flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.951 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2023
Als grafisch ontwerper ben ik altijd op zoek naar kwalitatieve verpakkingen, waaronder potjes en flessen, voor mijn projecten. Toen ik Flessenland ontdekte, was ik dan ook ontzettend blij met het uitgebreide assortiment van unieke flessen en potjes voor zowel cosmetica als dranken. Door het ruime aanbod kon ik gemakkelijk vinden wat ik nodig had, zonder daarvoor talloze winkels af te moeten struinen. De kwaliteit van de producten was ook zeer goed en dat gaf me het vertrouwen dat ik met hoogwaardige materialen aan de slag kon gaan. Het feit dat de bestelling snel geleverd werd en zorgvuldig verpakt was om beschadiging tijdens transport te voorkomen, was voor mij als ontwerper ook een belangrijk pluspunt. Tot slot was ik erg tevreden met de prijzen van Flessenland. Ik voelde me niet opgelicht en dat is voor mij persoonlijk altijd een belangrijk aspect bij online shopping. Al met al zou ik Flessenland dan ook zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige lege flessen en potjes van plastic en glas voor zowel cosmetica als dranken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Sorry, we konden niet vinden wat je zocht...

Probeer een andere filter voor een nieuw resultaat.

Reset alle filters