allcam.nl- Logo - Beoordelingen

allcam.nl

223 beoordelingen verzameld gedurende de afgelopen 12 maanden1.302 beoordelingen in totaal

Gecertificeerd sinds: 4 mei 2022
allcam.nl voldoet aan alle Kwaliteitscriteria van Trusted Shops Het bevat o.a.:

Prima Dashcam. Het maakt mooie opnames. De Azdome maker heeft ook zijn app aangepast zodat nu ook houders van een Samsung telefoon de Azdome app kunnen gebruiken. Wat ik heel mooi vind van de Azdome GS63H dual pro is: Je kunt de dashcam niet alleen uit je auto halen om te voorkomen dat men inbreekt en je dashcam eruit sloopt, maar nadat je het eruit gehaald hebt, kun je deze met een usb-kabel voor je telefoon, ook aansluiten op je computer zodat de gemaakte beelden op je computer getoond word en deze eventueel transporteren naar je hardeschijf. Ook kun je de dashcam op je powerbank aansluiten met een 1 ampere usb-kabel; kabel voor smartphones en zo de gemaakte beelden op je telefoon bekijken via wifi. De titel Prima Dashcam is hierop zijn plaats en de dashcam is zeker 5 sterren waard.

25 mei 2023
Levering super snel en netjes geregeld. Apparaat is wel ok, alleen geen respons op vragen cq problemen. Dat is wel erg jammer. Hoewel ik vragen aan ddpai rechtstreeks ook niet beantwoord krijg ondank beloftes. 2x jammer..overweeg dus de dashcam terug te sturen als er niet binnen enkele dagen alsnog wordt gereageerd

Beoordelingen voor allcam.nl

28 mei 2023
Ik had een 2e kans gekocht.. deze was toch niet beschikbaar, toen gewoon zonder bijbetaling een hele nieuwe gekregen. Super service! Snelle levertijden!
PV
Peter v.
MAASDIJK
6 jul 2023
De supersnelle levering, de scherpe prijs, de service via de watsupp op een vraag, en het advies. Wat mij betreft zou ik niks veranderen en zo doorgaan.
25 jun 2023
Hele duidelijke website met goede info. Zeer snelle levering. Wat vaak belangrijker is word de aftersales maat hopelijk heb ik die niet nodig.
25 apr 2023

Snel verzonden, goed verpakt.

Voor het eerst iets besteld, maar was goed verpakt en verzonden. Snel bezorgd. Het betreft een A-merk artikel, dus in kwaliteit was goed.
MV
Mirjam v.
Den Haag
29 jul 2023
Makkelijk bestelproces, voorraadbeheer niet helemaal correct maar na telefonisch contact snel en adequaat verholpen. Goed product.
23 jun 2023

PostNL, jammer.

Snelle aflevering bij PostNL (super, zelfde dag nog!), echter PostNL heeft er 4! Dagen over gedaan om eea af te leveren, jammer.
25 apr 2023
Prima! Zeer snel antwoord op een vraag die ik via e-mail heb gesteld. De bestelling netjes verpakt de volgende dag in huis.
MK
Michèl K.
Heemstede
30 jun 2023
Heldere site, mijn inziens goed inzicht in de mogelijkheden en de onderverdeling van dashcams in categorieën van gebruik.
Prima website. Makkelijk te bestellen. Snel bezorgd. Tot nu toe dus positief, want ik moet de dashcam nog installeren ;)
5 mei 2023

Goede info per email.

Zowel vóó'r als na de aankoop heb ik per email vragen gesteld. Die zijn snel, ter zake kundig en vriendelijk beantwoord.
30 sep 2023
Over het apparaat heb ik nog geen mening omdat het nog niet in gebruik is De bestelling verliep vlekkeloos 👍🏼
25 jul 2023
Klasse snel geleverd, ik had zelf iets verkeerd besteld - direct een nalevering allemaal geen probleem. Top 👍🏻
25 apr 2023
Snelle en vriendelijke klantenservice. De dashcam is goed en zoals beschreven. Informatieve website.
Snelle levering en een goed product
14 okt 2023
Het bedrijf heeft een hele goede service, Had een probleem met een artikel en werd gelijk opgelost.
Goede service en info! Bestelde goederen werden op tijd geleverd. Mede door de goede communicatie
28 mei 2023

Complete en snelle levering

Inmiddels de 3e dash cam bij allcam besteld en deze werd weer keurig verpakt op tijd toegestuurd.
WW
Wijnand W.
Nijmegen
24 dec 2023
Voortreffelijk van informatie voorzien.Terwijl het geen probleem van Allcam was. Alle lof.
4 jun 2023

Aanrader

1 e-mail gestuurd, direct antwoord waardoor de juiste camera een dag later al in huis was!
29 mei 2023
Na een verkeerd advies zeer duidelijk en snel antwoord met snelle afhandeling via de app