elektrastunter.nlBeoordelingen

Beoordelingen voor elektrastunter.nl

4.40/5.00

19 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden

2 sterren

Super service ... onderdelen besteld voor mijn dochter haar eclectische step en enkele vragen bij de opmerkingen geplaatst ivm montage. Ik werd de volgende ochtend netjes gebeld met heel duidelijke uitleg zodat ik zeker de juiste materialen zou krijgen... een echte aanrader voor materialen en de SUPER SERVICE ... TOP... zeker aan te raden ...
Verder lezen

Sneller reageren en als een item niet voorradig is, dat niet op de website zetten als zijnde "voor 16:00 u besteld, volgende dag in huis" Ik zou niet zelf na ca. 10 dagen nog eens achter de bestelling moeten hoeven vragen. Geboden opties, crediteren of ander soort band die helaas niet ging passen, waren wel goed. Dag later credit nota ontvangen met de mededeling dat het bedrag terug gestort ging worden.

Verder lezen

Wat andere klanten zeggen over elektrastunter.nl

Beoordeling
 Sorteren relevantie
Snelle reactie op een vraag. Vlotte afhandeling van bestelling. Geleverd op beloofde tijdstip. Top! En dit allemaal aan een scherpe prijs!
Beter communiceren dat u het pakket klaar hebt gezet voor verzending en dat het op de post gaat
Heel handig om te bekijken en te bestellen
Heel slecht zodra product verstuurd is, kent hij je niet meer
prima advies en snelle levering, behalve van producten die van derden komen. Telefonisch contact krijgen valt soms niet mee. Kan door drukte/vakantie komen?
Zeer snelle levering.contact gehad voor advies vanuit het bedrijf.zeer netjes.bedankt voor de service.
Een bewakingscamera van het merk Hikvision tegen een zeer scherp prijs besteld. Werd keurig oprijd geleverd. 👍🏽👍🏽👍🏽
Prima service, goede communicatie en zeer snelle levering
Webwinkel die meedenkt
Levering was traag, zeker aangezien op de site wordt geadverteerd dat de volgende dag reeds geleverd kan worden. Product en service zeer goed.
Goede prijs en snel geleverd. Ook informatie verstrekking in goed.
We kregen een vraag over tandwiel en ketting past perfect
Snelle response en strakke levering
Vlug verzenden en goede afspraken
Alles dikke prima
Geen opmerkingen.