UwCartridgeWinkel.be- Logo - Beoordelingen

UwCartridgeWinkel.be

2.147 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden11.610 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 12 sep 2019
UwCartridgeWinkel.be voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Dit bedrijf biedt de kopersbescherming van Trusted Shops tot € 2.500. Meer informatie hoe dit je transactie veiligstelt.

13 feb 2024
wij zijn al jaren klant bij cartridgewinkel. er deed zich een probleem voor met onze toners die we besteld hadden, dit was de eerste keer dat we dit tegenkwamen. cartridgewinkel heeft ons dan ook direct verder geholpen om zo snel als mogelijk verder te helpen met ons probleem. dit zijn mensen met vakkennis en niet zomaar een zoveelste webwinkel!! meestal als ik een probleem heb met online aankopen heb ik altijd een hele boel werk en miserie, BIJ HEN NIET!!!! direct verder geholpen, snelle en klare antwoorden, en correct afgehandeld! een echte aanrader om bij cartridgewinkel te bestellen! Hartelijk dank voor jullie hulp en ondersteuning en snelle afhandeling!!!! wim soffers

13 dec 2023
Bestellen gaat vlot en de levering is correct. Maar de timing lijkt nergens op: bestelling op donderdag, levering op woensdag, bijna een week later. Ook het "vandaag besteld, morgen geleverd" klopt niet. Dit is het verloop: 07.12 avond Bestelling 08.12 00:23 Mail met bestelbevestiging en factuur 08.12 16:14 Mail: bestelling is ingepakt en verzonden naar DHL 08.12 21:38 Mail van bpost: wij gaan uw pakje bezorgen 13.12 09:24 Mail van bpost: levering op 12.12 tussen 08:53 en 11:57 13.12 10:10 Levering door bpost

Beoordelingen voor UwCartridgeWinkel.be

Dat horen we graag! Bedankt voor deze top review! Met kleurrijke groet, Desirée
15 aug 2023
Ultra snelle levering
16 aug 2023
Wauw! Wat een geweldige score! Goed te horen dat u tevreden bent over onze snelle levering. Met kleurrijke groet, Desirée
4 aug 2023
Supersnelle levering
18 jul 2023
Zeer snelle levering
18 jul 2023
Super! We willen u bedanken voor deze geweldige beoordeling. Met kleurrijke groet, Desirée
Altijd goede service
Correcte afhandeling
23 nov 2023
Heel goede service!
24 nov 2023
Dank u wel voor deze super beoordeling! Met kleurrijke groet, Linn
1 okt 2023
Uitvoering perfect
2 okt 2023
Bedankt voor deze meer dan PERFECTE review! Heel veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
10 jul 2023
De snelle levering
8 jun 2023
zo blijven doorgaan
heel vlugge service
31 mei 2023
Goed te horen dat u dit waardeert. We bedanken u voor deze beoordeling en wensen u veel printplezier. Met kleurrijke groet, Desirée
30 nov 2023

Snel en efficiënt
30 sep 2023
Snelle levering 👍🏻
2 okt 2023
Top! Goed te horen dat u onze snelle levering zo waardeert. We zien u graag weer bij ons terug. Met kleurrijke groet, Desirée