flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

279 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.991 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

29 aug 2023
De flessen bij flessenland zijn veel goedkoper dan bij andere online verkopers, maar van goede kwaliteit. Redelijke verzendkosten voor zulke zware producten. Ik had gedacht dat het iets eerder opgestuurd zou worden maar het was snel genoeg. Het enige wat beter kan is dat de doppen voor de flessen heel strak zitten. Misschien dat dat beter word met tijd, of dat ik dat met een tang een beetje losser kan maken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

Heel veel kleine potjes die ik bestel zijn stuk in de doos waardoor ik alle potjes moet controleren op stukjes glas erin erg veel extra werk
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Het spijt ons dat er een probleem was met de levering van uw bestelling. Neem in dit geval direct contact op met onze klantenservice, zodat we uw verzoek zo snel mogelijk kunnen behandelen. Onze collega's hebben u een bericht gestuurd. Met vriendelijke groeten ww.flessenand.nl
Ik kan mijn pakket niet vinden met teacking en het is nog steeds niet bezorgd. Ook een mail gestuurd hier over.
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor je bericht. Uw bestelling is verzonden. Onze collega's hebben je een e-mail gestuurd met de trackinggegevens. Met vriendelijke groeten Uw team uit Flessenland
Snellere leverantie
Antwoord van flessenland.nl
Beste klant, Bedankt voor uw recensie. Wij verwachten uw bestelling vandaag te verzenden. U ontvangt automatisch een trackinglink zodra wij de goederen naar u hebben verzonden. Onze oprechte excuses voor de vertraging. Voor verdere vragen helpen wij u graag verder. Jouw team van flessenland.nl
Super trage bezorging
19 mrt 2024
Hallo, Hartelijk dank voor uw opmerking. Onze excuses voor het ongemak. Onze klantenservice heeft u een e-mail gestuurd over dit onderwerp en we zouden het op prijs stellen als u zou willen reageren. Neem bij klachten altijd direct contact met ons op, zodat we zo snel mogelijk kunnen reageren. Hartelijk dank. Uw Flessenkland team
24 feb 2024

twee flessen stuk

Van de bestelling waren er twee flessen stuk. Het inpakken van flessen is ondermaats voor vervoer!
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer dat de levering beschadigd was. Onze klantenservice heeft u zojuist een bericht gestuurd zodat we u de betreffende artikelen opnieuw kunnen toesturen of kunnen terugbetalen. Informeer onze collega's per e-mail. Hartelijk dank. Uw Flessenland team
8 aug 2023

Niet voor herhaling vatbaar.

