UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

2.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.610 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

13 feb 2024
wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

13 dec 2023
Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

3 apr 2024
Snel geleverd. Het waren de juiste! Bedankt!
4 apr 2024
WAUW! 5 *****! Wat een mooie beoordeling! Fijn te vernemen dat u onze snelle service kunt waarderen! Met kleurrijke groet, Ton
1 apr 2024
Goed verpakt en kan gewoon in de brievenbus.
2 apr 2024
Top! Mocht uw producten in een envelop kunnen dan zullen we dit voor onze klanten doen. U hoeft dan niet thuis te blijven voor uw pakketje. Met kleurrijke groet, Desirée
28 mrt 2024
Enorm snel geleverd en netjes alles verpakt.
Netjes, proper afgeleverd zoals afgesproken
3 apr 2024
Goeie producten voor een schappelijke prijs
3 apr 2024
DANK u voor de mooie 5 sterren beoordeling, heir zijn we erg content mee. Fijn dat u de kwaliteit en prijs kunt waarderen. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
2 apr 2024
alles werd op tijd geleverd en goed verpakt
2 apr 2024
Dat is super te horen! We wensen u dan ook veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
29 mrt 2024
Correcte levering. Dank voor het extraatje.
AB
21 mrt 2024
De snelheid van bezorgen !! kan niet beter.
22 mrt 2024
Super! Goed te horen dat u onze snelle levering zo waardeert! Met kleurrijke groet, Desirée
30 mrt 2024
Super goede product voldoet aan de normen
24 mrt 2024
Ruime keuze, goede prijzen, snel geleverd.
25 mrt 2024
We willen u bedanken voor deze mooie woorden! Namens team cartridgewinkel heel veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
26 mrt 2024
Snelle en correcte levering. Aangeraden !
Correcte en vlugge en goedkope levering
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Super mooie beoordeling, dank daarvoor. Erg fijn te vernemen dat uw zending snel bij u is afgegeven en dat u daarover tevreden bent. We wensen u veel print plezier. Kleurrijke groet, Erik
Snel geleverd, correcte bestelling, top
Bedankt voor deze TOP score! Met kleurrijke groet, Desirée
2 apr 2024
Op tijd geleverd en in heel goede staat
7 apr 2024
De snelle afwerking van mij bestelling
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze vijf sterren! Veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
30 mrt 2024
Zeer snelle levering, goede kwaliteit.
28 mrt 2024
Zeer mooi ingepakt en tijdig geleverd
Alles is in orde een goede levering.
5 apr 2024
La livraison à temps et en bon état.
30 mrt 2024
Goede producten en perfecte levering
2 apr 2024
Super! Goed te horen dat u onze snelle levering zo waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée