toch weer bij ons terug, zodat we deze snelle levering waar kunnen maken. Met kleurrijke groet, Desirée