flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

282 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.991 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Als er staat dat de flessen geleverd worden met schroef dop. Deze schroefdop ook leveren of een link waar Ik ze kan bestellen. Nu moet ik een nieuwe bestelling doen en opnieuw bezorgkosten betalen.
Duurt even. Bestelling is gedaan, maar er is nog niets verzonden.
Antwoord van flessenland.nl
Absurd langzame levering. Er is een verschil tussen een levertijd van 2 - 5 dagen en die tijd nodig hebben om een kleine bestelling bij elkaar te zoeken en aan de verzendservice over te dragen. Niet acceptabel en wel wat toevallig dat ik hier pas iets van hoorde toen ik contact opnam over het feit dat ik nog steeds niets gehoord had over een verzending. Gezien het feit dat het pakket blijkbaar nog steeds niet het depot heeft bereikt is een levertijd van 8 - 10 dagen na bestelling blijkbaar een betere inschatting. Ik heb producten uit Amerika besteld die eerder bezorgd werden.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, onze oprechte excuses voor de vertraging. Uw bestelling is naar u onderweg en zou binnenkort moeten arriveren. Wij verontschuldigen ons voor het eventuele ongemak en beantwoorden graag al uw verdere vragen. Met vriendelijke groeten flessenland.nl
Geven na telefonisch contact 2 dagen achter elkaar aan dat bestelling die dag weg gaat. Wacht nu al 5 dagen maar nog steeds niets verstuurd. Zo ook reclamatie van gebroken geleverde goederen 2 keer gemeld. En steeds reactie met de vraag of ik geld terug wil of niet product, maar geen actie helaas.
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor uw beoordeling. Onze collega's van de klantenservice hebben al contact met u opgenomen. Als je nog vragen hebt, kun je natuurlijk altijd weer contact opnemen met ons team. Hartelijk dank. www.flessenland.de
Helaas is er nog NIETS ontvangen, GEEN treack en trace, het nummer gaat weg als ik 't in toets, zou eerst gisteren om 13,21 (jaja 13,21) komen, nog niets ontvangen, en T&T werkt dus niet... Heel slecht! en totaal géén communicatie met Flessenland, of dpd... heel teleurstellend...
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Het spijt ons zeer dat we problemen hebben ondervonden. Tegelijkertijd zijn we blij dat onze collega's van de klantenservice je hebben kunnen helpen. Als je nog vragen hebt, staat ons team altijd tot je beschikking. flessenland.nl
Al 5 dagen geleden een bestelling gedaan en nog niets ontvangen. Ook de status 'in uitvoering' is nietszeggend en geeft geen klantvriendelijke indruk. Ik bestel in het vervolg liever bij Temu dan had ik mijn bestelling al ontvangen.
Antwoord van flessenland.nl
Geachte klant, bedankt voor uw recensie. Uw bestelling wordt momenteel nog verwerkt. Zodra wij de goederen naar u hebben verzonden, ontvangt u een trackinglink. Vanwege de huidige hoge ordersituatie zijn er helaas vertragingen. Wij verontschuldigen ons voor het ongemak dat dit kan veroorzaken en vragen om uw geduld. Voor verdere vragen helpen wij u graag verder. Jouw team van flessenland.nl
Heel veel kleine potjes die ik bestel zijn stuk in de doos waardoor ik alle potjes moet controleren op stukjes glas erin erg veel extra werk
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Het spijt ons dat er een probleem was met de levering van uw bestelling. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice, zodat we uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen. Onze collega's hebben u een bericht gestuurd. Met vriendelijke groeten ww.flessenand.nl
Ik kan mijn pakket niet vinden met teacking en het is nog steeds niet bezorgd. Ook een mail gestuurd hier over.
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor je bericht. Uw bestelling is verzonden. Onze collega's hebben je een e-mail gestuurd met de trackinggegevens. Met vriendelijke groeten Uw team uit Flessenland
5 dagen geleden bestelling geplaatst en nog geen zicht op een levering volgens de link....
heb 17-4 besteld en heb nog steeds niks binnen daarom geef ok een ster
Antwoord van flessenland.nl
Geachte klant, Onze oprechte excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg naar u en zal binnenkort aankomen. Onze klantenservice heeft zojuist per e-mail contact met u opgenomen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en beantwoorden graag al uw verdere vragen. Met vriendelijke groet flessenland.nl
Na een week nog geen bestelling binnen.
Snellere leverantie
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij verwachten uw bestelling vandaag te verzenden. U ontvangt automatisch een trackinglink zodra wij de goederen naar u hebben verzonden. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Voor verdere vragen helpen wij u graag verder. Jouw team van flessenland.nl
24 mrt 2024

