flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Veel potjes stuk in de doos altijd denk door de bezorgers gaan er niet voorzichtig mee om zitten altijd wel een stuk of 10 potjes die stuk zijn tussen waardoor ook veel glas in andere potjes
2x iets besteld, top, en met ca 5 werkdagen geleverd, komt uit Duitsland maar alles netjes verwerkt en geleverd. Ook factuur gekregen ivm zakelijke bestellingen. gr Remko
Mooie producten! Snel geleverd. Er was een fles gebroken tijdens transport / bezorgen, Dit is zeer snel en adequaat opgelost!
De kwaliteit is goed en wordt goed verpakt geleverd. De prijs is mooi. Een iets snellere levering zou fijn zijn.
De service toen ik contact met het bedrijf opnam was snel en heeft me heel goed geholpen.
10 feb 2024
Gekregen wat ik bestelde. Mijn vraag over het product werd vrij snel beantwoord.

Goede flessen

Goed materiaal. Goede prijzen. Nette en snelle afhandeling van bestellingen.
18 feb 2024
Bestelde items zoals beschreven en goed verpakt! Ik kom zeker terug.
24 feb 2024
Hebben alles netjes en goed beschermd opgestuurd. Zelfs een extra dop!
RV
17 feb 2024
Prima flessen. Snelle bezorging en duidelijke informatie.
Er wordt goed meegedacht en snel gereageerd en geleverd
Snelle levering ,mooi materiaal ,veilig ingepakt
EP
erik p.
amsterdam
Pakket met glazen potten is heel aangekomen.
De draaiknoppen passen niet op de flessen
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer als er een probleem is met de bevestigingsmiddelen. Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen via e-mail, zodat we samen kunnen verduidelijken hoe we het probleem kunnen oplossen. We vragen u daarom om uw e-mails te controleren. Hartelijk dank! Uw team uit Flessenland
17 feb 2024
Snelle levering en goed verpakt
17 feb 2024
Veel keus! Goede communicatie.
mooie producten, goed verpakt.
Goed verpakt, vlotte levering

snelle en correcte levering

snelle en correcte levering
4 feb 2024
Niets, is goed zoals het is 👍