mtools.nl- Logo - Beoordelingen

mtools.nl

995 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden10.009 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 21 nov 2018
mtools.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

9 jun 2023
Mijn bestelling leek in eerste instantie voorradig op de shop. Echter dat bleek niet te kloppen...Dus de bestelling zou in elk geval niet de volgende dag / dagen bezorgd worden. Ik werd heel netjes gebeld door een medewerker met de situatie en ik kreeg de vraag of ik mijn bestelling wilde annuleren, geld terug wilde en het later nog eens wil proberen, of wil wachten tot het betrefte item terug op voorraad is. Er werd ook duidelijk vermeld door de medewerker dat de levertijd nog onbekend is (kan binnen een week zijn, maar kan ook 3 weken zijn) Ik verkoos te wachten, en binnen ongeveer een week kwamen de bestelde producten alsnog netjes binnen. Kortom, een foutje kan gebeuren (op de website, met voorraad etc) maar communicatie direct EN proactief vanuit Mtools stelde me gerust (ging toch om een kleine 1000 euro). Vandaar 5 sterren.

22 jun 2023
Over Mtools zelf ben ik zeer tevreden. Jammergenoeg kan niet hetzelfde gezegd worden over hun transporteur dpd. Deze hebben de goederen geleverd aan mijn voordeur van een drukke straat. Ik heb pas 4 uur na levering vastgesteld dat de levering was gebeurt. Bovendien was de fabrikantverpakking nog goed te zien, waardoor mensen die voorbij kwamen gemakkelijk konden afleiden dat er voor een goede 600 euro aan goederen onbewaakt geleverd waren. Zeer teleurstellend. Ik vind dat Mtools een SLA overeenkomst met hun transportpartners moeten hebben, waarin boetes worden aangerekend voor dit soort klachten. Dit is onaanvaardbaar.

Beoordelingen voor mtools.nl

Top cadeaukaart met persoonlijke tekst op de achterkant van de cadeaukaart zelf ipv op den losse kaart oid. Zeker een aanrader! Wordt geleverd in een mooie doosje

de max

Een aangename kennismaking met Mtools, prachtige machine, heel content, snel geleverd en prijs-kwaliteit: TOP
Snelle levering en goed materiaal met een ruime keuze is er altijd het gereedschap te vinden voor je klus

Eén vertrouwend adres

Een vertrouwd adres alles perfect verzorgd zeker voor mij “ een bedrijf om vaker te bestellen “
Snelle levering en correct uitgevoerd. Als ik later wat moet bestellen doe ik het bij hen
De plaats om gereedschappen van Makita te kopen. Ze hebben alles en leveren snel.

Top bedrijf

Snelle service, goede prijzen, vriendelijk aan de telefoon. Top bedrijf.
Zeer snelle verzending, product nog niet getest maar ziet er goed uit.
1 jan 2024
Prima prijs en communicatie. Snelle levering. Geen aanbevelingen
RC
Rick C.
Naaldwijk

Goede levering kado bon netjes in een mooi doosje

Top geleverd, alleen jammer dat de post het vrij druk had :)
13 jan 2024
Snelle levering en duidelijkheid van begin tot eind
24 dec 2023

snelle en correcte levering zeker 5 sterren waard
Goede en snelle reactie. Geen negatieve dingen.
Mooi machine goede prijs kwaliteit verhouding
Beleefd, professioneel en goede service
14 jan 2024
Goede producten en correct geleverd.
Super tevreden, snelle levering.
Prima bedrijf optikd geleverd👍
26 dec 2023