Tevreden over producten, naast slechte service mbt de verzendtermijn

Goede producten en een breed assortiment; vind het alleen jammer dat het telkens bijna een week duurt voor m’n bestelling verzonden wordt. Laatste keren moest ik iedere keer bellen om te vragen wanneer hij nu eindelijk verzonden zou worden.
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, onze excuses voor de vertraging. Uw bestelling is onderweg naar u en zal binnenkort aankomen. We verontschuldigen ons voor het ongemak en beantwoorden graag al je vragen. Met vriendelijke groeten flessenland.nl
24 feb 2024

twee flessen stuk

Van de bestelling waren er twee flessen stuk. Het inpakken van flessen is ondermaats voor vervoer!
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer dat de levering beschadigd was. Onze klantenservice heeft u zojuist een bericht gestuurd zodat we u de betreffende artikelen opnieuw kunnen toesturen of kunnen terugbetalen. Informeer onze collega's per e-mail. Hartelijk dank. Uw Flessenland team
Super trage bezorging
19 mrt 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd over dit onderwerp en we zouden het op prijs stellen als u zou willen reageren. Neem bij klachten altijd direct contact met ons op, zodat we zo snel mogelijk kunnen reageren. Hartelijk dank. Uw Flessenkland team
De draaiknoppen passen niet op de flessen
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer als er een probleem is met de bevestigingsmiddelen. Onze klantenservice heeft al contact met u opgenomen via e-mail, zodat we samen kunnen verduidelijken hoe we het probleem kunnen oplossen. We vragen u daarom om uw e-mails te controleren. Hartelijk dank! Uw team uit Flessenland
4 feb 2024
Veel breuk door slechte verpakking. Doffe flessen en een onbereikbare e-mail
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Het spijt ons zeer dat er een probleem was met de levering van uw bestelling. Onze klantenservice heeft u een bericht gestuurd om het probleem naar tevredenheid op te lossen. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland

Levertijd 2-5 dagen …….??????

Levertijd 2-5 dagen …….. ik wacht al 8 dagen op mijn bestelling.
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering is vertraagd. Onze klantenservice heeft zojuist per e-mail contact met u opgenomen. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
Niks ontvangen duurt lang krijg 100 berichten voor niks
Antwoord van flessenland.nl
Goedemorgen! Bedankt voor uw opmerking. Uw pakket wordt bezorgd. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd. Met vriendelijke groet. Uw team van www.flessenland.nl
28 jun 2023
Na anderhalve week nog geen bestelling binnen. Blijkt dat het pas na meer dan een week na besteldatum op de post gegaan is en nu ligt het bij de sorteer van DPD. Dpd zegt, het is erg druk, bezorgdatum onbekend… Vervelend.
29 jun 2023
Goedendag! Dank u voor uw opmerking. We verontschuldigen ons dat er momenteel een vertraging is in de verzending door een zeer hoog ordervolume. Uw pakket wordt momenteel afgeleverd. Als je nog vragen hebt, aarzel dan niet om contact op te nemen met onze klantenservice. Hartelijk dank voor uw begrip. Uw team uit Flessenland