Levering zou tussen 2 en 5 WERKDAGEN plaatsvinden, het werden er 7. Dus het weekeind meegerekend, kwam dit neer op 9 dagen. De avond voor bezorging was er geen bericht in mijn mailbox en toen ik na levering mijn mails nakeek, waren er ineens drie. Overigens zat er geen waarschuwing op het pakket dat het breekbare inhoud bevatte en bleek één fles kapot te zijn.
10 aug 2023
Goedendag, Het spijt ons zeer dat er problemen waren met uw levering. Onze collega's hebben zojuist per e-mail contact met u opgenomen om de situatie samen op te lossen. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
ED
21 jun 2023
nog steeds niets binnen, zelf moeten mailen en dan te horen gekregen dat het druk is en dat er na een kleine week nog niets is verzonden... jammer dat er daar geen update automatisch van komt zodat je als klant toch iets weet.
23 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons zeer dat de levering de afgelopen dagen is vertraagd. Onze klantenservice heeft u via e-mail laten weten dat uw pakket onderweg is. We danken u voor uw begrip. We beantwoorden graag al uw vragen. Uw Tem uit Flessenland
13 mei 2023
Na een week is de bestelling nog niet aangekomen , eerst duurde het zolang voor zij het verstuurden na mail en telefonisch contact. Nu is het pak al 2 dagen "ergens " onderweg. Onbegrijpelijk in deze tijden.
16 mei 2023
Goedendag, Dank u voor uw bericht. Het spijt ons dat u niet tevreden bent over de levertijden. Deze staan expliciet vermeld in onze winkel. Wij zijn blij dat uw bestelling inmiddels is aangekomen en hopen dat u geniet van onze producten. Uw team uit Flessenland
EA
Erik A.
Caseneuve
5 jun 2023
Moeilijke communicatie. Vragen per email worden met standaard tekst beantwoord. Bestellingen worden na een week nog steeds niet verzonden en vragen naar een verzenddatum blijven onbeantwoord.
5 jun 2023
Goedendag, Hartelijk dank voor uw opmerking. Onze collega's van de klantenservice hebben uw berichten ontvangen en zullen u zo snel mogelijk naar tevredenheid antwoorden. Uw Flessenland
28 aug 2023
Nog steeds aan het wachten op de levering. Een week na de bestelling is deze nog niet eens verwerkt, laat staan vertrokken.
28 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor uw commentaar. Door een plotseling zeer hoog bestelvolume is de verzending helaas vertraagd. Uw bestelling is onderweg en zal u spoedig bereiken. Onze excuses voor het ongemak. Uw team uit Flessenland
6 aug 2023
02-08 bestelling gedaan, 05-08 reactie ontvangen, na vraag aan flessenland. Prijs per item in Duitsland lager. Waarom?
8 aug 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. De verschillende prijzen zijn te wijten aan het feit dat de btw in Nederland hoger is dan in Duitsland. Bedankt voor uw begrip. Uw team uit Flessenland
5 jul 2023
Telkens andere flessen, de ene keer krijg je doppen ipv krimpfolie plus Kurken. Geen continuïteit in het aanbod!
7 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor uw bericht. Helaas kunnen we niet zien dat je contact hebt opgenomen met onze klantenservice. Als er problemen zijn met een levering, neem dan direct contact op met onze collega's zodat we weten wat het probleem is en een oplossing kunnen vinden. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
24 aug 2023
Ik wacht al een week op de flessen die ik besteld heb. Heb bevestiging ontvangen maar verder niets.
25 aug 2023
Beste gast, Hartelijk dank voor uw opmerking. Uw bestelling wordt momenteel geleverd. Onze excuses voor de vertraging. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van Flessenland
6 mei 2023
Meestal komen mijn flessen kapot aan of te weinig Wat vaker promotie dien Acties of korting geven
9 mei 2023
Beste klant, Het spijt ons te horen dat u defecte goederen heeft ontvangen. De gewenste nalevering heeft u enkele dagen geleden bereikt. Neem voor verdere vragen gerust contact met ons op. Uw team van flessenland.nl
29 jun 2023

geen bevestiging ontvangen

Het lijkt er op dat ik geen bevestiging van mijn bestelling heb ontvangen. Ook niet in de spam.
29 jun 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons dat u onze berichten niet heeft ontvangen, ze zijn verzonden. Uw bestelling heeft ons magazijn verlaten. U kunt een bericht sturen naar onze klantenservice om te zien of we uw bericht kunnen beantwoorden. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland
15 mei 2023
Ik heb nogsteeds geen nieuwe mail ontvangen over de verzending van mijn bestelling
16 mei 2023
Goedendag, Dank u voor uw commentaar. Uw bestelling is verzonden. De tracking hiervoor is u per e-mail toegezonden. Wij verzoeken u uw SPAM-berichten regelmatig te controleren. Onze klantenservice heeft u de link nogmaals gestuurd in een aparte e-mail. Hartelijk dank. Uw team uit Flessenland

Traag of helemaal niet?

Na een week nog steeds geen zending en geen bericht… Ik wacht nog steeds!
23 aug 2023
Geachte klant, Bedankt voor uw recensie. We verwachten uw bestelling vandaag te verzenden. Je ontvangt automatisch een trackinglink zodra we de goederen naar je verzonden hebben. Onze excuses voor de vertraging. Als u nog vragen heeft, aarzel dan niet om contact met ons op te nemen. Uw team van Flessenland
19 aug 2023
Heb nog steeds niets ontvangen en ook geen bericht over verzending
21 aug 2023
Beste klant, Bedankt voor uw beoordeling. Uw bestelling wordt momenteel nog verwerkt. Zodra we de goederen naar u hebben verzonden, ontvangt u een trackinglink. Vanwege de momenteel hoge ordersituatie kunnen er helaas vertragingen optreden. Onze excuses voor het ongemak dat hierdoor is veroorzaakt en we vragen om uw geduld. Voor verdere vragen helpen wij u graag verder. Jouw team flessenland.nl
22 aug 2023
Bestelling geplaatst maar tot nu toe niets ontvangen
KZ
Kaya Z.
Elsloo
18 jul 2023
Nog niets geleverd
19 jul 2023
Goedendag, Bedankt voor je commentaar. Het spijt ons oprecht dat de verzending zo lang op zich laat wachten door het grote aantal bestellingen. Je bestelling is verzonden en onze klantenservice heeft je hierover per e-mail geïnformeerd. Bedankt voor uw begrip. Uw team uit Flessenland