UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

1.958 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.331 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Eerste bestelling

Voor de eerste keer een bestelling geplaatst. helaas was er een foutje bij de levering maar via de chat werd dit onmiddellijk in orde gebracht. 2 dagen nadien werd het correct artikel geleverd. De inkt zelf kan ik nog niet beoordelen omdat deze nog maar net vervangen is.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Heel fijn te horen dat we u goed hebben kunnen helpen. Onze klantenservice staat graag voor u klaar. We wensen u alvast veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
De snelle levering ! Ik heb de cartridges niet geplaats daar mijn vorig nog werkt. De uitleg die er is bijgeleverd voor het werken van mijn HP 2549 is er niet , mijn printer heeft geen display. Wat kan ik doen als ik ze wil plaatsen ? bedankt lieve Janssens
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt! Deze is voor deze printer niet van toepassing. U kunt kijken of het via de pc zou kunnen. We willen u bedanken voor uw review en wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mrt 2024
Makkelijk online besteld aan een zeer concurrentiële prijs. Laten leveren in postpunt, wel 1 dag later als aangekondigd maar dat was voor ons geen probleem. De "huis" cartridges werken perfect in onze Epson printer.
3 mrt 2024
de levering werd correct op snel uitgevoerd.Spullen zijn correct van prijs.Ik bestel zeker opnieuw als ik iets van kantoorbehoeften nodig heb en beveel uw site aan bij anderen.
JB
Johan B.
Overijse
Nadat er twee cartridges geen contact met de printer wouden maken, heb ik deze weggegooid. Ik heb er twee nieuwe gekregen wat een goede service is!
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Heel erg bedankt! U heeft garantie en we zullen problemen altijd voor onze klanten zo goed mogelijk proberen op te lossen. Goed te horen dat u dit waardeert. Met kleurrijke groet, Desirée
3 mrt 2024
Uitstekend service na verkoop, had een probleem met 1 inktpatroon een chip probleem, ze hebben een andere inktpatroon Verzonden in een snelle tempo
snelle levering, en hun eigen merk cartridges passen inderdaad wel op mijn printer, wat bij andere merken niet altijd het geval was.
10 mrt 2024

Snel en correct.

Een zeer vlugge en correcte levering voor een zeer interessante prijs! Nog beter doen is m.i. quasi onmogelijk.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Wat een prachtige beoordeling! Dank u wel! Mooi te lezen dat u onze snelle en juiste levering weet te waarderen. Veel printplezier! Met kleurrijke groet, Ton
De bestelling was heel rap ter onze beschikking, en als je ze nodig hebt is dat wel handig. Daarvoor onze dank
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Heel graag gedaan en we willen u bedanken voor deze fantastische beoordeling! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Alles goed en vlug gedaan, en goed producten. Meer, can ik niet schrijven iin Nederlands. Hasta la proxima🍀
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Hahaha, maar dit klinkt zeker goed in het Nederlands! Heel erg bedankt! Met kleurrijke groet, Desirée

Voorlopig alles prima verlopen...nu nog…

Voorlopig alles prima verlopen...nu nog de kwaliteit afwachten...de cassettes zijn nog efkes in stock !

Duidelijke communicatie en snelle levering

Snelle en correcte levering. Duidelijke communicatie. Cadeautje in de doos. Doen we ze zeggen te doen.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Wat een mooie woorden! Hier worden we als team erg blij van. We wensen u natuurlijk veel printplezier toe. Met kleurrijke groet, Desirée
PV
Paul V.
Gavere, Belgie
Ik bestelde de verkeerde inktcartridge, werd op één dag mooi rechtgezet en afgehandeld. Super service
correcte service betaalbare inktpatronen levering zoals aangegeven alles verlopen zoals gewenst
keurig afgelverd met goede instructies hoe de HP printer te 'behandelen' voor vlekkeloos gebruik.
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
We willen u bedanken voor deze mooie review! We proberen inderdaad onze klanten zo goed mogelijk te begeleiden, zodat ook hp printers het huismerk kan gebruiken. We wensen u veel printplezier! Met kleurrijke groet, Desirée
Alles is Top van bestelling tot levering geen problemen al jaren gebruik ik de cartridges !
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Erg fijn te vernemen dat u al jaren tevreden bent over UwCartridgeWinkel.BE en de producten. We blijven zo doorgaan. Veel print plezier en kleurrijke groet, Erik
Correcte levering , in zeer degelijke verpakking. Daarvoor mijn dank. Groetjes Gerard.
Snelle levering, conform de bestelling. Geen onnodige, extra verpakkingen in de doos.
Een vlotte levering, geen enkel probleem met de cartridges en de prijs is dik OK !
Antwoord van UwCartridgeWinkel.be
Bedankt voor deze meer dan OK score! We wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
Snelle levering, gunstig in prijs en werkend op merkprinters zonder problemen