lordofthestrings.com- Logo - Beoordelingen

lordofthestrings.comReviews

Gecertificeerd sinds: 11-11-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022
lordofthestrings.com is gecontroleerd en gecertificeerd aan de hand van de kwaliteitscriteria van Trusted Shops

Bij lordofthestrings.com kun je van de kopersbescherming van Trusted Shops gebruik maken en ben je tot € 20.000 beschermd. Lees meer

Gecertificeerd sinds: 11-11-2020
Laatst gewijzigd op: 18-8-2022

Beoordelingen voor lordofthestrings.com

210 geverifieerde beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

Beoordelingen voor lordofthestrings.com

Lord of the Strings doet het prima! Bestelling wordt keuring netjes verzorgd, en je wordt keurig netjes op de hoogte gehouden van het verloop van de bestelling. Zo kun je mooi zien wat voor een zooitje de transporteur (PostNL) er van maakt om mijn bestelling te leveren. Na de bestelling geeft PostNL nml. aan dat het pakketje geleverd is, terwijl ik nog niets heb ontvangen! Na bijna een week na de bestelling kunnen ze bij PostNL mij nog altijd niet vertellen, waar mijn bestelling is gebleven. Hopelijk krijgen ze bij PostNL mijn pakketje nog gevonden.
Ik ben al vele jaren een zeer tevreden klant. Ik speel sinds een jaartje een Dingwall, een vreemde eend in de bijt als 't om snaren gaat maar andere gitaarmerken beginnen te volgen. Zou handig zijn als er ook een filter voor multiscale basses bij zou zitten.
Ik heb aal meerdere bestellinen voor snaren en andere gerelateerde producten hier gemaakt in de laatse drie jaar. Ben altijd tevreden met snelle reacties op mijn vragen en snelle verzendinge. No-nonsense winkel !
A vast range of strings, including many that are hard to get, all at excellent prices with rapid delivery. Unless it's an emergency all my strings come from here.
Ben goed geholpen met extra lange snaren voor een 11 snarige barokgitaar, die ik voor een vriend van mij heb gebouwd.
Snelle en voordelige verzending. Veel keuze en prima prijzen. Tevreden met mijn setje Dunlop bassnaren.
Mijn ervaring is perfect, snelle verzending. Een aanrader dus….!
Snel en netjes verpakt verstuurd. Scherpe prijzen.
Ruim assortiment en snelle levering.
Hebben altijd naar mijn mening de laagste prijs, kunnen nagenoeg altijd het merk aan snaren leveren die ik op mijn gitaren gebruik en ze leveren op tijd.