flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.951 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2023
Als grafisch ontwerper ben ik altijd op zoek naar kwalitatieve verpakkingen, waaronder potjes en flessen, voor mijn projecten. Toen ik Flessenland ontdekte, was ik dan ook ontzettend blij met het uitgebreide assortiment van unieke flessen en potjes voor zowel cosmetica als dranken. Door het ruime aanbod kon ik gemakkelijk vinden wat ik nodig had, zonder daarvoor talloze winkels af te moeten struinen. De kwaliteit van de producten was ook zeer goed en dat gaf me het vertrouwen dat ik met hoogwaardige materialen aan de slag kon gaan. Het feit dat de bestelling snel geleverd werd en zorgvuldig verpakt was om beschadiging tijdens transport te voorkomen, was voor mij als ontwerper ook een belangrijk pluspunt. Tot slot was ik erg tevreden met de prijzen van Flessenland. Ik voelde me niet opgelicht en dat is voor mij persoonlijk altijd een belangrijk aspect bij online shopping. Al met al zou ik Flessenland dan ook zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige lege flessen en potjes van plastic en glas voor zowel cosmetica als dranken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

4 feb 2024
24 feb 2024

twee flessen stuk

Van de bestelling waren er twee flessen stuk. Het inpakken van flessen is ondermaats voor vervoer!
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer dat de levering beschadigd was. Onze klantenservice heeft u zojuist een bericht gestuurd zodat we u de betreffende artikelen opnieuw kunnen toesturen of kunnen terugbetalen. Informeer onze collega's per e-mail. Hartelijk dank. Uw Flessenland team
4 feb 2024
Veel breuk door slechte verpakking. Doffe flessen en een onbereikbare e-mail
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Het spijt ons zeer dat er een probleem was met de levering van uw bestelling. Onze klantenservice heeft u een bericht gestuurd om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland

Levertijd 2-5 dagen …….??????

Levertijd 2-5 dagen …….. ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling.
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering is vertraagd. Onze klantenservice heeft zojuist per e-mail contact met u opgenomen. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
Niks ontvangen duurt lang krijg 100 berichten voor niks
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen! Bedankt voor uw opmerking. Uw pakket wordt bezorgd. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet. Uw team van www.flessenland.nl
PN
Peter N.
Arnhem
Deze shop heeft een breed assortiment en mijn bestellingen zijn altijd vlot en correct uitgevoerd
28 mrt 2023
29 aug 2023

Goedkoop, kwaliteit, kon sneller.

De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.
22 aug 2023

Goed product maar graag wat meer info over het afhendelen van de bestelling

Pakket arriveerde op de 7e werkdag na bestelln en was goed verpakt. Ik miste wel de bevestiging van de opdracht en het moment van versturen. Om wat te zien , moest ik na registratie op de website kijken, waar mijn bestelling dan nog steeds in behandeling was. De tracking infromatie van DPD gaf pas aan dat het was verstuurd en het arriveerde ook vlot daarna
25 mei 2023
Het kwaliteit van de flessen is heel goed en ze hebben een goede aanbod. Pakketje was goed ingepakt en de doppen mooi apart verpakt. Wat een beetje minder was, was de track&trace dat ze zelf in de gaten moet houden. Al een paar dagen stond het bij de depot van DPD en dan ineens op geleverd. Moeilijk om te plannen thuis te zijn om het pakket aan te nemen.
MF
Mar F.
Middelburg
5 aug 2023
Er is heel veel uitzoek met duidelijke omschrijvingen. Een prettige site om te zoeken. Wat beter kan is: het verzenden van een bestelbevestiging. Waarbij ik wel moet opmerken dat er wel een mail kwam zodra de verzending in gang was gezet. Een indicatie van de te verwachten leveringsdatum zou ook fijn zijn.
19 sep 2023

Topservice

Wij bestellen vaker hij Flessenland en dit was de eerste x dat wij producten ontvingen die kapot waren gegaan tijdens het transport. Dit werd goed opgepakt door het bedrijf en wij hebben de producten binnen een paar dagen nageleverd gekregen.
28 jun 2023
Na anderhalve week nog geen bestelling binnen. Blijkt dat het pas na meer dan een week na besteldatum op de post gegaan is en nu ligt het bij de sorteer van DPD. Dpd zegt, het is erg druk, bezorgdatum onbekend… Vervelend.
29 jun 2023
Goedendag! Dank u voor uw opmerking. We verontschuldigen ons dat er momenteel een vertraging is in de verzending door een zeer hoog ordervolume. Uw pakket wordt momenteel afgeleverd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
23 mei 2023

Mooie chique stoere flessen die goed aansluiten bij ons merk Boulevard de la MADELEINE

Mooie flessen met een chique stoer uiterlijk. wel een paar flessen ontvangen met kleine beschadiging wat jammer is want ik kan deze niet in de verkoop doen. Ook zou het fijn zijn als de leveringstijd iets korter zou zijn