flessenland.nl- Logo - Beoordelingen

flessenland.nl

278 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden2.953 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 25 nov 2020
flessenland.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

28 mrt 2023
Als grafisch ontwerper ben ik altijd op zoek naar kwalitatieve verpakkingen, waaronder potjes en flessen, voor mijn projecten. Toen ik Flessenland ontdekte, was ik dan ook ontzettend blij met het uitgebreide assortiment van unieke flessen en potjes voor zowel cosmetica als dranken. Door het ruime aanbod kon ik gemakkelijk vinden wat ik nodig had, zonder daarvoor talloze winkels af te moeten struinen. De kwaliteit van de producten was ook zeer goed en dat gaf me het vertrouwen dat ik met hoogwaardige materialen aan de slag kon gaan. Het feit dat de bestelling snel geleverd werd en zorgvuldig verpakt was om beschadiging tijdens transport te voorkomen, was voor mij als ontwerper ook een belangrijk pluspunt. Tot slot was ik erg tevreden met de prijzen van Flessenland. Ik voelde me niet opgelicht en dat is voor mij persoonlijk altijd een belangrijk aspect bij online shopping. Al met al zou ik Flessenland dan ook zeker aanraden aan iedereen die op zoek is naar hoogwaardige lege flessen en potjes van plastic en glas voor zowel cosmetica als dranken.

14 jul 2023
De fles waarmee we zijn begonnen wordt niet meer opgenomen in hun voorraad. Toen voor een andere fles gekozen ook deze is niet meer leverbaar. Opzoek naar fles nummer 3. Besteld. Krijgen we een mailtje dat er nog maar 350 flessen zijn ipv de 1000 die we hebben besteld. WE kunnen de fles annuleren en dan de 350 flessen die ze nog wel van dit model op voorraad hebben opnieuw bestellen voor een volstrekt andere prijs dan de 1000 die we hebben besteld. Hun voorraad is dus slecht op orde. De prijzen zijn omhoog geschoten. Ik weet het alles is duur geworden maar bij veel prijsverhogingen kun je toch wel je vraagtekens zetten inmiddels.

Beoordelingen voor flessenland.nl

3 mrt 2024

goede producten

Goede producten. Een aantal waren stuk, maar er zaten enkele extra in, dus ik had er voldoende. Alleen jammer dat ik geen reactie kreeg, toen ik liet weten dat er een aantal stuk waren. Ik vraag me af of ik wel reactie had gekregen als er meer artikelen stuk waren geweest.
Ze hadden wat ik zocht en vele malen goedkoper dan in de winkel of andere (grote) online webshops. Snel geleverd, keurig verpakt. Tevreden.
Prima flesje en doppen. Site mag overzichtelijker. Moest achteraf dopjes bijbestellen. Zag over het hoofd dat je die apart moest bestellen.
Top service! Er ontbrak iets uit mijn bestelling en meteen werd er positief gereageerd en werd het nagestuurd. Enorm tevreden!
Alles was perfect. Perfecte timing, perfecte verpakking, niks gebroken... Niet vatbaar voor verbetering :-)
Ik mailde dat er potten ontbraken in mijn bestelling, dezelfde dag kreeg ik nog antwoord, top!
Antwoord van flessenland.nl
Hallo, Bedankt voor uw opmerking. Het spijt ons zeer dat uw bestelling niet compleet was, maar we zijn blij dat onze collega's het probleem direct met u konden oplossen en wensen u veel plezier met onze producten. Hartelijk dank. Uw team van Flesseland
Vlotte bezorging! Alle potjes waren goed ingepakt en niets gebroken. Mooie maat potje
Bestelling in goede orde ontvangen. Breekbare bestelling was keurig netjes verpakt.

Producten goeie kwaliteit…

Genoeg keuze en altijd een snelle levering. Producten zijn van goeie kwaliteit.
KT
Kees T.
Opmeer
Makkelijk bestellen, snel leveren en keurig verpakt heel aangekomen.
1 dag geleden
Geen slechte ervaring. Alles mooi ingepakt en op tijd ontvangen.
duidelijke site , goede prijs , groot aanbod en vlotte levering
Uitgebreid assortiment, product info en eenvoudig te bestellen
De bestelling werd vlot en in goede orde ontvangen
Prima ingepakt, de tijd van levering ook punctueel
Mooi product, snelle levering en goed verpakt.
RB
Remco B.
VLAARDINGEN
Snelle service. Goed kontakt aan telefoon.
9 mrt 2024

Goeie kwaliteit

Makkelijk te bestellen en snelle levering
Prima levering. Flessen netjes verpakt.
Fijne communicatie, snel geregeld.