Glaskunst-art.nl- Logo - Beoordelingen

Glaskunst-art.nl

10 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden163 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 6 jul 2022
Glaskunst-art.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Beoordelingen voor Glaskunst-art.nl

24 feb 2024

Goede prijs en service

Scherpe prijs voor het object. Goede communicatie en informatie over het product. Verkoper bood zelfs aan om het object te komen brengen omdat de levertijd langer duurde dan verwacht .
Werd keurig teruggebeld nadat ik een voicemail bericht had ingesproken
Goede service, snelle levering en goede prijs kwaliteit verhouding.
3 mrt 2024
Prima, afspraken zijngoed nagekomen en de levering was mooi op tijd
28 aug 2023
Prachtige Kosta Boda stuk gekocht, waarbij we uitstekend werden geadviseerd. Ook zeer snel verzonden. We kunnen dit bedrijf dan ook zeer aanraden.
24 aug 2023
Zeer klantgericht en professioneel. Uitstekend geholpen toen ik twijfelde over mijn bestelling, en zeer snel en zorgvuldig verpakt verzonden.
24 aug 2023
Nogmaals veel dank voor uw bestelling, en tevens voor uw beoordeling! Veel (kijk)plezier met uw bestelling, en graag tot een volgende keer. Met vriendelijke groet, Glaskunst Art
28 aug 2023
Zeer professioneel bedrijf met mooie website, waar we graag nog wat kopen in de toekomst. Wij komen zeker terug.
18 jun 2023

Goede service

Goede, persoonlijke service. Netjes op tijd geleverd. Jullie denken echt met de klant mee.
18 jun 2023
Hartelijk dank voor uw bestelling en review, en voor de prachtige foto! Fijn om te zien/horen dat het object in de smaak is gevallen. Graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Mark Glaskunst Art
28 aug 2023
Hier is de klant nog echt koning, ronduit perfecte service!
28 mei 2023

Dat stapje extra.

Fijn geholpen en doen graag een stapje extra.
29 mei 2023
Hartelijk dank voor uw beoordeling, en heel graag tot een volgende keer! Met vriendelijke groet, Het team van Glaskunst Art