UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

1.765 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.992 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

13 feb 2024
wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

13 dec 2023
Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

13 feb 2024

super tevreden klant!!!

14 feb 2024
Bedankt voor deze geweldige beoordeling en compliment! We staan voor onze service en persoonlijk contact staat bij ons hoog in het vaandel. Goed te horen dat u dit waardeert. We wensen u veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
1 feb 2024

Komt afspraken na en verpakt goed zodat er geen beschadigingen kunnen optreden tijdens het leverproces. Over de kwaliteit/ levensduur van de cartridges kan ik nog niet oordelen omdat ze maar pas in gebruik zijn.

Ophaalpunten mogen niet veranderen naar een ander punt.

Bij aanduiding ophaalpunt bleek het bij de bestelling niet meer overeen te komen met wat ik had gekozen maar de klantendienst heeft dat nog kunnen rechtzetten en levering gebeurde correct aan huis door Bpost.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor uw beoordeling. Wat vervelend dat dit bij u mis is gegaan. We hebben het gelukkig voor u alsnog kunnen oplossen. Excuses voor het ongemak. Met kleurrijke groet, Desirée
Goede prijs/ kwaliteit. Nooit geen problemen gehad met de chip en de printer ( canon). Snelle levering en goed verpakt. Een aanrader.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Helemaal mooi om te vernemen. Fijn dat u al lang tevreden bent over onze producten. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
11 feb 2024

tevreden over de aankoop

Na problemen met cartridges van een andere, goedkopere webwinkel cartridges bij jullie besteld. Resultaat: alles werkt terug prima.
12 feb 2024
Goed te horen dat u een tevreden klant van ons bent. We zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Was mijn eerste bestelling, zeer snel geleverd binnen 1 dag, kwaliteit tot nu toe zeer tevreden, nog geen lekkende printkop gehad.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Super! We hopen u dan ook voor de tweede bestelling weer bij ons terug te zien. Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
14 feb 2024
jullie waren het goedkoopst door de gratis levering !!! prima :ze pasten in mijn printer . jullie hebben een nieuwe klant bij !
14 feb 2024
Super te horen dat u klant blijft! We zien u graag terug bij een volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
Vlotte levering en milieuvriendelijk verpakt in tegenstelling tot sommige andere verpakkingen van toners met veel plastic afval!
Levering zoals aangekondigd ; vlot bestellen en makkelijk om te switchen tussen de schermen. Ook vlotte betaalmogelijkheid
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Fijn te lezen dat uw onze website en het bestel proces gemakkelijk vindt. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik

Beter kan niet!

Snel, goede kwaliteit, mooi verpakt, perfecte service en altijd een vriendelijk antwoord op elke vraag.
7 feb 2024
Koop hier inmiddels de afgelopen 2 jaar mijn inktcartridges, en ben heel heel tevreden. I recommend!!
8 feb 2024
Bedankt dat u de moeite heeft genomen voor deze mooie beoordeling. Top dat u nu al jaren tevreden bent over onze diensten en producten. We blijven ons best doen. Veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
31 jan 2024
levering zonder problemen en mijn vraag betrekkelijk dubbel van de factuur binnen de minuut opgelost
1 feb 2024
Geweldig! We proberen onze klanten zo spoedig mogelijk te helpen :) Dank voor deze top beoordeling. Met kleurrijke groet, Linn
Prima communicatie Vlotte afwerking Zeer goede voor bestellingen webshop Schitterende prijzen
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze mooie woorden! Hier worden we erg blij van. We wensen u dan ook veel printplezier en tot de volgende bestelling. Met kleurrijke groet, Desirée
14 feb 2024
zeer vlotte aflevering van de bestelde producten - alles verloopt steeds perfect - aanrader.
14 feb 2024
Bedankt voor uw perfecte review! Hier worden we blij van. Met kleurrijke groet, Desirée

Snelle lev-zeer goed prod-top prijs kwal

prachtig produkt-snelle levering- geen schade aan het produkt- levering snel en perfect
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Erg fijn te vernemen dat uw bestelling geheel naar wens is. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.
Perfekte kwaliteit en zeer snelle levering . goede kwaliteit / prijs verhouding .
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u voor de mooie woorden en de maximale 5 sterren. Hier gaan we voor. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik.
Goede,snelle bediening.Zie niet in wat Jullie nog beter zou kunnen doen!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dat is natuurlijk geweldig om te horen! U blij, wij blij. Daar doen we het voor. Met kleurrijke groet, Desirée
8 feb 2024
Goeie verhouding prijs kwaliteit. Zeer vlugge levering zoals beloofd.
9 feb 2024
Wauw! Bedankt voor deze mooie woorden. Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
De snelheid waarmee de cartridges thuis geleverd werden waarvoor dank
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Dank u voor deze mooie maximale beoordeling. Fijn dat uw bestelling snel bij u aangekomen zijn. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik.
31 jan 2024
Zeer snelle en correcte levering. Zal in de toekomst nog bestellen !!
1 feb 2024
Een mooier compliment kunnen we niet krijgen, dus we zien u heel graag in de toekomst weer bij ons terug. Dank u wel! Met kleurrijke groet, Linn