mtools.nl- Logo - Beoordelingen

Kvk 71291830
Jurgen Verhoeven

Beoordelingen voor mtools.nl

1.590 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

In eerste instantie bij de concurrent besteld, die het artikel op voorraad zou hebben volgens de website. Dit bleek echter niet zo te zijn (notabene een levertijd van 6 weken!) en daarom de bestelling geannuleerd. Daarna aan Niels van mtools gevraagd of hun website wel de juste informatie betreffende de voorraadvermelding had. Niels heeft het extra gecontroleerd en bevestigd en zei dat hij het artikel nog dezelfde dag zou verzenden. Inderdaad de volgende dag de bestelling ontvangen. Bedankt!

Over het algemeen was ik tevreden over de service van Mtools. Echter na mijn laatste aankoop twijfel ik toch erover om niet meer via deze site te kopen. Ik heb een M-klasse stofzuiger besteld. Toch een machine van €650,- en was in de volle overtuiging dat ik daar een m-box bij zou krijgen voor de accessoires, zodat ik alles netjes opgeborgen had. Dit is namelijk wat ik in de productafbeeldingen had gezien en ik zag nergens in de productomschrijving staan dat dit een optioneel accessoires was. Er staat nota bene bij: "Opberggemak dankzij geïntegreerde handgreep en bevestigen Mbox of koffer" "Praktische opbergoplossingen voor de slang en snoer vereenvoudigen het transport van de ene werkplek naar de andere" Als een blij kind met kerstmis pak ik de doos uit en zie, er zit geen box bij. Sh*t, ik zal wel verkeerd hebben gelezen. Ik kijk dus nogmaals en zie nergens expliciet staan dat deze box erbij zit, maar ook niet dat hij er NIET bij zit. Goed geen probleem, ik neem even contact op met de klantenservice om dit te melden en ben niet te beroerd om de mbox los te kopen. Echter als je een dergelijke misleidende omschrijving meldt krijg je te horen: We begrijpen wat u bedoeld, maar we passen het niet aan. Het lijkt sterk erop dat ze deze onduidelijke omschrijving wel prima vinden, wellicht levert het extra verkoop op. Laat voorop staan dat ik mailde met de intentie om de onduidelijkheid te melden zodat deze gewijzigd kan worden en daarnaast de Mbox te bestellen. Maar gezien de reactie is er geen haar op mijn hoofd die erover denkt om deze mbox nog via Mtools te bestellen. Een bedrijf wat bewust onduidelijke en misleidende informatie op de website wil houden wens ik geen zaken mee te doen. Ik ga wel terug naar mijn oude leverancier. Dan maar een paar dagen wachten op de levering.

Beoordelingen voor mtools.nl

2 assortimentdoosje besteld voor een paar tientjes. Het pakket kwam echt supergoed beschermt ingepakt aan. Ik heb wel eens ergens anders veel duurder spullen gekocht die een stuk slechter ingepakt binnenkwamen. Klasse gedaan.
Ik ben zeer tevreden over de afhandeling van mijn bestelling is zelfs eerder geleverd dan was aangegeven
Bestellen gaat makkelijk, levering volgens afspraak. Juiste artikel en geen gezeur.
Meerdere keren wat besteld. Netjes verpakt en snelle levering. Een aanrader
Super strak geregeld, goeie prijs en top klantenservice (van Niels sowieso)
Zoals altijd, keurig ingepakt,op tijd en alles voldoet aan verwachtingen.
Van het bestellen via de website tot en met de levering: perfect !
Snel geleverd. Ook al voorbereid en gecontroleerd door Mtools. 👍🏻
Alles op tijd en correct geleverd, prijs kwaliteit is verzekerd.
Fijne website, makkelijk bestellen en snelle nette verzending.
telefonisch goede hulp bij mijn keuze en snelle levering
Goede kwaliteit machine. Robuust en handig bedienbaar.
snelle services , wel iets duurder dan bij een ander
Goede prijs kwaliteit verhouding, netjes verstuurd.
Goede producten voor scherpe prijs en snel geleverd
Snel en correct geleverd tegen een redelijke prijs
Snelle oplevering en brede keus aan produkten.
goed advies goede spullen fantastische service
Hetgeen besteld was, zeer snel geleverd.
Zeer te spreken over product cq levering